4.1 z 5 198 hodnocení čtenářů

85× 5 hvězdiček 59× 4 hvězdičky 43× 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• LucyyyPankow registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Další skvělé napsaná kniha od Tess M. Puffrové. Na knihách od Tess zbožňuji, jak se mezi hlavními hrdiny střídají kapitoly a u této knihy to nebylo výjimkou. Také se mi moc líbil dej a prostředí ve kterém se vše odehrávalo a samozřejmě zbožňuji příběh Donny a Sebastiana. Už se těším na další příběhy od Tess. Její knihy si totiž opravdu užívám.

• Nela Svobodová registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Příběh je velmi čtivý a troufám si říct, že vtáhne všechny čtenáře již od prvních stran. Autorka otvírá téma společenských rozdílů vzniklých na základě finančního bohatství. Sledovat propast mezi nižší a vyšší třídou je opravdu zajímavé. I přesto mám však k příběhu několik bodù, díky kterým jsem si příběh až tolik neužila. Naše hlavní hrdinka sice vyrostla ve zlaté kleci, ale z jakého důvodu ji chybí selský rozum? Je talentovaná, chytrá, ale osobní život absolutně nezvládá. Žije ve zlaté kleci, ale nežije mimo realitu! Sex 5x za tři roky je podle ní v pořádku? Stále posílat květiny a za něco se omlouvat je další známka funfujícího vztahu? Cítím z hlavní hrdinky dost rozpolcenou osobnost a nemám pocit, že by to byl autorčin úmysl. Hlavního hrdinu jsem si po pár stránkách oblíbila. V první polovině knihy působil velmi rozumně a stál nohama na pevné zemi. V druhé polovině jakoby převzal chování hlavní hrdinky a začal stejně tak vymýšlet hlouposti a věřit všemu, co se kde šustne. V mých očích nakonec klesl. Trochu jsem bojovala se zbytečně vyeskalovanými situacemi. Ty jsou postavené na urážlivosti a neschopnosti komumikovat. Osobně bych ráda viděla skutečně problémy, nikoliv "mám pocit" a "určitě tím chtěla říct". Když už dochází k hádkám, mělo by to mít pořádně pevné základy, aby se z toho stalo zajímavé drama se spoustou emocí. Nebýt rozdvojené osobnosti hlavní hrdinky a také zbytečných hádek, příběh je skvělý. Přenáší velmi reálně pojatou propast v bohatství společnosti. Hodnotím 3,5/5

• Šárka Vyhlídalová registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Příběh se mi líbil, od začátku byl čtivý, zajímavý, jiskřivý, plný kontrastů. Sbližování hrdinů jsem si užívala, i když nebo spíš právě proto, že to s nimi bylo jako na houpačce. Rozdíl mezi nimi byl opravdu markantní, to autorka dobře popsala. Oba měli na toho druhého předsudky, což se není čemu divit. Peníze ale automaticky nezajistí šťastný život... Taky se mi líbilo řečení, že k bohatství neexistuje žádná zkratka. Kámen úrazu je ovšem Donna. Je sympatická, působí mile, rozumně (někdy), umí se přizpůsobit, ale žije ve své bublině s takovými naivními představami, kterým se mi nechtělo věřit. Když pominu její neuvěřitelnou naivitu, udivovala mě i v dalších věcech, ne dobrém slova smyslu. To nelogické chování mi vůbec nesedělo. Sebastiana jsem si oblíbila určitě více, i když zdaleka nebyl dokonalý. :) Další postava, o které jsem nevěděla, co si myslet, byla Val. Zvláštní kamarádka. No a Malcolm? Škoda mluvit. Příběh je předvídatelný, dočkáme se žhavých scén, roztomilých částí i mírného napětí, ale "něco" tomu ještě chybí.

• Meginka registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt Hodnoceno z aplikace

Ze začátku jsem byla přesvědčená, že se mi to nelíbí, ale neumím jen tak odložit knihu aniž bych ji dočetla. Jsem ráda, že jsem to neudělala, skvělý příběh a krásný závěr.

• Jana Vítovcová registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček

Nejdříve mi nešlo se prokousávat přes začátek. Moc mě to nebavilo a myslela jsem, že knihu ani nedočtu. Ovšem nakonec jsem se přes začátek dostala a pak už to šlo samo.

• azeretka registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Tuhle knihu miluji ! Úžasné a zábavné čtení, na které jsem se vždy těšila. Příběh ve mně zůstane ještě hodně dlouho. Nedokážu ani popsat slovy co pro mě znamená. Kniha má ode mě obrovské doporučení pro vás všechny !

• Nikola Nikoleta registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Příběh se mi líbil, už od začátku a vtáhl mě hnedka od první stránky. Líbilo se mi sbližování hlavních hrdinů. Oba měli k sobě předsudky hlavně kvůli bohatství. Líbilo se mi jak autorka zpracovala, že bohatství nám nezajistí štěstí a že neexistuje k němu zkratka. Donna mi přišla v některých chvílích naivní, ale někdy rozumná, nepochopená a nespoléhala se jenom na tatínkovy peníze. Sebastian byl na začátku knihy zodpovědný, ale ke konci měl někdy až nelogický a přehnaný chování. Malcolm mi strašně lezl na nervy hlavně ke konci kde už jsem ho normálně chtěla vyhodit z té vily. Val mi přišla jako taková ta blaznivá postava, která s Donnou byla opravdová kamarádka, ale někdy se až moc honila za slávou. Jsou zde i jiné postavy, ale ty jsou záporné tak o nich nebudu říkat, ale nejraději bych je někde nakopla. Kniha je v některých kapitolách žhavá a plná akce. Je zde i špetka mafie což se mi opravdu líbilo. Knihu jsem si moc užila a snad jednou si jí možná přečtu znovu. Ig: niky._.book

• Tereza Nováková registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Knížka se četla jedním dechem a u konce jsem skoro nedýchala

• FruityMan registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Neměla jsem velké očekávání, ale musím říct, že takhle knížka mě dost bavila. Jediné co bych mohla vytknout je, že bylo otravné jak se pořad rozcházeli a zase dávali dohromady. Září 2024

• Hana Kadlecová registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček

Dala bych spíš 4,5 hvězdičky, protože ta knížka mě fakt bavila, hlavní hrdinové byli úplně z jiných světů, bohatá holka Dona, která nic nemusí, se skoro dokonalým snoubencem Malcolmem a kluk, který má hluboko do kapsy, odkrucuje trest veřejně prospěšných prací právě v domě Dony. Je náhoda nebo ne, že se zná právě s Malcolmem, který se ho snaží ponižovat? Tohle a ještě spousta jiných věcí pomalu vyplouvají na povrch. V knížce autorka popisuje i osamělost hrdinky uprostřed luxusu, daň se kterou se pojí úspěšné baletky a hlubší traumata..najdou si k sobě cestu dva dá se říct protiklady nebo to není možné. Tohle vše se dozvíte v knize, ve které nechybí romantická linka, ale taky i trocha napětí. Určitě doporučuji přečíst ☺️

• klararudolfova registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

myslenka knizky je fajn, ale asi jsem cekala neco vic. obcas jsem mela problem se zacist a konec knizky mi pripadal zbytecne prehnany, pomalu jako z akcniho filmu☹️

• Michaela Brůhová registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček

Po knihách od autorky pokukuju už delší dobu, a proto jsem moc ráda, že jsem dostala možnost si knihu přečíst v rámci spolupráce. Kniha byla rozhodně čtivá, autorka umí psát. Problém byl ale v postavách. Většinu z nich jsem měla tak polovinu času chuť proplesknout. Ano, sem tam mi jich bylo líto a někdy jsem se zasmála, ale pak nastaly chvíle, kdy to jejich chování vůbec nedávalo smysl. Romantika byla pěkná, zakázaná láska je jedna z mých nejoblíbenějších romantických linek, i když to na mě bylo trochu uspěchaná. Posledních padesát stan jsem přečetla jedním dechem. Sice ten konec je takový pohádkový, ale jsem ráda, že to dobře dopadlo.

• Belgiv registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Prima čtení na léto. Kniha je velice čtivá, ale není to ta z těch nezapomenutelných.

• Šárka Zrz registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Po skvělé sérii Zatracená láska přišla na řadu i Propast mezi námi. Sledujeme příběh Donny a Sebastiana. Donna je nešťastná, má pocit, že její život je předem nalinkovaný. Jejím úkolem je vypadat krásně, reprezentovat, nestěžovat si a hlavně nežít život tak, jak chce ona. Sebastianovi život také pěkně naložil. Maká jako blázen a defacto z toho nic nemá, ale pak se dostane do domu Donny. A právě tady se ti dva seznámí a my sledujeme, jak u obou dochází k prozření, zažehnutí plamínku lásky a touze něco změnit. Jedná se obsahově o úplně něco jiného než ve Zatracené lásce. Proto mi nepřijde fér je porovnávat, tak jako se to děje u jiných hodnocení. Propast mezi námi je ukázkou toho, že je autorka schopná psát tématicky odlišné knihy v rámci jedoho žánru. A upřímně já bych nechtěla číst stále dokola knihy s podobným námětem, typově stejnými hlavními hrdiny...

• t.spidlenova registrovaný uživatel 2 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Tahle knizka me absolutne nebavila, docetla jsem se neco pres pulku, a pak musela knihu odlozit, pribeh nemel moc zadne zapletky, nijak me nenaplnoval, cekala jsem vic, jsem zklamana..

• Barbora Zajcová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček