39× 5 hvězdiček 12× 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• Stela registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Stejně jako 1. díl - skvělé čtení. Těším se na pokračování.

• Petra registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Kniha skvělá, jako ta první. Přečteno jedním dechem. Detektiv Logan to nemá v životě jednoduché a vždycky to odnese , ale nikdy se nevzdává a vraždu vyřeší i kdyby měl nasadit vlastní život

• Jana Šimečková registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Druhý díl je opět hodně zajímavý - tentokrát hlavně lokalitou, kterou je bájemi opředené jezero Loch Ness. Kniha je vtipná, občas se policie chová jako slon v porcelánu (zejména při setkání s potrhlou lovkyní Nessie, která jim ale kupodivu nese důkaz, který ale ona sama špatně vykládá a policie také). I v tomto díle nesmějí chybět místní mafiáni známí z dílu č. 1. Konec a vyřešení toho, kdo je pachatel, mě tedy upřímně dostalo. Ještě víc do kolen mě položily důvody, proč k tomu došlo.

• Karla registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

První díl byl výborný,druhý skvělý. Jsem ráda,že jsem objevila .

• Tereza registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Prvni dil skvely, druhy se mi libil jeste vic. Kniha se dobre cetla, vtahla me do deje a nepustila.

• Gabriela Michalová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Jsem v polovině knihy a opět je to zajímavé. Spisovatel nezklamal. Doporučuji si obě knihy přečíst.

• Libuše Králová registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček

Po necelém roce jsem se vrátila na Skotskou vysočinu pustila se se šéfinspektorem Jackem Loganem do dalšího případu. Jezero Loch Ness vyplaví mrtvolu ženy, která byla ohavně mučena a začíná nové pátrání ve stejném složení týmu. Vyšetřovacích verzí je několik, podle jedné svědecké výpovědi za útokem dokonce stojí světoznámá lochneska Nessie. Tomu ještě dneska věří?! Dále pátrání ovlivní strašidelný dům, spiristické tabulky, exorcismus i ruský mafián. Kdo bude za vraždou nakonec stát se budete muset pročíst sami. Knížka je čtivá, to bez debat, dá se přečíst za jeden, dva dny úplně bez problémů. Malý háček vidím v označení thriller, spíše mi pátrání sedí více na detektivku. Pro vyznavače thrillerů by potom čtení mohlo být zklamáním, protože zde není příliš akčních scén, velkých hrdinů či neobvyklá oblast. Fanoušek krimi příběhů, detektivek si může tuto sérii naopak oblíbit, pokud nehledá proudy krve a líbí se mu detektivní příběh protkaný humorem. I toho tu však bylo i na můj vkus příliš, jako by se ho autor snažil propašovat do příběhu za každou cenu. Celkově hodnotím jako průměr, co nenadchne, ani neurazí, avšak jsem zvědavá na další díl. Už jenom díky ztřeštěné patoložce, která se nově objevila v tomto dílu. A stejně tak doufám, že již autor představí více jednotlivé postavy, které známe zatím jenom hodně povrchně.

• Gabriela registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

První díl byl trochu víc napínavý a strhující, protože se jednalo o záchranu života v reálném čase. V druhém díle máme mrtvolu hned na začátku a pátráme společně s týmem detektivů po vrahovi. I mě se první díl líbil víc, ale pořád mě čtení hodně bavilo a rozhodně se budu těšit na pokračování.

• Kateřina registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

A máme tady další případ pro Jacka Logana. Jackovi se omrzelo života ve městě, a tak požádal o přeložení. Na skotské Vysočině se mu očividně zalíbilo, tudíž se i v tomto díle setkáme se známými postavami. Jack však nečekal, že ho čeká další velký případ, a to na místo sotva dorazil. Tentokrát se bude případ týkat proslule známého jezera Loch Ness, které na svůj břeh vyplaví nepěkně zohavené ženské tělo. A co na to říkají Lovci záhad? No nic jiného, než za to může Nessie. Bájná lochnesská příšera. Detektivní tým samozřejmě jen kroutí hlavou a v čele s Jackem Loganen se snaží tuto záhadu vyřešit. Příběh má opět stejně svižný děj, jako v předchozím díle. Všechny postavy jsem si velice oblíbila už minule a opět jsem se u knihy mimo jiné i moc zasmála. Skvělý nejen černý humor je protkaný snad všemi postavami. Vraha se mi tentokrát podařilo odkrýt ještě před dočtením. A byla jsem nadšená, že jsem se trefila. Moc se mi líbilo prostředí jezera. Byl to skvělý nápad směřovat detektivku zrovna sem. Kdo by nemiloval lochnesku a záhadné případy. Já nemůžu hodnotit jinak než plným počtem bodů, protože tato série je vážně skvěle napsána. Milovníci výborných detektivek, thrillerů a záhad - utíkejte pro tuhle sérii rychle do knihkupectví.

• Dáša registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Dobře se četla

• Pavel Černý registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Tak i druhý díl této série se extrémně povedl. Musím říct, že J.D. Kirk opravdu umí. Opět napínavý příběh plný akce, zvratů a místy i humorných dialogů. Tato série mě opravdu hodně baví.

• Iva registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Uzasny!! Skotsko, nesmirne vtipny detektiv i rozhovory, uzasne napsané i vypointovane. Už mám objednano na i vše co není přeloženo.

• DeJa registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Skvělé čtení, Kirkovy knihy mě moc baví. Přestože jsem od začátku tušila, kdo to udělal, stejně jsem to hltala a čekala, jak to dopadne a co se dozvím. Mrzí mě, že stejně jako u prvního dílu se nakonec dozvíme, kdo je vrah, ale už se autor příliš nevěnuje tomu, proč. Prostě nám naservíruje vraha, naznačí nějaký motiv, ale blíže už to nerozvine a ukončí knihu. Tady by to třeba fakt dovysvětlit chtělo.

• Yuri registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Za mě je knížka pěkná, jen mi trochu vadilo, že autor nepopisuje co postavy vidí. Ve zkratce, je napsáno, že postavy něco objevily, ale čtenář neví co a dozví se to o několik kapitol později, ne-li až na konci. I konec jako takový mě kapku zklamal, nevím, jestli jsem v knize někde něco přehlédla, ale nic moc tomu konci nenasvědčovalo. Četla se velmi dobře, ale podruhé bych si ji přečetla až s nějakým odstupem času.