4.4 z 5 14 hodnocení čtenářů

• Kristína Rydlová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Experiment s láskou voľne nadväzuje na predchádzajúcu knihu autoriek, Rovnica lásky, ktorá sa mi veľmi páčila, takže túto novinku som si nemohla nechať ujsť. Pri týchto autorkách je to u mňa ako na hojdačke, niektoré knihy si maximálne užívam, iné mi veľmi nesadnú. Našťastie, toto bol ten prvý prípad a Experiment s láskou zaraďujem k ich naj knihám. Fizzy som si obľúbila už predtým, bola to taká neriadená strela, ktorá si veľmi nedávala pozor na jazyk, nenechala si od nikoho skákať po hlave a bola s ňou veľká sranda, preto som rada, že sa dočkala vlastnej knihy. Bolo mi ľúto, že si teraz prechádzala takým ťažším obdobím a nejak nevedela, ako má pokračovať ďalej. Zasiahlo to jej osobný i pracovný život. Dúfala som, že čoskoro sa jej vráti iskra a bude môcť pokračovať v tom, čo tam milovala - v písaní romantických príbehov. Obľúbila som si aj jej rodinu, hoci bola poriadne bláznivá.  Connor, tichý, zádumčivý a uzavretý muž, najskôr pôsobil ako taký "suchár', no postupne nám začal ukazovať aj svoju druhú stránku a ja som si ho čoraz viac zamilovávala. Áno, v minulosti urobil nejaké chyby, no poučil sa z nich. Bol to skvelý otec, pre svoju dcérku by urobil i nemožné. Mali spolu veľmi pekný vzťah, bola to taká malá mudrlantka a vniesla do príbehu dávku humoru a rozkošnosti. Nápad s natáčaním zoznamovacej reality show sa mi páčil, nebolo to totiž taká obyčajná zoznamka, Fizzy ju oživila so svojím nápadom nájsť mužov podľa typov mužských hrdinov v ženských románoch. Prvé stretnutie Fizzy a Connora nedopadlo zrovna najlepšie, preto som si užívala ich postupné spoznávanie a zbližovanie. Mali medzi sebou skvelú chémiu a keď k tomu pridáme určitý tieň zakázanosti, ktorý nad nimi visel, môžem povedať, že romantická linka sa mi fakt veľmi páčila.

• Eva registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček

Tyto autorská dvojice nezklame. Opět povedený příběh. Hvězdičku dolů dávám za zdlouhavý rozjezd a na můj vkus až moc dopodrobna rozebírání vlastních myšlenek Fizzy. Do Connora se zamilujete ani nebude vědět jak a střeštěná Fizzy má taky své kouzlo. Konec knihy byl moc vydařený.