4.7 z 5 83 hodnocení čtenářů

62× 5 hvězdiček 15× 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• Jana Marková registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Srdcem proti zdi je od Mariany Zapaty zatím - dle mého - nejlepší slown burn romance...které ona umí...četla jsem už asi 4x...doporučji...

• Veronika Vočadlová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Obálka: 3* Hlavní postavy: 5* Děj: 5* @albatrosmedia @nakladatelstvi_fragment #spoluprace Zapata - to je pojem v oblasti romantických knih. Dlouho mi trvalo, než jsem se s její tvorbou začala seznamovat. Toto je po Drahý Aarone druhá kniha od autorky a ta si více a více získává mé srdce. Tento příběh vypráví o Vannese, která pracuje pro ligového hráče amerického fotbalu. Uzavře s ním velmi zajímavou obchodní dohodu a postupně se dostává i do jeho srdce. Velmi trefný název knihy, pomalé sbližování hlavních postav, které na posledních stranách vygraduje a čtenář dostane pohádkový konec. Pomalé rozjezdy jsou pro Zapatu typické. Já se netajím tím, že mě vždy přivádí k šílenství, jenže pak se začnou postavy sbližovat a vy už hlavního hrdinu milujete a začnete se tetelit blahem, jak to mezi nimi jiskří. Stejně tak je tomu v této knize, kde jsem si kromě hlavního hrdiny oblíbila i Zaca a přála bych mu jeho vlastní příběh a lovestory. Závěr mého hodnocení je, že pokud máte rádi pomalé romantické příběhy, které jsou založené na oťukávání a pomalém sbližování a získávání vzájemných sympatií, pak tuto knihu prostě musíte mít. Já si píšu na seznam ježíškovi další knihy od této autorky a určitě to není poslední recenze na její díla. Celkové hodnocení: 5* z 5*

• Lenka86 registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt Hodnoceno z aplikace

Druhá knížka od autorky....a byl to hezký příběh

• Kristýna Kakešová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Zbožňuju, miluju. M. Zapata to prostě umí

• Kateřina Páterová registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Vadilo mi, jak rychle přeskakoval čas a chvilkama jsem se ztrácela, ale jinak super.

• Marcela Lukovská registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Všechny knihy od Mariany jsou Top ale právě tahle je mému srdci nejblíže

• Kristína registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Super napisane ako vzdy

• Laura Cettlová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Od knihy jsem se nemohla odtrhnout. Moje druhá kniha od spisovatelky a musím říct jenom super!!❤️

• Lea Konečná registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Aiden, mlčenlivý fotbalista a na druhé straně Vanessa, jeho asistentka, která jej už nemůže vystát a tak končí. Zní to jako klišé? To je, ale jinak! Protože Vanessa není typická asistentka a Aiden není typický sportovec. Tady je to jiné, více fascinující. Čtenář je uvězněn ve světě pocitů a myšlenek Vanessy, s ní je naštvaný i šťastný. A stránku za stránkou se o něco víc zamilujete do tichého, očividně nevrlého Aidena. Autorka má svižný styl psaní, díky kterému jsem se příběhem rychle prokousala. Vztah mezi těmito dvěma se vyvíjí pomalu a vyžaduje svůj čas. Takže chápu, že to někomu může připadat natažené, ale já si to užila. S Vanessou jsem se dokázala vcítit do její situace a jejích motivů. Vzhledem k tomu, že čteme pouze z pohledu Vanessy, zůstává postava Aidena poměrně neprozkoumaná, takže čtenář neustále přemítá, o co mu vlastně jde. Je opravdu takový, jak se pořád chová, nebo je možná úplně jiný? Otázky k otázkám, které jako čtenář samozřejmě chcete mít zodpovězené, a proto jste prakticky nuceni číst dál. Pro mě byla kniha perfektní podzimní čtení na víkend na gauči. Vanessu jsem si oblíbila hned od první stránky a ano, nejprve musíte Aidena přijmout takového, jaký je, než se budete moci podívat hlouběji za jeho fasádu, ale postupně se mi i on vkradl do srdce. Moc jsem se těšila na konec a přemýšlela, kdy se ti dva konečně najdou a jestli se vůbec někdy najdou. Při čtení jsem byla uvězněná v bublině a nemohla jsem knihu odložit. Autorce se povedlo vytvořit něco velmi vzácného a křehkého. Sledovala jsem, jak proměnila egoistickou a arogantní fotbalovou hvězdu v milujícího a charismatického muže, aniž by jeho změna působila příliš uměle. Délku knihy jsem neshledala negativně...mohla jsem číst hodiny a chtěla jsem sledovat děj, jak se vyvíjel. Opojné, strhující, emotivní a prostě úžasné.

• A registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Krásná knížka. Autorka opět nezklamala.

• Andrea registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Nejdříve jsem si při takovém počtu stránek říkala co všem tam bude, ale po přečtení jsem si přála, aby se zázrakem objevily další stránky. O tom svědčí i to, že knihu jsem zvládla přečíst za jediný den. Vtáhne vás do děje a je problém se vynořit a navíc se zamilujete do Aidna. Kdyby autorka rozvedla dějovou linku Zaca a Diany vůbec bych se nezlobila. Nádherné čtení a knihu si ráda přečtu znova.

