• Helena Kubelková Helena Kubelková

Celkově mám z knihy pozitivní dojem. Je určitě pro nenáročné čtenářky, které ví, co od příběhu chtějí a nepotřebují moc překvapení. Sázka na klasiku aka „hrdina a dívka v nesnázích“ bude fungovat vždycky.

4.2 z 5 106 hodnocení čtenářů

44× 5 hvězdiček 37× 4 hvězdičky 22× 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• Eliška Končelová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Čekala jsem to trošičku lepší, knize bych dala 4,5hvězdiček, ale furt mi tam něco chybí a nevím co. Kate byla paličatá, a Aidan byl sympatický. Už podle anotace je znát, že to bude hate to love. Znova bych si to asi nepřečetla. Aidan a Kate se k sobě hodí. Kombinace kavárny a knihkupectví je za mě dost zajímavá. 4,5 hvězdy

• Petra S registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Knížku jsem zvolila na doporučení. Kniha má dost stran, text je psaný malými písmeny, takže opravdu hodně čtení. Příběh byl předvídatelný a průměrný. Rozhodně ne špatný, ale taky není ničím výjimečný či zajímavý. Příběh byl pro mě předvídatelný a pro mě i místy otravný, protože to bylo pořád a pořád dokola. Chci ho/ji, nechci ho/ji a pořád a pořád. Rozhodně knížka poputuje dál a druhý díl ani nemám v plánu si zakoupit.

• Izabela Zacharová registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček

Tato kniha byla pěkná, ale nebyla moc zajímavá. Nebyla moc čtivá. Slow burn. V knize nebylo žádné WOW. Knihu Vám doporučuji. Udělejte si svůj obrázek o knize Sami, ale já osobně bych knihu znovu nečetla.

• Eva Muchová registrovaný uživatel 2 z 5 hvězdiček

Jako oddechovka celkem obstojné. * dělat scény, když už jsem s tím smířená (a chci to řešit) a zjistím, že blízka osoba jen čekala až jí to sama řeknu... Trošku přitažené za vlasy

• Karolína registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Tak tohle bylo úplně skvělé. Od knížky jsem se nemohla odtrhnout. Čtivé od začátku až dokonce. Správná romanťárna, boží! Moc doporučuju všem!

• Lucie registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Konečně romantický příběh, který není fikci, ale je to příběh se kterým se čtenář dokáže ztotožnit a představit i v reálném světě. Hlavní hrdinové mi jsou velmi sympatičtí, kteří ne úplně otevřeně dokážou mluvit o svých pocitech, minulosti a především o tom, co je trápí. Člověk má pocit, že čte skutečný příběh, skutečných lidi. Kniha Vás nerozpláče ale i přesto osloví Vaše srdce a emoce. To nejlepší na celé knize je především absence afektovaných scén, které se v romantických knihách často objevují, žádné absurdní náhody a zázraky. Kniha má dospělé hlavní hrdiny se skutečnými životy, jejich známí jsou taky normální lidé s normálním životem. Doporučuji všem, kdo miluje příběhy do kterých se dokáže vžít a přenést do své reality.

• Kristý @mala_knihomolka_ registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček

Tenhle příběh byl jednoduše pohádkově hezký. Kate byla milá hlavní postava, která si v životě zažila otřesnou událost a jejíž stíny ji pronásledují dodnes. Nebudu prozrazovat o co jde, ale kniha řeší dost vážné téma, i když v takové rovině, že je to stále přeci jen oddechovka s romantickou linkou. Děj je dost předvídatelný, což mi vůbec nevadilo, četlo se to samo a to jsem teď po čtecí pauze přesně potřebovala. Aidan byl ze začátku na ránu, ale i on už si s láskou něco zažil a nakonec si ho stejně oblíbíte. Bavila jsem se, když si na začátku ti dva dělali různé naschvály. Aidan totiž chce mít v celém prostoru knihkupectví, zatímco sen Kate je mít vlastní kavárnu. A jak situaci vyřeší? To se dozvíte, když si knihu přečtete. Romantická linka je tu od nenávisti k lásce. Co si budeme, takových knih je teď spousta, ale autorka psát umí a tak se mi to líbilo. ! Asi všichni víme jak kniha skončí, ale kdyby náhodou, tak varuji - možný spoiler! Mám jen výtku ke konci knihy. Nevím co se stalo, ale autorka to mezi nimi vzala za mě najednou moc rychle a "miluji tě" přišlo během chvíle. Jinak je to však taková milá romantická pohádka se závažným tématem.

