• Lucie Dvořáková Lucie Dvořáková

Do morku kostí je romantická kniha s názvem hodným zamyšlení a zařažením temná romance. Co se ovšem v té temnotě skrývá? A je slovo „temná“ dostatečný popis dějů odehrávajících se v knize?

3.0 z 5 6 hodnocení čtenářů

Hodnocení našich knihkupců: 3.0 z 5

• Sylvie Krakovská registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček

Když jsem procházela v knihovně, co bych si zase půjčila, rozhodně jsem nečekala, že narazím na tuhle knihu. Ale nechat jsem jí tam nemohla no ne? Proběhla instagramem jako střela a mě zajímalo, co je na ní tak zvláštní. Maren je hodně zajímavá a já i po dočtení knihy pořád nevím, jestli jí chci fandit nebo odsoudit. Byly tam momenty, kdy se chovala nelogicky (a ne nemyslím chvíle, kdy "jedla" ) a pak naopak někdy až moc racionálně a odtažitě. Ono to vlastně není moc složitý příběh, není nějak propracovaný, přesto se mi to četlo překvapivě dost dobře. Nečekejte ani nic nechutného s detailním popisy jezení lidí, jde spíše o zobrazení odlišnosti člověka a snaha najít někoho, kdo bude rozumět našemu nitru. Jediná věc, co mě trošku rozhodilo, je konec. Ten byl opravdu nečekaný a měla jsem trošku Husí kůži. Celkově je příběh takový lehký podprůměr, ale taky jednohubka na jeden večer.

• Naděžda Bajtek Zasadilová registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček

Chtěla jsem změnu žánru a nemohla jsem si vybrat lépe. Zaujalo mě, když jsem se dočetla o autorce, která je veganka a napsala román pro mladé o kanibalech. Tohle je tak zvrácené, že mě to nenechalo chladnou a musela jsem do příběhu hned začíst. Očekávání jsem měla veliké, mohly za to i skvělé recenze jak u nás tak v zahraničí. A i já se přidávám ke kladným hodnocením. Pokud budete mít náladu na nějakou změnu, tohle je správná volba, jako zpestření a pro představu co ta dnešní mládež dnes čte - úplně super. Pár much to mělo, ale není třeba to rozpitvávat, jako celek se mi tato temná romance líbila hodně. Na film možná taky časem kouknu.