• Lucie Dvořáková Lucie Dvořáková

Pokračování série Vlci zvěrokruhu bylo jistě velmi očekávané mezi fanoušky (ehm, fanynkami) erotických románů, ale i já, která se mezi milovnice tohoto žánru úplně nepočítám, jsem byla zvědavá, jak se příběh vyvine. Dostál druhý díl očekáváním, nebo je to spíše propad?

4.7 z 5 78 hodnocení čtenářů

61× 5 hvězdiček 10× 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Hodnocení našich knihkupců: 3.0 z 5

• anet-jan-book registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Jakmile jsem dočetla 1.dil nemohla jsem si nechat ujit pokračovaní této krásné vlčí série a hned jsem se začetla do 2.dílů, a můžu Vám říct,byl to nářez Co se mi nejvíc líbí je to,že se volně navazuje na konec 1.dilu. Akce je tam hned od začátku a než jsem se nadála byla jsem opět na konci knihy,tak neuvěřitelně rychle a krásně se četla. Na to jak se mi líbil první díl, je tenhle boží. Nechyběla akce,láska,vášeň,zrada ani tajemstvi. Celý příběh byl plný akce od začátku až do konce. Opět mi nechybělo napětí,moje dokořán otevřená ústa pri údivu akce,která se tam udála a chvílemi to mé známé,,To jako vážně?". Doufám,že brzy vyjde další díl,protože takový napnutý konec jsem nečekala... nejen že mám plno otázek ale Kaden je proste pro mě TOP a potřebuji nutně vědět, co se bude dít dal. Jsem opravdu nadšená z této série a nesmírně ráda,že sem ji od své drahé polovičky dostala,protože tohle je jedna z knih která mi v knihovně chyběla. Jsem strašně ráda,že jsem měla možnost si ji prečíst a moc se těším na další 3.díl z této série.

• Martina Juríková registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

"Co to do prdele děláš?" Když jsem v hlavě uslyšela Kadenův hlas, nadskočila jsem. "Chráním tě", vyslala jsem zpět. Jediné, co jsem dostala na oplátku, byl pocit Kadenova naprostého znechucení nad tou představou. On má přece chránit mě! Pokračovanie tejto série bolo parádne! Prvý diel sa mi páčil, ale až tento druhý, ktorý som doslova hltala, ma presvedčil, že sa stávam fanynkou tejto série. Oproti prvej časti sme dostali viac akcie (v teréne aj v spálni 😋). Možno sa mi ale vzťah Ayly a Kadena páčil viac v prvej časti. Ja mam jednoducho rada tie napäté iskrivé začiatky vzťahov, keď sa ešte odmietajú zmieriť s ich vzájomnou príťažlivosťou. A že ich vzťah je vysoko príťažlivý! Vrámci deja sa mi páčil asi najviac úplný začiatok knihy - a teda Aylino väznenie u Levov. Ale samozrejme celá kniha bola skvelá bez hluchých miest a už teraz sa moc teším na pokračovanie! Koniec ma zasa nechal v maximálnom očakávaní.. takže Č A K Á M 😉

• Janin registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt Hodnoceno z aplikace

Super kniha

• Naděžda Bajtek Zasadilová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Erotická fantasy série pokračuje. Nemohla jsem se dočkat druhého dílu a po přečtení jsem opět nadšená, tak jako při prvním. Druhý díl krásně navazuje a neměla jsem vůbec problém se zorientovat. Fantasy s vlky mě opět přenesla do nostalgie, kterou jsem si užívala plnými doušky. Já tyhle knihy občas prostě potřebuji. Teď mám období, že bych mohla číst jenom takové „jednodušší příběhy“ ale to nic nemění na tom, že mě to neskutečně bavilo. Nechápu, ale u těchto knih ty stránky letí 2x tak rychleji. Všechny otázky z prvního dílu byly zodpovězeny a my se dočkaly i nějakých dalších překvapení. Erotické scény jsou vkusně napsané i když je příběh spíš pro mladší čtenářky, tak i já jsem si tam našla své. A ten konec? Zase? No jooo, autorka ví jak mě napínat. Takže pro nadšence jako jsem já skvělé čtení, nemůžu jinak než doporučit!