• Petra Weissová registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Tak konečně jsem se k ní dostala. Tato kniha mě strašně lákala svojí anotací, protože knihkupectví a kavárna?? Sen každého knihomola Hlavní hrdinové jsou ale jiného názoru a handrkují se. A nenávidí se. Co se týče Kate, byla mi sympatická. Chápala jsem i její některá chování, protože to bylo za mě naprosto logické díky její velmi špatné zkušenosti, která by se stávat neměla. Aidan mi ze začátku oproti tomu malinko lezl na nervy Ale jen trochu. Díky práci jsem knihu četla mnohem déle než jsem předpokládala ale to bylo díky mému času, kniha za to nemohla. Na druhý díl se určitě chystám

• Náčelník Velký pero registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Přečteno jedním dechem. Vau!

• Petra Zemanová registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček

kniha se mi líbila, ale pro mě tam byl pomalý rozjezd

• Veronika Enochová registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Musím říct, že na začátku jsem byla dost rozčarovaná, ale vlastní vinou. Nějak jsem čekala příběh à la Julie Caplin nebo Pekárna s vůní skořice, takovou tu krásnou, voňavou nenáročnou romanťárnu. I obálka mi takový příběh evokovala (je překrásná ). Dostala jsem ale příběh, který mi mnohem víc připomínal Lauru Kneidel a její Nedotýkej se mě (ta mě bohužel vůbec nebavila). Víc, než okolo kavárny, resp. knihkupectví, se příběh točil kolem traumatu, které si Kate nese a se kterým se stále učí žít. Když jsem se ale vykašlala na svoje očekávání, nakonec mě čtení bavilo. Postavy byly sympatické a lidské. Ano, Aidan byl takový princ na bílém koni, co se vždycky úplně náhodou zjevil, když to bylo potřeba, je to prostě taková pohádka pro velký holky. Příběh je dost předvídatelný, ale to mi u tohoto žánru nijak nevadí. Co mě ale zklamalo, byl konec. Přišel mi uspěchaný, čáry máry fuk a všechno bylo jednoduše vyřešeno. Sice má vyjít pokračování, ale to se má věnovat epizodní postavě z tohoto dílu, tak úplně nevím, jestli tam příběh Kate bude ještě nějak dotažený.

• Anna Hýsková registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček

Knížka, co neurazí. Příběh plyne, tak jak člověk čeká a je to pěkné romantické čtení. Je skvělé a moc chválím probírání velice těžkých témat, oba protagonisti si prošli traumatem a román se nebojí dotýkat citlivých témat jako je následná úzkost, deprese a hledání pomoci. 🧡

• Melánie registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Nemám slov

• Dana Zimmermannová /Hnedovlaska.s.knihou registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček

