Úžasně svižně napsaná. Dýchlo z ní na mě mládí:) Chytrá romantika.

• Pavlína registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Tohle byla nejlepší knížka mého léta. Nejlepší byly erotické scény, které byly fakt dobře napsané. Knížku koupím mojí mamince:)

• Emma registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Přečetla jsem jedním dechem. Doporučuji všem, co si chtějí oživit vzpomínky na studijní pobyt v zahraničí. A nejen těm.

• Ronii registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Jak začalo chladnější počasí, tak jsem se vrhla na tuto knihu. Která mě hned vrátila do příjemných teplých dnů. Kniha je lehká, čtivá a oddechová. Popis postav a Vídně je krásný. Nic přehnaného, to se mi velice líbilo. Nezastavovalo se to zbytečně na zdlouhavém popisu, nebo hlubokých myšlenkách. Najdete tam jak romantický příběh, tak i žhavé scény. Amalia je chytrá a vyspělá žena, působila na mě velice sympaticky. Ale i přes to všechno mi přišlo že se nechala strhnout okolím. To že kolem sebe měla mladší lidi. Oproti všem byla jinde ale očividně nespokojena. Václav je milí a hodný kluk. Amalia ho okouzlí a prožívají spolu krásný měsíc plný vášně, dobrodružství a nejednoho poprvé. S Amalií vyspěl, ona mu ukázala že vztah může vypadat i jinak. Všichni, kdo na letní kurz přijeli byli příjemní a přátelští. Taková super parta se na kurzu sešla. Musím teda zmínit že Bolek je vážně unikát Jsem zvědavá jestli bude pokračování. Zajímalo by mě jestli Amalie a Václav nějak překonají dálku. Doporučuji si knihu přečíst teď. Určitě vás vrátí do teplých dnů jako mě.

• Lucie Svobodová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Debutový román autora, který nás zavádí do malebné letní Vídně. Příběh se odehrává v kulisách tohoto nádherného města, plného historických památek, galerií a celkově umění, které tvoří ideální scénu pro romantický letní příběh. Autor nás seznamuje s Amalií, mladou a ambiciózní advokátkou, která už tři roky pracuje v renomované advokátní kanceláři v Barceloně. Tvrdá práce jí přináší ovoce a čeká ji povýšení, kdy má vést tým zaměřený na německou klientelu. Než však začne tuto novou výzvu, musí zlepšit své jazykové dovednosti, a tak je vyslána na letní jazykový kurz do Vídně. Zde začíná příběh, který Amalii změní život. Po letech tvrdé práce se z ní opět stává studentka, což ji přenese zpět do mladších let, kdy byl život bezstarostnější. Jazykový kurz na Vídeňské univerzitě ji přivádí do společnosti lidí z různých koutů světa, kteří se v letní Vídni scházejí, aby se společně učili a poznávali. Jedním z nich je Václav, student druhého ročníku práv z Prahy. Mezi Amalií a Václavem se postupně vyvine silná vzájemná přitažlivost a začíná se rozvíjet jejich nečekaná romance. Vznikne z toho něco víc nebo půjde jen o letní románek? Autor velmi citlivě vykresluje atmosféru Vídně – město je v knize popsáno tak živě a detailně, že máte pocit, jako byste sami kráčeli po rozpálených vídeňských ulicích a nasávali letní vůni historie a umění. Příběh samotný je velmi lehký a čtivý, což ho činí ideálním pro letní oddechové čtení. Amalia je sympatická hlavní hrdinka, se kterou se snadno ztotožníme. Je cílevědomá a oddaná své kariéře, ale zároveň v sobě ukrývá určitou zranitelnost, kterou postupně odhalujeme. Tento kontrast ji činí velice lidskou. Vztah Amalie a Václava se rozvíjí plynule a nenuceně, což je příjemná změna oproti jiným romantickým knihám, které často přehánějí. Příběh působí přirozeně, ačkoliv se nevyhne několika předvídatelným momentům, které však k žánru romance patří. Jedním z nejsilnějších prvků knihy je právě vykreslení hlavních postav. Amalia a Václav působí autenticky, jsou uvěřitelné a jejich dialogy přirozené. Díky tomu si k nim snadno vytvoříme citové pouto, což je pro tento žánr klíčové. Autorovi se podařilo vyhnout zbytečným klišé a díky tomu se kniha čte s lehkostí. Co se týče stylu psaní, Vincent Riva zvládá udržet čtenáře v ději bez hluchých míst. Umí vykreslit i jemné emoce, což dává knize hloubku. Atmosféra města je zde vykreslená tak, že bych sama chtěla vyrazit na procházku vídeňskými ulicemi a navštívit místa, kde se mnoho scén odehrává. Přestože příběh obsahuje typické prvky romantického žánru, má v sobě určitou svěžest, která ho činí jedinečným. Pokud máte rádi příběhy, které vás přenesou do jiného světa a zároveň vám nabídnou únik z každodenní reality, určitě po knize sáhněte. Je to kniha, která vás potěší svou lehkostí, romantikou a pozitivní energií. Autor tímto debutem ukázal, že má talent na vyprávění, a já osobně se těším na jeho další knižní počiny.