• Terez registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Nejlepší kniha, co jsem zatím četla ❤️ Krásný popis situace, až se čtenář dostane do děje, jako by byl hlavní postava a vše si dokáže na živo představit. Čtení plné emocí, citu a zamyšlení. Chvíli se člověk cítí smutné z osudu Vannesy, a najednou se směje při scéně, kde by bylo každému trapně Pokud bych mluvila za sebe, chtěla bych další pokračování a užívala si příběh této dvojice. Nejlepší by bylo, kdyby tato kniha byla zfilmována, až tak jsem ohromena

• Hatshepsut registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Knihy od této autorky jsou poměrně zdlouhavé, ale jsou super oddechovka, na kterou se vždy těším. Příběh velmi uzavřeného Aidena a přátelské Van, mající oba za sebou nelehké dětství, mě bavil až do konce. Příjemnou změnou v této romantice je muž, který není takový ten klasický playboy.

• ann_reads_books registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček

Velmi, velmi pomalá slowburn romance, která mě ale moc bavila. Obvykle jsem spíš na akci a nemám ráda, když hlavním hrdinům trvá sblížení až moc dlouho. Zas ale taky nemám ráda takovéty instalove - cvak a je to. Takže u mě je velmi těžké uspět na plné čáře.‍♀️ I tak hodnotím Srdcem proti zdi velmi dobře, protože se mi líbilo a velkou část jsem přečetla na jedno posezení. Mariana zkrátka umí psát slowburn romance. Dokážu si představit, že by mohlo dojít k fyzickému kontaktu mezi hlavními hrdiny dříve, než k němu v této knize došlo a mohlo být proškrtáno pár stránek, ale tak o tom jsou jiné knihy - ala Elle Kennedy. Tady zkrátka tolik erotických scén nečekejte. Mariana Zapata se v knihách zaměřuje na pomalé budování vztahu a to se jí i tady podařilo. Vanessa mě chvílemi svou nejistotou a hloupými otázkami dost štvala, asi tak stejně jako někdy štvala nabručeneho hráče amerického fotbalu Aidena, kterému dva roky dělala asistentku. Potom, co se rozhodla, že už je čas posunout se ve své kariéře dál, za ní Aiden přišel s neočekávanou a až neuvěřitelnou nabídkou. Přijala ji Vanessa a kam až ji její rozhodnutí dostalo? Jak jsem již zmiňovala, užila bych si knihu o kapičku víc, kdybychom s Vanessou a Aidenem zažili trochu víc toho "potom", ale zároveň nemůžu říct, že bych s tím, co jsem s nimi prožila nebyla spokojená. Bavil mě vývoj jejich charakterů, jejich vztahu i fotbalové prostředí. Za mě tedy moc doporučuji, pokud jste fanoušci pomalu se rozvíjejících romantických vztahů a nehledáte v knihách prožívání toho vztahu po odhalení skutečnosti, jestli do toho oba chtějí jít. Za mě tedy 4/5 a těším se na další knihu od autorky ❤️

• Anna Grošaftová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Za mě je tato, již čtvrtá autorčina kniha, nejlepší. Vůbec mi nevadilo, že milostných scén tam nebylo tak jak je u některých knih zvykem. Ba naopak jsem se na ně těšila ještě více. Pro mě kniha byla skvělou mezi pauzou, mezi právě ,,ostře" nabitými knihami. Vřele doporučuji, pokud vám už lezou krkem věčně nabité, milostnými scénami prolezlé a mnohdy až nudné, knihy.

• Petra registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Knihu jsem si zakoupila, protože jsem na ní četla na různých diskuzích samé kladné ohlasy. Tohle byla první kniha od této spisovatelky. Příběh byl hezký, zajímavý a snadno předvídatelný ( asi jako u každých těchto podobných románů), ale na mě zbytečná omáčka okolo. První třetinou knihy jsem se doslova prokousávala, až někdy v polovině knihy se to lehce začalo rozjíždět. Za mě bych se k této knize už nevrátila. Není nejlepší, ani nejhorší - nečekejte milostné scény, je to spíš takové oťukávání. Oddechovka na dlouhé večery.

• MR registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Knížka se četla skvěle stejně jako ostatní knihy autorky. Oproti ostatním knihám Zapaty byla tato trochu nudnější. Chybělo mi dobírání a vtípky, kterými oplývají ostatní knihy. Děj byl poutavý, a jak je pro autorku zvykem děj proudil pozvolna, takže se člověk po 100 stránkách nedivil, že charaktery postav se otočily o 180°. Rozhodně doporučuji jako oddechové čtení.

• Michaela Němejcová registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Knížka se četla dobře. Na Kultiho nemá. Dynamika vztahu mezi hlavními hrdiny byla příliš nedynamická :-)....

• Dominika registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt