Přidejte své hodnocení knihy
Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5
Kniha ( měkká vazba )
Velký příběh malých obrazovek. Všichni se pomalu přesouváme od kabelovek ke streamovacím službám, které za posledních deset let změnily podobu zábavy podobně jako kdysi nástup televize. Nade všemi přitom ční gigant jménem YouTube. Nejen kvůli miliardám hodin obsahu, ale především kvůli skutečnosti, že díky němu může vysílat úplně každý.… Přejít na celý popis
Skvělý výběr bestsellerů, které do konce prosince zakoupíte se slevou až 50 %! Více informací
Velký příběh malých obrazovek.
Všichni se pomalu přesouváme od kabelovek ke streamovacím službám, které za posledních deset let změnily podobu zábavy podobně jako kdysi nástup televize. Nade všemi přitom ční gigant jménem YouTube. Nejen kvůli miliardám hodin obsahu, ale především kvůli skutečnosti, že díky němu může vysílat úplně každý. Mediální hvězdy se dnes rodí jinde než v televizi. A s nimi se proměňuje i zbytek filmového a televizního průmyslu.
Zřejmě nejpovolanějším vypravěčem příběhu jedné videostránky, jejích největších hvězd a zároveň průvodcem po jeho překvapivě složitých zákonitostech je současný obchodní ředitel YouTube Robert Kyncl. Na příbězích jednotlivých youtuberů ukazuje, jak se mění diváci, jejich návyky, celebrity a sláva. A že to není vždycky tak jednoduché, jak to lidé odkojení televizí vidí…
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.