Strategie sociálních médií

Kniha ( měkká vazba )

Do košíku

528 Kč s DPH
Běžně 590 Kč Nápověda Jsme transparentní

E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média. Popisuje proces plánování kampaní, přípravy, realizace i měření jejich přínosů. Rozkrývá propojení sociálních médií s marketingovými nástroji a komunikačními kanály. Všichni zájemci v knize najdou konkrétní rady pro realizování vlastní úspěšné strategie.

Zítra a zítra, zítra, zítra, zítra Kritikou i čtenáři oceněný příběh o představivosti, slunných i stinných stránkách přátelství, dokonalých i nedokonalých světech a o videohrách. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média. Popisuje proces plánování kampaní, přípravy, realizace i měření jejich přínosů. Rozkrývá propojení sociálních médií s marketingovými nástroji a komunikačními kanály. Všichni zájemci v knize najdou konkrétní rady pro realizování vlastní úspěšné strategie.

Sdílet

Nakladatel
Lingea
Rozměr
149 x 234 x 18
jazyk
čeština
Počet stran
272
Vydání
1
isbn
978-80-7508-715-7
Vazba
měkká vazba
datum vydání
4.04.2022
ean
9788075087157

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 528 Kč Nápověda