4.1 z 5 19 hodnocení čtenářů

• Jana Nejedlá registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček

Cestování v čase? "Na displeji vidím, že je dvacátého prosince. Jenže ráno bylo šestadvacátého." Ve filmu asi fajn, ale v romantické knize spíš nee.. Jsem ráda, že se hlavní hrdinka vrátila jen párkrát a pak se na to autorky vyprdly, jinak by totiž kniha měla letecký den.. A to jsem veliký odpůrce násilí na knihách! . Kniha je založená nejen na cestování časem, lásce, ale hodně se zaměřuje i na přátelství a rodinu. ❤️ To je část, která se mi moc líbila. Oblíbila jsem si i vztah hlavní hrdinky Maisie s rodinným přítelem Bennym, je to takový rádce do pohody i nepohody.. . Maisie, Andrew i Theo se ani trochu nechovali na svůj věk. Spíš jako kdyby všem bylo 15 a ne 26 a výš.. . Je zde romantická linka, která je opravdu milá, ale má opravdu absurdní zápletku..  . "Nikdy mě nenapadlo, že bys mohla být moje holka." ❤️‍❤️‍ . Jako celek je kniha spíš průměrná a až tak mi nesedla. Kupovala jsem jí ve slevě a jsem ráda, že jsem si příběh přečetla..

• Veronika registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček

Tady jsem z toho měla trochu obavy, jak se vypořádají s tím novým mystickým nápadem, že budou popisovat situaci pořád dokola při časové smyčce. To se docela povedlo, ale byly tam jiné momenty, kdy jsem se trochu ztrácela a myslím, že se to mohlo trochu víc rozvést. Za mě to bylo jedno z těch slabších děl. Není to kniha, kterou dočtete a chcete se do ní ihned pustit znova. Tak na tři a půl hvězdičky.

• sanny_book_photo registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Čo by ste povedali na román s jemnou dávkou nadprirodzena? Autorke Christin Lauren sa to jednoznačne podarilo. Dala by som jej aj 8* z 5tich! Však čo by ste urobili vy, keby ste sa z 26.decembra presúvali na 20teho? Na začiatok rodinnej chaty kde oslavujú Vianoce dve rodiny?... Do toho všetkého milostný trojuholník v kombinácii dvoch bratov a kamarátky, ktorú poznajú od narodenia. CHÁPEŠ? Tento príbeh bol, že dovi dopo! Emócie so mnou lomcovali celým dejom. Neskutočne nadšenie z tejto knihy. ❤️ Dovolím si na koniec poznamenať vetu, na ktorej som sa smiala cez slzy. ,, Kdyby se mi neco stalo, asi by za to museli obviniť tvoji vagínu."