Všechno, co jsme měli je příběh pro čtenáře, kteří hledají klidnou a něžkou romantickou linku. Děj je napsán lehce a nejde až tak moc do hloubky a zaměřuje se i spíše na pocity hlavních hrdinů. Příběh je laděný do Young Adult / New Adult a tudíž je vhodný i pro mladší čtenáře. Nechci vám dát nějaký spoiler... ale hrdinové řeší v knize závažná témata, která se velice realisticky vyřeší - bez nějakého většího zvratu. Je to kniha při které vypnete a prožijete příběh dvou lidí, kteří se snaží uzdravit a jít si za svým snem. Já jsem milovník německých autorek (ano...vím, že to pořád říkám). U téhle knihy je změna, že hlavní postavy jsou již pracující osoby (většinou zatím u nás máme od německých autorek hrdiny, kteří chodí do školy). Děj začíná tak, že Kate a Aidan si tak trošku nedobrovolně otevřou spolu kavárnu s knihkupectvím ,,Cosy Corner - Coffee and Books". Uzavřou proto dohodu, že kdo za rok vydělá více peněz... tak tomu celý prostor připadne a ten druhý bude muset odejít. A tady začíná hate-to-love boj o splnění si snu. Kate vždy toužila si pořídit kavárnu. Ovšem po určitých událostech se uzavřela do sebe a už není ta stejná dívka. V jejím srdci má velikou bolest a pocit provinění. Je velice milá a sympatická. Aidan zase miluje knihy (Awww můj chalpec) a otevírá si své vysnění knihkupectví. V polovině knihy si řeknete ... wow on je takový superhrdina s dobrý srdcem. Doma na něj čekají dvě kočičií slečny, které si i Kate získá. U něj zkrátka cítíte, že to jeho chování bylo jen za účelem si chránit své srdce. V příběhu bych uvítala více jejich ,,romantických scén"... ale je pravda, že tenhle příběh není tak zaměřený na nějaké romantické sbližování... ale spíše na pocity a vyrovnání se s minulostí našich hlavních hrdinů. Já osobně jsem se do 90. strany stále nemohla plně začíst. Potřebovala jsem takový ten náboj, který mě bude pohánět se dozvědět...co se to vlastně stalo. Po zjištění z 90. strany jsem se do děje dostala a navázala jsem spojení s hrdiny. Myslím si, že je důležité si zvyknout a styl psaní tohle autorky. Její styl je hodně popisný, klidný a změřený na vnitřní dialog postav. Vedlší postavy jsou v knize skvělé spestření. Zaujala mě studenka Hope, která pracovala u Kate v kavárně a o ní vyjde i druhý díl v téhle sérii (celkově má série jen dva díly). V příběhu si zamilujete Zoe. To je nejlepší kamarádka Kate a ta je vážně skvělá. Ovšem její příběh se již na pozadí tohohle krásně uzavře a ta knihu mít nebude. Všechno, co jsme měli je kniha, která byla takové pohlazení po duši. Já osobně bych do knihy propašovala více romantických scén a malinko více okořenila vyřešení hlavní zápletky. Ovšem u knihy jsem vypla a nic neřešila a to se mi líbilo. Někdy je potřeba ty erotické romance proložit něším něžným. Jennifer Bright je nadějná autorka a rozhodně si pokračování o Hope mám v plánu přečíst. Jelikož mám už hodně načteno, co se týče německých autorek .... tak knihu hodnotím 3,8 / 5. Mona Kasten, Lilly Lucas, Tami Fisher a Laura Kneid mají takovou ještě tršoku výraznější jiskru. Jennifer je také skvělá a tu si zařadím na poličku vedle Bianci Iosivoni a Anabelle Stehl.

• Eliška Kratochvilová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Kniha byla skvělá oddechovka. Určitě mohu doporučit.

• Michaela registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Kniha se mi velmi líbila. Styl psaní a příběh byl čtivý. Postavy mi byly sympatické a nejde jen o romantický příběh.

• Mika registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček

Příjemné čtení

• Iveta_skorpikova registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Rovnou říkám, že pokud se vám líbila kniha Nedotýkej se mě, od Laury Kneidl, tak po téhle knize hned sáhněte. Jennifer je další úžasná německá autorka. . Ta kniha je tak čtivá. Tak krásně napsaná. Pokaždé, když byl Aidan s Kate osamotě,cítila jsem jiskřičky. Ta chemie je v knize opravdu skutečná. . ,,Nemám ponětí, co tě gak sráží na kolena. Ale neztrácej svůj úsměv." . Prostředí v knize je také úžasné. Kavárna s knihkupectvím v Londýně. To je sen. Ze začátku jsou Aidan a Kate soupeři. Oba chtějí mít prostory jen pro sebe(Aidan knihkupectví, Kate kavárna)... a tak uzavřou dohodu. Kdo za rok vydělá víc, toho budou prostory. Jenže občas se všechno nevydaří tak, jak chceme, že..? A tak je tomu i tady. Máme opravdu úžasný příběh, plný bolesti, kterou Kate musela prožít. A jelikož jsem jednu malou část z toho zažila, částečně chápu, jak se mohla cítit... . ,,Máš pravdu. Láska není všechno. Ale může te udělat tak zatraceně šťastnou, že všechno špatný kolem tebe ztratí význam." . Tuhle knihu doporučuji všemi deseti. ❤️ Opravdu krásný, romantický příběh, i přes to špatné, co se stalo. ❤️ Těším se na další knihy od autorky.

