4.0 z 5 24 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 10× 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• Zuzana Čubíková registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Kniha měla skvělý příběh, ale dal by se shrnout do 200 stran místo původních 400+, nejsem člověk který by přeskakoval kapitoly takže jsem to četla všechno. Například 11-ti stranková kapitola o popisu stromu stromu srdcí mi lezla na mozek. Musím však knížce dát plus za to, že jsem děj většinu času nebyla schopná odhadnou dopředu. Přijde mi, že děj nebo worldbuilding se dal mnohem více rozvinou a některé popisy by se dali zkrátit z 10 strana na 10 řádků. První díl jsem si užila daleko více.

• Kateřina Lőffler registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček

Na knihu Trůnu předurčená jsem se opravdu těšila, protože první díl mě hodně bavil. Bohužel si kniha neudržela napětí prvního dílu a čtení jsem si až tolik neužila. Myslím, že kdyby autorka celé putování Prvorozené za poznáním zkrátila na polovinu byla by kniha mnohem záživnější. Chápu, že si Nei musela najít svou cestu stejně jako Reda, ale Divý les byl o něco záživnějším místem pro vyprávění. Druhá polovina knihy už odsýpala o něco lépe a děj byl trošku akčnější. Na knize se mi líbila celková chemie mezi jednotlivými postavami, která opět fungovala skvěle. Také zajímavé a originální prvky příběhu, které aspoň částečně vyvažovali utahaný děj. Konec příběhu byl takový pohádkový a možná trošku uspěchaný přitom jak dlouho jsme na vyvrcholení děje čekali. Jako celek kniha nebyla špatná, ale první díl jsem si užila rozhodně více

• Jiřina Michalcová registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček

Krásné pokračování, kdy se sestry snaží zlomit prokletí, aby se mohly znovu setkat a zachránit se ♥. Doporučuji, kniha ke krásně napsaná a doplní nám celý příběh