4.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Skladem 2 ks
- Doručení V úterý 11. 3. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
268 Kč s DPH
Běžně 299 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Tato kniha nabízí teoreticko-praktický manuál pro práci v oblastech styku se zákazníkem, obchodu a marketingu – od vyhledávání a navazování kontaktů se zákazníky, přes komunikaci, budování a udržování vztahů, až po specifika obchodu v kontextu interkulturních rozdílů. Prostor je věnován i psychologii pro obchodníky a aplikované obchodní… Přejít na celý popis
Křehký příběh mladé Eden, která si prošla mrazivým zážitkem, který ji paralyzoval a navždy změnil. Dokáže se zachránit před vlastní temnotou?
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Jak uspět při obchodním telefonování - Získejte jistotu, domluvte si více schůzek a uzavřete více obchodů
-
Jak získat a ovlivnit téměř každého
-
Obchodní dovednosti
-
Umění vyjednat cokoliv
-
Zakázaná rétorika - 30 manipulativních technik
-
Strategie a taktika prodeje
-
Staň se mistrem vyjednávání - 10 správných otázek, díky nimž dosáheš svého
-
Prodej na prvním místě
-
Zakázané přesvědčovací techniky
-
Velká kniha manipulativních technik
-
Základy úspěšného podnikání - Průvodce začínajícího podnikatele
-
Průvodce úspěšného obchodníka
-
Manipulativní rétorika
-
Od nápadu k podnikatelskému plánu - Jak hledat a rozvíjet podnikatelské příležitosti
-
Ladislav Špaček – Úspěšný obchodní zástupce
-
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím
-
Nikdy nedělej kompromis
-
Prodávejte!
-
Tajemství řeči těla
-
27 manipulativních technik - Jak účinně manipulovat a ještě účinněji se bránit
-
Uzavírání: příručka profesionálního prodejce
-
Úspěšní obchodníci - Jak běžní lidé porážejí Wall Street v jeho vlastní hře
-
Vyjednávání s respektem - Umění budovat trvalá partnerství
-
Jak z dobré firmy udělat skvělou
Tato kniha nabízí teoreticko-praktický manuál pro práci v oblastech styku se zákazníkem, obchodu a marketingu – od vyhledávání a navazování kontaktů se zákazníky, přes komunikaci, budování a udržování vztahů, až po specifika obchodu v kontextu interkulturních rozdílů. Prostor je věnován i psychologii pro obchodníky a aplikované obchodní matematice a statistice, jejichž znalost obchodníkům pomůže v jejich každodenní práci. Praktické části jednotlivých kapitol jsou rozšířeny o inspirativní případové studie.
Kniha je jedinečná svým komplexním pohledem na problematiku obchodu a obchodního jednání. Je určena jak začínajícím obchodníkům, kteří se s touto oblastí teprve seznamují, tak zkušeným obchodníkům, kteří si chtějí rozšířit své know-how o další, ucelené informace.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 166 x 240 x 17
- datum dotisku
- 23.01.2025
- ean
- 9788027117253
- Počet stran
- 216
- Vydání
- 1
- jazyk
- čeština
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 6.10.2021
- isbn
- 978-80-271-1725-3
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.