Jako vždy krásný odpočinek. Mám knihy o Oldřichu z Chlumu moc ráda.

• Petr KADLEC registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Opět nezklamalo jedním dechem doporučuji

• Jiřina Bártová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Kniha se čte velmi dobře, stejně lehce jako všechny knihy V. Vondrušky. Jen posledních pár stránek mě překvapilo, jako by měly stránky jiného autora.

• Jana Šimečková registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Umět napsat tolik knih s jednou hlavní dvojicí, to už vyžaduje opravdu pečlivou práci a neustálou korekturu jednání postav. P. Vondruškovi se to daří a musím přiznat, že po dvou předchozích (a podle mého slabších) dílech je tato kniha zase top. Příběh je hodně zapeklitý a je pravda (a proto jsem sebrala 1 hvězdičku), že jsem se na konci ztratila v tom, kdo koho vlastně zabil. Stejně tak je pro čtenáře určitě dobrým připomenutím, jak fungovala středověká spravedlnost v některých kruzích, když se případ neměl hnát oficiálně k soudu.

• Jindřiška Řezníčková registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Jako vždy velmi pěkné, napínavé.

• Regina Poklopova registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Knihy V.Vondrušky jsou plné historie a napětí.Opět přečteno jedním dechem.

• David registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček

Upozornění na úvod: POPIS KNIHY NESOUHLASÍ S JEJÍM DĚJEM (kdo si přečte jistě mi dá za pravdu) Jinak veškerou případnou kritikou míním jen svůj názor a zážitek ze čtení! Knihu přečetl za jediný den, a až k posledním stránkám se mi četla dobře, svižně a s velkým zájmem (popravdě jsem se do příběhu docela hluboko ponořil a bavil mě), jedno z lepších až výrazně lepších děl poslední doby! Bohužel rozuzlování na konci mě dost nudilo a vůbec mi nepřišlo k celému příběhu adekvátní (stylem - vyprávění jakoby od úplně jiného autora než psal předešlých cca 23-25 kapitol) byť pro pana Vondrušku občas k jeho komprimování všeho zbývajícího do posledních cca. pěti stránek asi očekávatelné. První 4/5 knihy dávám s přehledem slušných 95%! Závěrečná 1/5 bohužel spíše podprůměrná/nezáživná (jakoby od jiného autora, nebo nepsána kontinuálně k ději/jiným stylem než podávání celého příběhu)