• Jana Palkovská Jana Palkovská

Sečteno a podtrženo – tohle není díl, který by předčil ty předchozí. Milovníci moderních svižných krimi thrillerů a Roberta Huntera ale dostanou přesně to, co čekají a chtějí, včetně několika zvratů. Jedno se totiž Carterovi upřít rozhodně nedá – umí psát a fanoušky si jednoduše dokáže udržet.

4.9 z 5 106 hodnocení čtenářů

97× 5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• klokan.1905 registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Genesis... Dostala se Vám do rukou tato, případně jiná kniha od Chrise Cartera? Jestliže jste citlivější povahy a vadí Vám násilí - například detailně popsané způsoby provedení vražd, tak v tom případě knihu okamžitě odložte... V opačném případě Vás mohu ubezpečit, že nevím o lepší četbě pro milovníky thrillerového žánru... Jak tak koukám na hodnocení jeho knih, tak takových nadšenců z jeho knih je mezi námi dost... K samotné knize... Jedná se o dvanácté pokračování ze série Robert Hunter... Musím zmínit, že Chris Carter mi udělal radost už jenom tím, že se jedná o nejobsáhlejší jeho knihu... Natáhl to na plných 432 stran... Po přečtení mohu konstatovat, že je to málo... Příště chci ještě víc... ;-) Čekají na Vás lekce strachu, bolesti a smrti... S Robertem Hunterem a Carlosem Garciou jsem strávil už hromadu času... Přesně nevím kolik, ale stran to bylo doposud 4252... Nelituji jediné stránky... Chcete poznat knihy thrillerového boha? V tom případě sáhněte po knihách Chrise Cartera... Varuji Vás... Vypracujete si na nich stejnou závislost jako já... Chci další díl, teď hned!!! ;-)

• Lucie Tvarůžková registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Mám celou sérii 12ti dílů,bezkonkurenční TOP čtení,všem vřele doporučuji...

• Tereza Martinková registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Věřím, že spousta lidí bude po dočtení této knihy chvíli jen sedět a přemýšlet, stejně jako já. Kniha pro mě byla poměrně těžká, ne však na čtení, ale svým obsahem. Nechci prozrazovat, nicméně si myslím, že se nakonec alespoň trochu dotkne každého z nás. Carterovo velká osobní tragédie je z knihy cítit a to dle mého větším psychickým náporem na čtenáře. Co se týče označení "nejhorší vrah", s tím asi úplně nesouhlasím, to však vůbec nic nemění na tom, že kniha "Genesis" bude patřit mezi můj TOP výběr.

• Jarmila Rendlová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Doufám, že už má rozepsanou další knihu, je geniální.

• Jana Petáková registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Přečetla jsem všechny knihy série, pro slabé povahy nedoporučuji. Chris Carter píše skvěle, měla jsem přečteno neskutečně rychle a napínavé to bylo od začátku do konce. Těším se až vyjde další kniha.

• Kamila Šimková registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Napínavá od začátku až do konce.

• Michaela Abrahámová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Autor opäť nesklamal, doporučujem prečítať (:

• Kristýna registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček

Carter není špatný autor a postava Robert Hunter je sympatická, ale už by to chtělo nějakou změnu .

• Anna Sasáková registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Chris Carter opět nezklamal. Dokonalá kniha s dokonalým příběhem. Dychtivě jsem hltala každou stránku a nemohla jsem se odtrhnout. Pokud hledáte detektivní příběhy s pořádnou porcí napětí, tak Chris Carter je ten, kterého chcete číst.

