36× 5 hvězdiček 13× 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• Kateřina Strakošová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Tak tahle kniha se opravdu povedla.Napìnavá a nabitá erotikou od začátku až do konce.Byla to moje první kniha od této autorky a moc se mi líbila.

• Šarak22 registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt Hodnoceno z aplikace

Kniha splnila mé očekávání Prostě pecka

• Seduceddreamer registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt Hodnoceno z aplikace

Tak tohle byla naprostá bomba! Nikdy jsem se nesetkala s žádným podobným tématem a až teď jsem si uvědomila, že mě to mrzí. Po celou dobu jsem nebyla schopná dát knihu z ruky, až tak mě celý tenhle svět dokázal uchvátit. Emerson - sexouš, jak má být. Charlie - lehounce naivní, ale přiznám se, že jsem ji měla ráda. Sophie mi přišla naprosto okouzlující a moc se mi líbil její vztah jak se sestrou, tak matkou. Za to Beau mi ze začátku extrémně vadil chováním. Kdo si jako myslel že je? Nechápu, jak s ním Charlie dokázala udržet kamarádský vztah. Udělala na mě dojem i Chlípná dáma... Zkrátka řečeno se mi kniha velmi líbila a rozhodně ji nenechám jen tak odejít ze své knihovny. Počítám s tím, že se k ní v budoucnu vrátím a budu vzpomínat na sebe, když jsem ji četla poprvé. Naprosto skvěle vymyšlené prostředí... Jen by ta kniha mohla být trochu tlustší, protože mě opravdu mrzí, že jsem ji dočetla tak rychle. Čekám na překlad dalších knih od téhle autorky - netrpělivě.

• Ann registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Osobně mě to moc nezaujalo... Děj byl až přehnaně moc rychlý a na konci příliš chaotický... Hlavní hrdinka nesnáší svého ex, ale udělá dva dobré skutky a najednou, jako kdyby jí vůbec nepodvedl??

• Eva F registrovaný uživatel 2 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Uz necitam hodnotenie, bola som zvedava na tuto autorku aj tuto knihu. Vraj je to seria tak dufam, ze dalsie casti budu lepsie. Toto bolo .... ani vlastne neviem co to bolo. Bol to pokus o erotiku,roman, bdsm? Co to vlastne bolo? Vekovy rozdiel neriesim! To, ze bola najprv so synom a potom s otcom, tiez neriesim! To, ze jej brat bol jej sestra tiez neriesim! Ale co riesim je to, ze tomu chybala iskra!!!!!!! Prepana niesom spisovatelka ale su lepsie knihy ako toto. Tesila som sa na akciu, vasen, erotiku, lasku, tvrdsie praktiky a dostala som slabu polievku s toho vsetkeho. Niekomu sa to mozno paci ale ospravedlnujem sa mne nie. Ja pri citani potrebujem, aby ma to doslova vcuclo a aby som sa nevedela odtrhnut. Hrdinka mala vraj 21 no niekedy mi prislo, ze je to opacne, ze ma 14 a jej sestra ma 21, hrdina ma 40? To ako vazne? Preskakovanie deja, sexualne sceny slabe a nezazivne, myslienkove pochody ako ked sa v obchode rozhodujem medzi 3,5% a 1,5% mliekom. Vobec ale ze vobec niesom nadsena skor sklamana. Dam sancu este jednej knihe a uvidim. Uprimne som cakala nieco ako Kent alebo Jones alebo ... alebo neviem ale toto bolo take obkukane a slabe

• Natálie Grečynská registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

O této knížce, jsem věděla pouze to, že je to Erotická knížka, takže jsem nečetla anotaci a musím vám říct no teda. Podle recenzí jde vidět, že se vytvořily dvě skupiny, ti co jí nesnáší a nesedla jim a ti, kteří byli pohlcení. A já patřím do druhé skupiny. Knížku jsem měla přečtenou opravdu během pár hodin a bylo pro mě těžké se odtrhnout. Tento svět a stránky lidských choutek je velice zajímavý. Autorka si hraje s myšlenkou, že žádná potřeba není něco divného a že bychom se neměli stydět za to co chceme a potřebujeme. Opravdu upozorňují, že je to Erotika a spíš pro dospělé čtenáře, kterým nevadí číst o těchto věcech. Hlavní hrdinka se mi líbila a bylo zajímavé vidět jak se postupně otevírá a začíná být sama sebou. No hlavní hrdina on se mi líbil, až na ten konec. Na to jaká byla linka, se dal děj předvídat a proto mě trošku mrzel ten konec. A proto já tyto příběhy mám rada. Pokud i vy to cítíte podobně a nebo hledáte změnu, tato knížka je pro vas. Takže, ale musím vás varovat tohle je pouze první díl z 5 této série KLUB ZHÝRALCŮ.

• Aneta Janečková registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Tak tohle byla jízda na entou plná pikantní romantiky. Mě ten příběh naprosto uchvátil. Týká se to téma dominance a submisivity. Přijde mi to hodně zajímavé téma a strašně hezky se mi to četlo. Zamilovala jsem si nejen hlavní postavy ale i některé členy klubu. Vůbec jsem nečekala, že by mě něco takového chytlo ale opak je pravdou. Za mě určitě krásný příběh plný nejen dominance, lásky, zklamání ale především sexu a důkazů toho, že by jsme si měli věřit a nepodceňovat se. Každý máme svou cenu a tak jak to dával najevo Emerson Charlie se mi strašně líbil. Je to opravdu žhavé čtení, plné pikantní romantiky, proto určitě doporučuji čtenářkám 18+ a samozřejmě těm, kteří mají toto téma rádi.

• Marika Ovadiasova registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Kniha přečtená jedním dechem.

• Alisi registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Dala bych tak 3,5.. vse bylo tak předvídatelné. Příběh nic extra, ovšem četlo se to rychle, svižně a nenudilo mě to. Takova věc na oddych mezi těžšíma knihama.

• Monika Krynerová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Kniha splnila vše co jsem čekala

• Gabika registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

No tak na tuto knihu som sa velmi tesila kedze v zahranici je velmi vychvalovana, teda cela tato seria. Musim vsak povedat ze mna malinko sklamala. Pacil sa mi age gap ktory v knihe milujem, pacil sa mi aj styl pisania autorky od ktorej som citala prvu knihu, taktiez dej bol super. Nieco mi v tom vsak vadilo, nieco mi tam chybalo. Nejak som si uplne nezamilovala ani jednu z hlavnych postav a vlastne ani vedlajsiu. No a aj ked mi bolo jasne ze nejdem citat sladku romantiku ja uplne nie som fanusikom Emersonovych ,,zalub,, tak mozno aj preto minus hviezdicka. Urcite sa ale do dalsich casti pustim, ak teda vyjdu prelozene.

• Martina registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Úžasná kniha, kterou jsem si opravdu užila a hltala každou další kapitolu. Už se moc těším na další knihy v sérii ... Snad nebudeme muset čekat moc dlouho. Co jsem se koukala na popisy na goodreads.com tak budou opravdu šťavnaté.