• Helena Kubelková Helena Kubelková

Musím zmínit autorčin rukopis, který mi byl od začátku sympatický, a začetla jsem se hned od první strany. Retrospektivní části byly přehledné a čtivé stejně, jako hlavní příběh. A až na malý detail v závěru, který se mi nelíbil, byla kniha naprosto perfektní. Popravdě jsem o ní přemýšlela ještě hodně dní po té, co jsem ji přečetla. Něco ve mně zanechala, a to správně napsané knihy dělají.

4.4 z 5 22 hodnocení čtenářů

11× 5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• Barbarela Bubu registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Líbila se mi stejně jako Cizinky ve vlaku. Napínavé, silný příběh, dojemné.

• Denisa Štrajtová registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček

Druhá přečtená kniha od této autorky a musím říci, že jsem opět byla spokojena. Možná bych i řekla, že mě kniha bavila o něco víc, než Cizinky ve vlaku. Ze začátku jsem měla trošku problém se stylem, jakým je kniha psaná - forma vyprávění mi úplně nesedla. Každopádně po chvíli jsem se do knihy začetla a zvykla si na to. V příběhu se nám prolíná minulost s přítomností, ale autorka vše dobře oddělila, takže čtenář bez problémů přechází z jednoho období do druhého, aniž by se v ději ztrácel. Závěr knihy se mi líbil, byl napínavý a možná trošku i dojemný. Celkově hodnotím 4,5 hvězdičky a do budoucna si ráda přečtu i další knihy od této autorky.

• Veronika Vášová registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček

Kniha nese označení thriller, ale čekejte od toho spíše psychologické drama s thrillerovými prvky. Tempo je pomalejší, postupně odhalujeme celou Wreninu minulost v prepperské rodině a získáváme drobné nápovědy k odhalení pravdy. Kniha je psaná téměř výhradně ichformou, kdy Wren k Adamovi často promlouvá a ten styl jen podtrhuje poutavost celého příběhu. Tohle bylo naprosto úchvatné čtení o bolesti, pocitech viny, vyrovnání se se svou minulostí, ale také o dobru, přátelství a lásce. A já si to maximálně užila.

• Jana Suchopárová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Vynikající kniha...prima čtení 👍

• Lucie Hermanová registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt