2.3 z 5 9 hodnocení čtenářů

• Utopeni Vínem registrovaný uživatel 1 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Potenciál knihy by byl super, ale autorka to fakt nezvládla. Nejenže je vám většina postav naprosto protivných, ale ve výsledku není žádná z nich pořádně rozpracovaná abyste se s nějakou z nich vůbec sblížili. Nehledě na to, že tam pak zakomponuje šílené sesterstvo jeptišek, které je tam natažené asi na 1/3 knížky a opravdu mi pro příběh poskytlo leda tak tunu vaty kolem. To, že se pak octnete v nějakým bordelu, kde je pro změnu na sílu tlačených spousta sprostých slov a sexuality v kontrastu s jeptiškama mi fakt přišlo už moc :D a konec samozřejmě naprosto předvídatelnej. Knihu jsem dočetla vlastně jen kvůli tomu zda je to opravdu taková s*a*ka jak se zdá být. V knize je mimo jiné spousta překlepů a ještě přes x stran špatný tisk/vybledlé stránky.

• Petr Šarvaic registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Dystopie, tentokrát s vymíráním mužů, která v kapitolách skáče do různých časových rovin a ze začátku to působí trochu zmateně. Nakonec se nějakému propojení při troše trpělivosti dočtete. Kniha od autorky z JAR (proto zařazena do čtenářské výzvy) byla více popisná asi proto, že se děj odehrával hlavně v USA i když hlavní postavy pochází z Johannesburgu. Vir zabil většinu mužské populace a přišlo mi, že se autorka bála pustit do větší zkázy civilizace. Ženy se zde se ztrátou mužů popasovaly na můj vkus až moc dobře (mluví ze mě mužská ješitnost?). Až v průběhu těch 440 stran to začne připomínat tu klasickou dystopii se zničenými výdobytky civilizace a vlád zavírající přeživší muže pro jejích "ochranu" a neposlušné za ostnaté dráty. Hlavní děj se točí okolo matky syna, kterého nechce nechat jako chovného býčka a její sestry, která se dostane k překupníkům s cituji "bílým zlatem", které má zabránit vymření lidstva, ale podle plánů opravdu špatných lidí. Dám 3,5* protože mi chyběl ten pořádný dystopický zmar na takovém rozsahu.