4.1 z 5 57 hodnocení čtenářů

21× 5 hvězdiček 23× 4 hvězdičky 10× 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• TPWK-writer registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

WAU... Jedním slovem WAU... Tak tohle byla pecka. Knihu jsem přečetla jedni dechem. Příběh mě tak pohltil, že jsem se od něj nemohla odtrhnout a doslova jsem knihu zhltla za jeden den. Teďka musím vydržet než vyjdou další díly.

• S.nosem.v.knize registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Upřímně, z knihy mám trochu rozpačitý pocit. Ale to bude zřejmě tím, že je to první díl série. Příběh není nijak dlouhý, ale akce je tam hodně. Jakoby se autorka snažila rychle dostat tam, kde se to pořádně rozjede. Samozřejmě přesně v tu chvíli kniha končí a já jsem zvědavá na pokračování. Trochu to jistými osobami připomíná Dvory, tipuji, že ani tady nebude vše tím, čím se na první pohled zdá být.

• Majky :) registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Za mě skvělá neobvyklá romantasy kniha. V prvním díle se seznamujeme s hlavní hrdinkou, která nemá příliš moc svobody, jelikož je držena v rukou krále Midase ve zlaté kleci. Auren jako královská klisna musí svému králi dopřát vše oč si řekne ať je to cokoliv. Určitě tu hodně lidí píše, že jim vyrazila dech hned první spicy scéna, což mě taky, ale celkem me překvapilo, že za celou dobu hlavní hrdinka měla jen jednu spicy scénou což jsem jako od baronetky čekala trochu víc a ono nic :D. Stále mě kniha zaujala a tak trochu zaskočila rozhodně, ale budu v tomhle krásném příběhu pokračovat.

• knihomolka_jana registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt Hodnoceno z aplikace

Byť mě iritoval výraz klisna, musím dát plný počet bodů. Bylo to čtivé, zajímavé a k tomu se stále něco dělo. Auren mi tak nějak hned přirostla k srdci, takže místy mi jí bylo až líto. A ten konec... Nutně potřebuji druhý díl. A samozřejmě doporučujemi.

• Tereza Kaluzikova registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Kniha mě zlákala hlavně obálkou. Sice jsem četla spoustu negativních recenzí, neodolala jsem a knihu koupila. Zapadá přesně do mého žánru. I když bych celkově příběh hodnotila zhruba tak někde mezi dobrým a špatným, nenudila jsem se. Auren mi přišla dost zaslepená, co se Midase týče. Nejvíc se mi zamlouvá Rip. Tajemný a mocný velitel armády čtvrtého království. V knize je pár zvratů, některé pasáže mi přišly zbytečně zdlouhavé a jiné zase až moc ochuzené. Celkově ale hodnotím pocit z čtení kladně, i když mou knihovnu zaplňují mnohem lepší knihy, které ve mě vyvolávaly větší bouří emocí. Druhý díl si ovšem nenechám ujít.

• anet-jan-book registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Tak tohle byla jízda. Na to, že jsem si ze začátku čtení říkala ,,Co jsem si to zas vybrala” musím uznat, že to bylo naprosto skvělý. Akce tu je od začátku příběhu až do konce. Je to příběh o králi Midasovi, který má moc vše pozlatit na co sáhne. Doslova vše v šestém království je ze zlata. Skříně,židle,podlahy,stěny,postel….zkrátka vše i včetně královi favoritky Auren. Auren je jedna z konkubín, které král vlastní. Kdysi dávno ji král Midas zachránil před chudobou a vzal si ji pod svá křídla do vysoko zasněžených hor v Šestém království do hradu Výšezvonu. Tento hrad je nejen celý ze zlata, ale pro ni je i zároveň zlatou klecí ve které ji král drží. Dle jeho slov ji chrání před nebezpečím a nepřáteli. Díky moci, které vládne král Midas, proměnil Auren ve zlato. Je nejen drahocenná ale především favoritka mezi ostatními klisnami. Je oddaná celým svým srdcem i duší. Muži tu jsou vykreslení jak ze středověku, kdy ženy mají pouze na uspokojování svých potřeb a hadr na podlahu zároveň. Chvílemi jsem s tím měla trochu problém, nicméně i kolem chlípných scén to nebylo až tak hrozné jak se zdálo. Bylo to hezky popsané a dobře se to četlo. Byly tu i určité scény, kdy jsem se rozplývala a to štěstí Auren přála. Je pravda, že mi i ukápla slza ale nebudu nic dál prozrazovat. Kniha má nejen nádhernou obálku ale i velmi zajímavý a originální příběh plný lstí, bohatství, moci, nadvlády ale i překvapení a lásky, ikdyž tu jsem s Auren nesdílela. Přišlo mi, že na Midasovi bylo dost vidět, že ji střeží jako svůj drahocenný poklad a že jí má jak vystavenou hračku, chce ji vlastnit ale tu lásku kterou jí sliboval jsem nijak zvlášť neviděla ani necítila. Jak jsem psala na začátku, sice jsem čekala něco trochu jiného ale je vidět, že je to první díl, který nás se vším seznamuje a to nejen s postavami ale i okolím království a fae. Hodně mě to chytlo a jsem zvědavá jak to bude pokračovat. Naštěstí nebudeme dlouho čekat a další díl nám vyjde už brzy.

• Alisi registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

4,5 .. zbytek si necham na další část, tuším bude ještě lepší. Každopádně fakt se mi knížka líbila, děj skvěle běží, musíte číst dál a dál a najednou je konec. Tohle od knížky přesně chci. Doporučuji

• Jana Brůnová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Upřímně nevím co napsat knihu jsem si představovala úplně jinak ale mile mě překvapila a další díl ze zvědavosti si přečtu a paní sněžní piráti a další stvoření co jsem z mála zaznamenala paní

• Skye registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

• Łen_nys registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Úplně se nedokážu stotožnit s tímto příběhem. Příběh me začal zajímat až od poloviny néli ke konci knihy. Citum postav nedokážu nějakým způsobem uvěřit. Nevim jestli dam šanci druhému dílu.

• Vendelinka_cte registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt Hodnoceno z aplikace

Tak tohle se mi líbilo moc! Bála jsem se, aby se z toho nakonec nevyklubal brak, erotika na úkor děje, ale nebylo tomu tak a té erotiky je tam nakonec velmi málo. Zato děj mě bavil hodně. A vlastně nejvíce od chvíle, kdy Auren opustila svoji zlatou klec a vydala se na cestu do Pátého království. Midas mě od začátku štval a pak tam vlastně půl knihy nebyl, takže jsem zvědavá, jak se to s ním a Auren bude dál vyvíjet. Téměř ke konci se objevila zajímavá postava, která tuším bude v dalších dílech velmi důležitá, takže se moc těším na pokračování! :)

• Tereza Relton registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Tak tohle už bylo moje druhé: "Co jsem si to sakra koupila?!" První stránky mi trochu vyrazily dech. Věděla jsem, že to je baronetka, ale stejně to byl trochu šok. No a pak už to prostě jede. Příběh mě bavil, ač se většina odehrávala v kleci. Pořádný plot twist nechyběl. Tohle je prostě můj šálek kávy :)) Šmrcnuté víláky. Co víc si přát.

• Lískulka registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Tohle mi fakt sedlo. Dobrá kombinace drsnější fantasy, manipulace a zvrácenosti. Hlavní hrdinka je v jistém ohledu naivní, ale je i odvážná a vtipná.

• Kristýna Havelková registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček

Je velice těžké tuto knihu hodnotit. Je zde spoustu informaci a popravdě už jsem myslela že ji odložím avšak posledních par stránek začínalo odkrývat něco zajímavého. Určitě dám šanci i druhé knize a doufám že autorka bude pokračovat ve stylu konce knihy první.

• Naděžda Bajtek Zasadilová registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček

Hohohooo tak toto se mi líbilo, jakože hodně! Už minule jsem si říkala, nebudu číst komentáře před čtením knihy a tady jsem to zase udělala a byla jsem překvapená kolik je né až tak pěkných hodnoceních. Dokonce má prý kniha i hluché místa, prostředek je zdlouhavý. No v 1 hodinu v noci a v polovině knihy jsem si říkala, tak už by to jako mohlo přijít, ať můžu jít v klidu spát… No nepřišlo a já tuto krásku zhltla téměř na posezení. Kniha mi neskutečně sedla do nálady, je neskutečně čtivá a velmi, velmi originální… Za mě i ta erotika není nijak šílená a je jí tam, tak akorát. Svět je parádně vykreslený a zorientujete se hned. Neměla jsem vůbec problém, děj mě pohltil a nepustil až do konce. Jestli je druhý díl ještě lepší, tak to bude úplně hukot a už teď se nemůžu dočkat. Tato série je v zahraničí hodně oblíbená vyšlo 6 dílů a všechny, kromě tady prvního dílu jsou hodnoceny více než 4 hvězdami. Opět tu máme knihu, která rozděluje čtenáře na dva tábory - buď ji nenávidíš, nebo ji miluješ! Já ji miluji! No a ten konec? Jako vážně už to tu máme zase! Mě z toho picne! Tohle mi ty autorky dělají snad schválně.

• andy.ctee registrovaný uživatel 2 z 5 hvězdiček

Mě to prostě nebavilo...bylo to hrozně nudné...

• Nira registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Od “žhavého erotického románu” jsem čekala trochu něco jiného. Nicméně knihu jsem přelouskala za den a půl, je čtivá a děj plyne.. konec hezky otevřený, na další díl si rozhodně počkám

• Eva Urbanová registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček

Co napsat o knize, kterou jsem přečetla, ale nic ve mě nezanechala? Moc jsem se na knihu těšila a pociťuji mírné zklamání. Přitom to mohla být skvělá erotická fantasy. Jenže to byl možná ten problém. Nebyla to ani pořádná fantasy kniha, ale ani pořádná eroťárna. Z fantasy světa tam bylo hrozně málo, málo tajemna nebo nějakého jiného umění nebo zvláštní schopnosti. A erotické scény bylo málo a nedostatečné. Midas měl ještě další “klisny”, Auroru věznil v kleci, aby ji ochránil, ale zdá se, že to byla jen jeho další lež… Pozlacená Aurora byla uvězněná svým králem Midasem, který ji zachránil z chudoby, z chatrče a měl jí jako svého mazlíčka. Zlatou chloubu, protože měl ve svém království všechno ve zlatě. Díky Midasovi podlosti se Aurora ocitne na cestě mezi královstvími a musí se sama o sebe postarat. Na cestě jí naštěstí doprovází královy ochránci, přesto i tak se dostane do nesnází. Neví, co si má o králi myslet. ( Já ostatně taky ne, lezl mi celou dobu dost na nervy. :) ) Konec skončil napínavě, tak se možná přesvědčím, abych si přečetla druhý díl. Teď hodnotím jako průměr.

• Iveta NAVRKALOVÁ registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Přečetla jsem jedním dechem začíná to pikantně a cele to pokračuje zajímavou akci a zvraty. Musím říct že mě to bavilo je tam dost všeho a jsme zvědavá jak to bude pokračovat dal, už si vytvářím nějaké domněnky a jsem zvědavá jestli se mi to potvrdí. Každopádně nás čeká ještě dost dílu tak sem s nimi už se těším