• Veronika Nagyová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Ani druhý díl věrné čtenáře erotické fantasy nezklame. Dostanete totiž přesně to, co čekáte - akci, napětí, erotiku, romantiku, překvapení. A samozřejmě otevřený konec, kvůli kterému si buďte chtít vytrhat všechny vlasy na hlavě. Nakonec se ale musíme spokojit s tím, že budeme netrpělivě vyhlížet třetí díl.

• Jaroslava Kozúbková registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

První díl mě natch a tet čtu druhý. A musím říct že super i když konec je trochu smutny. Ale budu se těšit na další pokračování. Za mě super.

• Andrea Jelínková registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

úžasné čtení

• Nixiek registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Za mě, určitě ještě lepší než první díl. Už, se nemůžu dočkat pokračování.

• Veronika Smrčková registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Škoda otevřeného konce nutne potřebuji pokračování

• Tereza Kaluzikova registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Tak tohle byla ještě větší jízda, než první díl. Některé části jsem si musela přečíst několikrát po sobě, abych si opravdu potvrdila, že se to děje. Příběh je nabitý erotikou, dramatem, láskou a nadějí. Kniha se čte sama, neměla jsem problém ponořit se do příběhu a cítit veškeré pocity hrdinů. Pevně doufám, že brzy vyjde další díl z této série. Ayla je držena jako zajatec smečky Lvů. Jorden se ji snaží přesvědčit, aby se poddala dobrovolně partnerskému poutu a stala se jeho Alfa samicí. Když odmítne, sluneční čarodějky na ni sešlou jakési kouzlo. Z Ayly vytryskne měsíční světlo a složí sluneční čarodějky na zem. Ty jí nakonec potvrdí, co už si myslela. Je poloviční Měsíční čarodějkou. Jorden se sní hodlá spařit během dalšího úplňku, aby stvrdil jejich pouto. Během té doby Ayla předstírá, že se nechává poddat poutu a přemisťuje ji z celý do domu, kde se setká s Mírou, kterou drží proti její vůli. V den úplňku je Ayla připoutána k oltáři, aby se jí Jorden mohl zmocnit proti její vůli. Na světlo přichází nová pravda, která tento svazek neumožňuje. V tu chvíli se objevuje smečka Hadonoše a zachrání obě dívky. Ačkoliv pro Aylu to znamená z vězení do vězení. Kaden ji už nevěří a nechce s ní ani mluvit. Ayla musí napnout všechny síly, aby ho přesvědčila o své věrnosti smečce Hadonoše. O věrnosti k němu samému, i přes její partnerské pouto se smečkou Lvů. I když se to zdá, jako naprosto nemožný úkol....

• Monika H. registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Už se těším na další díl.

• Tereza Purnochová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Dvojka pokračuje přesně tam, kde skončila jednička. Ayla je u smečky Lva, která ji unesla. A její druh Jordan ji chce za každou cenu. Což se Ayle nelíbí, protože ona chce zpět k Hadonošům a především k Aidenovi. 🥰🥰 Každou stránkou jsem si přála, aby se tam objevil Aiden se svými lidmi. A když se tak stalo, tak jsem měla chuť ho praštit něčí po hlavě. Nicméně k jeho dobru se vzpamatoval a konečně udělal ten krok, na který jsme tak netrpělivě čekali. Jejich společné chvíle jsem si neskutečně užívala. ❤️❤️ Věděla jsem, že se něco pokazí. Takže jsem si jen říkala, kdy a jak. A když to nastalo, tak jsem nestačila zírat. 😳😳 A zase je to utnuté v tom nejhorším možném momentě. Takže, kdy vyjde další dil? 😇😇

• Veronika Křivancová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Mam rada takovydle pribehy tesim se uz na dalsi dily ☺️shltla jsem obe knihy za 6 dni neda se od ni odtrhnout......

• Michaela Slunečková registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Přála bych si hned další díl. :-)

• Michaela Tomková registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Oba díly se četly samy, jednodenní odpočinková četba. Námět moc fajn, je to sexy a napínavé. Těším se na další díl...

• Zuzana Karlíková registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Kniha se mi líbila. Jak první, tak tento druhý díl jsem přečetla jedním dechem. Pro milovnice fantasy a fanynky erotických románů je to dobrá volba. Už se nemůžu dočkat pokračování.

• Jana Nejedlá registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Jestli máte rádi fantasy a erotiku, tohle je kniha přesně pro Vás! . "Osud ke mně nikdy nebyl přívětivý a teď s tím nehodlal začít." . Osudové pouto je již druhý díl ze série a začíná přesně tam, kde první díl končí. . Celá kniha je vyprávěna očima hlavní hrdinky. Ayla je statečná, bojovná, obětavá a velmi tvrdohlavá. Jakmile se dostane z jedná šlamastyky, okamžitě se vrhá nevědomky do další.. 🙈 V tomto díle ukázala co v ní je a myslím si, že v dalším nám ukáže ještě mnohem více. Dozvědeli jsem se její původ a mnoho dalších věcí, ze kterých se vám zamotá hlava. Příběh je opravdu velmi komplikovaný. . Z celé knihy mám velmi smíšené pocity, ale pozitivně, moc se mi líbila! Autorka jede na vlně zlomit čtenářovi srdce, zahojit ho.. aby mohla zasadit další tvrdou ránu..💔 ❤️‍🩹 💔 . Kromě erotiky si zde užijete i pár intrik, pozitivních překvapení a nelítostných bojů.. 🐺 . Trochu mi tu, hlavně v první části, chyběl pohled Kadena. 😏 Jeho ego je pořádné, ale je ochranitelský a to se mi tu moc líbilo. "Jsi moje. Nikdo jiný tě mít nebude." 🫶 . Ten konec? Prosím, ihned potřebuju další díl.. moje srdce pláče a chce pokračování. ❤️‍🩹😭 Dává mi opravdu zabrat vám nic nevyspoilerovat. 🤐 Pusťte se s chutí do čtení a užijte si tuhle skvělou erotickou fantasy. 🔞 . Knihu jsem četla v rámci spolupráce.

• Nikola Abrle registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček

Druhý díl je rozhodně o stupeň lepší než první. Jiskření mezi hlavními postavami graduje a vyvrcholení se objevuje bez lascivních synonym, které mě osobně v prvním díle vadily. Taktéž Ayla na mně už nepůsobí jako 14ti letá holka, ale našla v sobě sílu a kuráž ženy.

• Dominika Mátyásiová registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček

Osudové pouto začíná přesně tam, kde Třinácté znamení končí. Pokud si první díl moc nepamatujete, během děje se plynule dozvíte sled událostí. Pokračování si bohužel drží podobnou šablonu, jako první kniha, což pro mě bylo trošku zklamání. Čekala jsem více akce, místo toho byl spíš vývoj hlavní hrdinky. Ta mi začíná být více sympatická, jde vidět, že má za sebou složité věci a postupně se s tím ve své hlavě pere. Fajn detail byl, že i vztah mezi Aylou a Kadenem se vyvíjí, už mi nepřijde tak vynucený. Trošku jsem měla strach, jak se autorka popere s partnerským poutem, které v knize hraje velmi velkou roli, ale zvládla to na výbornou. O co není nouze, pak opět o zvraty, kterými se zde nešetří. To mě na knize baví nejvíc. Ráda jsem si přečetla o dalších znameních a jejich smečkách. I když neměla druhá kniha stejný efekt, jako ta první a ani mě tolik nebavila, určitě jsem zvědavá na pokračování, jelikož svět je skvělý a ráda se dozvídám další věci, které se zde skrývají. - za knihu děkuji Cosmopolis a Grada

• Eva Rodlova registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Není to kniha která vás posadí na zadek, ale je čtivá, napínavá i romantická. Krásná oddechovka a já se těším na další díl.