• Zdeněk Gothard Zdeněk Gothard

Nový psychologický thriller autorky Shari Lapeny, by mohl s čistým svědomím sloužit i jako kronika o morálním úpadku obyvatel městečka Stanhope. Samozřejmě se bavíme o fiktivních obyvatelích a vymyšleném případu, ale i tak ve vás tato kniha zanechá opravdu silně znechucený dojem z chování některých lidí. Tento úvod mohu už jenom podtrhnout samotným názvem knihy, kterým je: Všude samí lháři.

4.3 z 5 79 hodnocení čtenářů

42× 5 hvězdiček 24× 4 hvězdičky 12× 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Hodnocení našich knihkupců: 4.2 z 5

• Romana Venerdì registrovaný uživatel 1 z 5 hvězdiček

Za mě nejslabší kniha od Shari. Mám přečtené všechny její knihy, které doposud vydala a pokaždé jsem byla naprosto uchvácená její originalitou a nápaditostí. Z téhle jsem ale dost zklamaná. Žádný zásadní převrat, sice všichni lžou, ale už od začátku víte pravdu a nesete si to celou knihu. Proto to potom není vůbec napínavé.

• Michaela Amlerová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Klasika od Lapena. Napínavé od prvního řádku a slova až po ten poslední. Plně zvratů a napětí. Každou chvíli člověk podezírá někoho jiného, protože jsou "Všude samí lháři". Skvělá kniha.

• Eva Hudylivová registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Do půlky super napětí, od půlky velké zklamání. Shari má na svém kontě lepší kousky.

• Petra Bencová registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček

Shari Lapena má talent napsat knihu tak, aby ji čtenář nedokázal odložit. A to se jí povedlo i tentokrát. Pohodu a klid v městečku Stanhope naruší ztráta malé Avery. Holčička má sice devět let, nicméně působí mnohem dospěleji. Její chování dělá starosti i rodičům, zejména otci, který s ní nemá zrovna ukázkový vztah. Na předměstí začíná vyšetřování a podezřelí jsou v podstatě všichni. Policie musí rozmotat zjevné klubko lží a odhalit tajemství, která jsou v sousedství skryta. Kniha má krátké kapitoly, ve kterých sledujeme psychologii a uvažování několika postav. Každá z nich přináší do příběhu svůj pohled. Moc se mi líbilo téma knihy a i jeho zpracování. Shari Lapena nezklamala a opět nabídla úžasné čtení plné lží, podvodů a rodinných problémů. Pachatele je opravdu těžké uhodnout. Konec mi přišel ze strany autorky trochu překombinovaný, ale i tak jsem se od knihy nemohla odtrhnout.

• Marie Dvořáková Pastorová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Napínavé, překvapivý konec, nešlo odložit.

• fejky_y registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Moc netuším, co o téhle knize napsat. Mám rozporuplné pocity. Do doby dokud jsme nevěděli, co se s Avery stalo a pátrali jsme, tak mě to bavilo a já musela číst dál a dál. Posledních 100 stran se však za mě vleklo a nic mě nenutil číst dál. O to jsem radši že jsem ten konec zvládla na jeden zátah. Kniha tedy byla skvěle čtivá, ale ke konci mě příběh zklamal a konec mě zklamal úplně na plné čáře. 3,5*

• My bittersweet diary 2024 registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Devítiletá Avery, vzpurná a zlobivá holčička s poruchou chování, se ztratí. Jak se to mohlo stát, když rodina žije v bezpečném městě Stanhope? Podezřelí jsou najednou všichni - otec, který má poměr se sousedkou a občas Avery uhodí, syn otcovy milenky, který měl problémy s drogami, syn akurátní paní Setonové, který je je o pár let starší než Avery, …? Nebo to byl náhodný útočník? Jde o mstu? Nebo je vše jinak? Tahle kniha byla opravdu skvělá. Od začátku byla napínavá, dvě třetiny knihy netušíte kdo je viníkem a závěr? Ten je bezkonkurenční. Tento příběh si prostě musíte přečíst!

• Caroline Rudiková registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček

Nepochybně velmi čtivý psychothriller, který si Vás získá již od prvních stránek. Členění textu do kratších kapitol dodává ději na svižnostni a přehršel lží stupňuje čtenářovu touhu po odhalení viníka. První polovina knihy je naprosto skvělá, ta druhá už poněkud pokulhává, jako kdyby autorce postupně docházel dech. Kýženého "WOW momentu", na který jsem u knih tohoto žánru zvyklá, se mi bohužel nedostalo. Nicméně i tak se jedná o velmi povedený rodinný psychothriller, který si mě získal svou nesmírnou čtivostí a nápadem, ačkoliv se stále nemohu ubránit pocitu nevyužitého potenciálu ...

• Šárka Dušánková registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Kniha se mi líbila, byla napínavá a měla překvapivý konec.

