0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Publikace se věnuje klíčovým oblastem řízení neziskových organizací a jejich postavení a úloze v ekonomice. Klíčové oblasti řízení zahrnují témata jako udržitelnost, finanční řízení (včetně specifik účetnictví a daní neziskových organizací) a marketingové řízení. V případových studiích představuje publikace praktické aplikace zaměřené na… Přejít na celý popis
Vyberte si z našeho výběru knih, audioknih, ale i CD všech možných žánrů včetně thrillerů nebo třeba dětské literatury.
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Úspěšná nezisková organizace
-
Management a kvalita sociálních služeb
-
Tvorba strategie a strategické plánování - Teorie a praxe
-
Nestátní neziskové organizace - právní úprava, účetnictví, audit, daně
-
Úspěšná realizace strategie a strategického plánu
-
Naučte se správně vést lidi
-
Jak správně řídit projekty
-
Základy finančního řízení podniku
-
Dynamické vedení a řízení projektů - Systémovým myšlením k úspěšným projektům
-
Kapitoly z personálního a interkulturního managementu
-
Scénáře pro strategické rozhodování a řízení
-
Jak řídit efektivně?
-
Podnikové řízení
-
Management - Cvičebnice - Zadání
-
Udržitelnost a udržitelný management
-
Age management v organizacích
-
Řízení lidských zdrojů v kontextu organizačního chování
-
Psychologie řízení a vedení v hotelnictví
-
Agilní metody řízení projektů
-
Řízení lidských zdrojů a vybraná témata managementu a leadershipu
-
Management - Organizování, rozhodování, ovlivňování
-
Kompetence leadera školy - Marketingové komunikace v praxi škol
-
Dynamika projektu
-
První kroky v manažerské pozici - Cesta k úspěšnému a respektovanému šéfovi
Publikace se věnuje klíčovým oblastem řízení neziskových organizací a jejich postavení a úloze v ekonomice. Klíčové oblasti řízení zahrnují témata jako udržitelnost, finanční řízení (včetně specifik účetnictví a daní neziskových organizací) a marketingové řízení. V případových studiích představuje publikace praktické aplikace zaměřené na fundraising a crowdfunding. Kniha je určena manažerům a ekonomům neziskových organizací, studentům ekonomických fakult vysokých škol, studentům MBA studií, ale také je vhodná pro marketéry, fundruisery a všechny, kteří se setkávají s neziskovými organizacemi ve své odborné praxi.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 167 x 240 x 13
- datum dotisku
- 25.02.2021
- ean
- 9788024730752
- Počet stran
- 208
- Vydání
- 1
- jazyk
- čeština
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 26.10.2018
- isbn
- 978-80-247-3075-2
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.