• Miroslava Kolářová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Miluji horory a thrillery a tak to také vypadá v mé knihovně. 📚👀👀 GENESIS Jeho autor Cris Carter je neustále vychvalovan za jeho kvalitni díla a tak jsem se rozhodla si ho přečíst. Toto jeho dílo, troufám si říct, že není pro slabší povahy. 432 stran popsaných drsným až děsivým příběhem mrazí.👣🧞‍♂️ Každý z nás určitě v životě ztratil někoho hodně blízkého a není sranda se s tím vyrovnat a popasovat. Každý se se svou ztrátou vyrovnává jinak... Po svém... Robert Hunter přijíždí na nejděsivější místo činu, které kdy mohl vidět. Zmocní se ho znepokojivy pocit, když při pitvě najde v těle oběti verš básně zanechany vrahem jako vzkaz. Zanedlouho se objeví další mrtvola a v ní také nachází druhou část básně - vzkazu. Hned je Hunterovi jasné, že jde o jednoho sériového vraha, jenž si potrpí na disciplínu a systém, jakým vraždy provádí. Hunter i přes nedostatek forenznich důkazů musí toto monstrum, které se kochá strachem obětí, dopadnout. Přichází postupně na to, že se jedná o sériového vraha, který vše plánoval měsíce, či roky. Dávám 5⭐⭐⭐⭐⭐ 📚☘️❤️PŘEJI KRÁSNÝ VÍKEND S KRÁSNÝMI KNIHAMI! 📚☘️❤️ Ať Vás čtení baví stejně jako mě. ❤️

• Dana Fendrichová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Jako vždycky dokonalost od začátku do konce. Do poslední chvíle člověk netuší, kdo je vrah, hltá každé slovo a nemůže přestat číst. Miluju Chrisovo knihy.

• Lucie Parmová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Perfektní, další případ Huntera a Garcii, přečteno velmi rychle!

• Renáta Nová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Skvělá série, určitě doporučuji. Tento díl se rozhodně řadí mezi mé favority a těším se na další příběh Robeta Huntera.

• Martina Medovarski registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Za mě jeden z nejlepších dílů série.

• ELIS registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Po předešlé "klidnější" knížce se tato opět vrací do předešlých děsivých kolejí. Skvělý spád, přečteno za dva dny. Rozhodně doporučuji.

• Eva Urbanová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Úžasná kniha,nezklamala a doporučuji přečíst.

• Renata registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Zatím jsem na začátku, ale kniha vypadá čtivě, myslím že bude dobrá:-)

• Tery857 registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Miluji knížky Chrise Cartera a tato opět stála za to!

• Věra Reňáková registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Dle názvu knihy jsem si myslela, že tam bude příběh promíchán s První knihou Mojžíšova, která je první knihou hebrejské i křesťanské bible. Něco na způsob modlení a bohužel dost mě překvapilo, že je to zaměřeno na úplně něco jiného. Spíše jsem se modlila já, abych to přečetla s ucelenými nervy ( i když od přečtení chodím a zavírám na noc všechna okna a zamykám dveře na 4 západy ) Bylo to tak propletené, že si nikdo nedovedl ani představit. Opravdu stačí jen malé nakopnutí a pak je Robert k nezastavení. To se mu stalo, když po nekonečné době usne alespoň na chvíli a jemu se zdá sen a ten ho probere a pošle správným směrem. Občas se to tak stává, že ve spánku v podvědomí vás obrazy ze snu postrčí tím správným směrem. Byla to zase pořádná jízda a určitě si to užije každý fanoušek Cartera.

• Sabina registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Člověk si už říká, že víc brutální to být nemůže a ono jo. Tentokrát ale musím říct, že jsem zápletku aneb v čem je jádro pudla, tak trošku tušila. To nic nemění na tom, že jsem stránky otáčela bleskovou rychlostí a hltala každé slovo. Jen mě mrzí, že po většinu děje Hunter vystupuje nevýrazně, až v poslední třetině si nás pustí trochu víc pod kůži. Je ale pravda, že předchozí díly pro něj byly hodně osobní, takže zase chápu, že to chce autor vyvážit, aby se z toho nestal úplně jiný žánr. Čekání na další díl snad nebude tak dlouhé jako v případě Genesis.