• Zdeněk Gothard Zdeněk Gothard

Nezařadil bych Lov mezi ty nejlepší díly série s Martinem Servazem, ale drží si kvalitu, kterou jsem od autora očekával, takže jsem spokojený. Tuhle „loveckou výpravu“ bych doporučil hlavně všem krimi nadšencům a samozřejmě všem, kteří životní příběh Martina Servaze bedlivě sledují. Tentokrát si na své přijdou taky filozofičtěji založení čtenáři a nadšenci do společenských událostí, které zrovna hýbou světem.

4.3 z 5 27 hodnocení čtenářů

15× 5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• Anonym registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Ďalšia skvelá detektívka.

• Lada Eliášová registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Z této knihy mám opravdu rozporuplné pocity. Autor měl zřejmě vlivem frustrace potřebu v této knize vylíčit všechny současné problémy Francie, způsobených především pandemii covidu, kterou opakovaně zmiňuje. Na můj vkus až příliš rozebírá i problémy ve vztazích občané versus policie, na úkor dramatičnosti děje, což dost významně upozadňuje krimi zápletku a zločin samotný. Pro mě docela zklamání po předchozích velmi vydařených dílech série.

• Kateřina Krhutová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Tato kniha mého oblíbeného autora mě překvapila. Napsat román z covidového šílenství, kdy se svět změnil k horšímu, což normální člověk nemůže pochopit, proč se tak děje, zaslouží velkou poklonu. Není to jenom o Francii, ale o celém světě, jakoby se zbláznil. Nic už není takové jak to bývalo. Autor opět nezklamal, další případ s Martinem Servazem byl skvělý.

• Grebara registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček

Kniha je zajímavá, hlavně ze začátku, pak už se ví jak to dopadne. Moc mě nenadchla ale čte se dobře.

• Anonym registrovaný uživatel 2 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Všechny knihy autora jsou skvělé. Ale tuto poslední jsem nedočetla. Jako by ji psal někdo jiný.

• Martin Volf registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

První polovina byla podprůměrná. Důvod: Na každé třetí stráně narážka na ROUŠKY, COVID, OMEZENÍ, ale druhá polovina to všechno napravila. Oproti jiným dílům byl tenhle drsnější zobrazující realitu současné Francie.

• Jana Šímová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Přečteno za 3 dny. Opět autor nezklamal. Dost flustrující , že se to děje v současné době všude okolo nás.

• Josef Procházka registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Zvláštní kniha zvláště v této době. Působila na mě trochu depresivně v souvislosti s tím, co se děje ve světě. Není to klasický thriller, je zde dost jasně popsáno, co se dnes děje s lidmi a nejenom ve Francii. Mám z té knihy mrazivý pocit i když v závěru se autor snažil (trochu křečovitě) o optimistický závěr. Kniha rozhodně vybočuje z této série, ale vše je pouze můj subjektivní pohled.