• Zuzana Špringlová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Jsou na světě situace, kterých bychom nikdy nechtěli být součástí. Pokud se nám poštěstí a jsme relativně zdraví a v psychické podobě, měli bychom být za to vděční. Neboť jsou mezi námi lidé, kteří takové štěstí neměli a žijí v neustálém strachu a v bludném kruhu nočních můr, běsů a panických atak. Všechno, co jsme měli je knižní příběh, který začíná rok poté, co se Kate v určitém bodě zlomí život. Událost, které je svědkem, které je součástí, udělá ze sebevědomé ženy křehkou bytost bojící se tmy. Přerušuje studium na vysoké škole a otevře si vlastní kavárnu, o které sní prakticky celý svůj život. Má to ale jediný háček – to, že je nájem celkem nízký, i přesto, že se obchod nachází v dobré lokalitě Londýna, má jedno nepříjemné břemeno. Kate musí prostory kavárny sdílet s Aidanem, který si také plní svůj sen a otevírá knihkupectví. Oběma je tato situace velmi nepříjemná a dohodnou se, že ten, který bude mít po roce menší výdělečnost, uvolní své prostory tomu druhému. Oba mladí lidé jsou svým způsobem silné osobností – i když má Kate často své temné dny. Hádají se, dělají si naschvály, ale také se postupem času starají jeden o druhého. Příběh má velmi krásné, pozvolné tempo. Dvojice se poznává, plní si své sny s obchodem, otevírají se jeden druhému a snaží se ten život opět rozproudit. Autorka píše neskutečně čtivě a opravdu jsem se ani jedinkrát nenudila. Příběh je psaný z pohledů Kate i Aidana a bavilo mě to. Není to žádná tuctová romantika, má vývoj a řeší jedno obzvlášť nepříjemné a bolestivé téma, které i dnes je dost podceňované. Každý člověk má právo na štěstí a neměl by se života bát. Někdy je dost těžké si uvědomit, že jsou mezi námi lidé, kteří nám v těžkých chvílích dokáží pomoci. I když je někdy nejtěžší si přiznat, že zrovna MY potřebujeme pomoc. Tohle si dejte, je to fajn!

• valerie_reads_books registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Už som stihla prečítať túto novinku od nemeckej autorky Jennifer Bright. Poviem Vám, mne kniha úplne sadla. Milujem to, že hlavní hrdinovia konečne nemáju po 18 rokov, ale sú trošku starší. To mi na niektorých ostatných knihách od nemeckých autoriek vadilo. Táto nám prináša hrdinku Kate, ktorá bola do nedávna otvorená, veselá a priateľská. Dokiaľ jej život nezasiahne traumatická udalosť a Kate sa úplne zmení a žije večne v strachu. Odíde zo školy, kde študovala Business Administration, žačne pracovať v kaviarni. Vždy ale túžila mať svoju vlastnú. Sen sa stane skutočnosťou, keď jej Cora ponúkne na prenájom krásne priestory v Londýne. Háčik je, že sa o ne musí podeliť s Aidanom, ktorého sen je zase mať tam kníhkupectvo. Obaja sú tvrdohlaví a ani jeden neustúpi. Aidanovi napadne myšlienka, že komu sa po roku bude dariť lepšie, tak ten si ponechá priestory aj toho druhého. Tak sa začína boj a jeden pre druhého navzájom konkurencia. Chémia medzi nimi funguje od začiatku a aj keď sa Aidan správa ku Kate zo začiatku tvrdo, obaja ku sebe postupne nachádzajú cestu a začína im na tom druhom záležať. Veľmi odporúčam. Za mňa rozhodne jedna z tých lepších kníh. Hodnotenie: 5/5⭐