• Naděžda Bajtek Zasadilová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Shari LAPENA – kdysi pracovala jako právnička. Já jsem tak šťastná, že toho nechala a začala psát. Její knihy jsou skvělé a vždy, když se dozvím, že bude vycházet nová, tak skáču 2 metry do vzduchu. Pro mě je to jedna z nejlepších autorek rodinných psychothrillerů ever. Mám přečteno vše, co u nás vyšlo a vždy jsem hodnotila vysokým počtem. Věděla jsem, že i tato novinka bude skvělá! Měla jsem možnost si ji přečíst ještě před vydáním a musím uznat, že toto bylo zase něco! JO! I když už jsem na podobné téma něco četla, i tak se mi to moc líbilo a vůbec mi to nevadilo. Lapena to prostě umí. Její knihy chytnou a nepustí, dokud nemáme přečteno. Na začátku se vše zdá strašně složité, šíleně překombinované, každou chvíli podezříváte někoho jiného. Ale na konci jsem dostala přesně to, co jsem potřebovala. Skvělé, svižné, zamotané, boží!

• Petra Weissová registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Shari Lapena, známá jako královna thrillerů. To se o ní povídá. Proto jsem si nemohla nechat ujít její další knihu. Mám od ní doma zatím všechny její u nás vydané knihy, a četla jsem skoro všechny. Anotace této novinky byla lákavá, a moc jsem se na ni těšila. Ztratí se malá Avery a městečko po ní pátrá. Máme tady hodně podezřelých osob. Co se ale doopravdy stalo? Na to, jak moc byla lákavá anotace, tak to nedopadlo úplně podle mých představ. Sice jsem to přečetl rychle, a bylo to opravdu čtivé, ale už jsem od ní četla lepší kousky. Ale kdo má Lapenu stejně rád tak jako já, neměl by si nechat ujít ani tuto její nejnovější.

• goodbook_n registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Druhá a ještě k tomu nová Shari Lapena a jsem nadšena - když pominu uvěřitelnost samozřejmě Shari Lapenu si asi budu užívat v podobě audioknížek, protože ty se mi strašně dobře poslouchají. A asi si začínám zvykat i na ty otevřenější konce. I když bych teda uvítala, potrestání a uzavření daných situací :D Co se týče příběhu, tak jsem byla trošku emocionálně rozpolcená ( fascinující je tedy myšleno v obou směrech, jak v tom dobrým, tak i v tom horším )

• Barbora registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Čtu každou knihu této autorky a tato byla o kousek slabší, ale moc jsem si ji užila.

• Gabi0702 registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

No nevím, mám ráda spisovatelku, sedí mi její styl psaní, ale tohle mi přišlo už až moc pritazene za vlasy asi to udělal věk Avery, moje představa 9ti letyho dítěte je trochu jiná. O otevřeném konci Teda taky moc nevím co si myslet ‍♀️

• Terka_K registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Knížku jsem přečetla během dvou dnů, četla se mi dobře jako vždy od autorky, ale... Konec mě malinko zklamal, což je můj problém, protože úplně nejsem fanda otevřených konců. Mnohem radši vím přesně, jak to dopadlo. Proto ubírám jednu hvězdičku. Jinak ale super.

• Pavel Pechmann registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Super kniha patri k tem nejlepsim od autorky..

• Martin registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

První polovina knihy mi přišla výborná. Má spád a je zde výborně podávaná zápletka i psychologie postav. Jenže… ono to pokračuje v razantní kadenci dál, a naráz už je cítit, že je toho moc. Že už by to chtělo trochu vydechnout a změnu. A do toho se ještě začne rozjíždět psychika malého dítěte, které uvažuje jako „zkušený dospělý spekulant“, a to prostě nesedí. Začíná to být celé silně přiitažené za vlasy, a prvotní dobrý dojem se hroutí jako domek z karet.

• Lukáš Vlasák registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček

Pořád je to strhující čtení, Lapena potvrzuje svou pozici na špici mezi autory tohoto žánru rodinných thrillerů. Udržuje nás v napětí od začátku do konce. A dělá to tak, že pořád řešíme tu hlavní otázku "Co je s Avery?" a zároveň postupně odkrýváme odpovědi na dílčí podotázky o postavách (Ryan). Občas mi to připomnělo autorčina předchozí díla jako Manželé odvedle nebo Jeden z nás. Úplné finále na principu rozbušky, kdy si ten výbuch musíme sami domyslet, mi ale přišlo nadbytečné, stejně jako některé vedlejší figury (Adam a Gwen). Bohužel jsem si k žádné z postav nevybudoval pevnější pouto a i vyšetřovatelé byli nemastní neslaní. V rámci jejího díla je to spíš průměr, TOP pro mě zůstávají právě Manželé (řešící podobné téma zmizení dítěte) a Nevítaný host, který měl špičkovou atmosféru odříznutého místa. V další knize prý Lapena chystá něco podobného. Tak uvidíme. Rozhodně se těším a po autorce sáhnu znovu. Podrobněji knihu rozebírám v článku na Seznam Médium "Lapenini Lháři: Napětí, od kterého se nemůžete odtrhnout". Anebo rovnou v aktuálním dílu podcastu Proč je to bestseller.

• Hana Konečná registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Knížky od této autorky vždy vyhlížím s nedočkavostí a ani tato mě nezklamala. Mám ráda nečekané zvraty a spád. Knihu jsem přečtla za 2 večery. Konec překvapil jako vždy. Doporučuji.

• Kartex registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace