4.2 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( pevná vazba )
- Skladem 2 ks
- Doručení Ve středu 5. 3. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
268 Kč s DPH
Běžně 299 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Příručka pro obchodní zástupce, finanční poradce, realitní makléře, privátní bankéře a všechny ostatní, kteří chtějí být ve své profesi úspěšní.Jak dosáhnout úspěchu? Není to těžké. Je však potřeba se připravit. Stačí vědět jak se chovat, jak s klientem mluvit, na co si dát pozor a úspěch se dostaví. • jak získat klienta a jak si ho udržet? •… Přejít na celý popis
Divoké kopce a zlaté pláže Ibizy, naděje a síla nových začátků!
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Jak získat a ovlivnit téměř každého
-
Jak uspět při obchodním telefonování - Získejte jistotu, domluvte si více schůzek a uzavřete více obchodů
-
Umění naslouchat: O co přicházíte a proč na tom záleží
-
Jak vycházet s problémovými lidmi - Domluvte se s choleriky, věčnými kritiky a dalšími nevyrovnanými lidmi
-
Nebuďte za ha*zla
-
Nenásilná komunikace
-
27 manipulativních technik - Jak účinně manipulovat a ještě účinněji se bránit
-
Jak vést (zdánlivě) nemožné rozhovory
-
Zakázané přesvědčovací techniky
-
Řeč těla - Jak rozumět signálům řeči těla a cíleně je používat
-
Jak mluvit s idioty
-
Zakázaná rétorika - 30 manipulativních technik
-
Naslouchejte!
-
Tajemství řeči těla
-
Empatická a asertivní komunikace - Jak zvládat obtížné komunikační situace
-
Umění vyjednat cokoliv
-
Asertivita - umění být silný v každé situaci
-
Umění slovní sebeobrany - Nejlepší techniky všech dob
-
Nenásilná komunikace a moc
-
Velká kniha manipulativních technik
-
Buďte výjimeční - Pět schopností, které odlišují výjimečné lidi
-
Manipulativní rétorika
-
Trénink komunikace pro introverty - Jak najít ta správná slova
-
Jak prokouknout druhé lidi - Příručka bývalého experta FBI
Příručka pro obchodní zástupce, finanční poradce, realitní makléře, privátní bankéře a všechny ostatní, kteří chtějí být ve své profesi úspěšní.Jak dosáhnout úspěchu? Není to těžké. Je však potřeba se připravit. Stačí vědět jak se chovat, jak s klientem mluvit, na co si dát pozor a úspěch se dostaví. • jak získat klienta a jak si ho udržet? • proč ztrácíme klienty a lze tomu zabránit? • jak s klientem správně komunikovat? • jaké jsou klientovy základní komunikační potřeby? • jak vést obchodní schůzku? • jak se správně obléci a jaké zvolit pro schůzku prostředí? • pravidla společenského chování a správného stolování ... a mnoho dalších zajímavých tématPojďte úspěchu naproti! Osvojte si základní pravidla ověřená bohatou praxí a posuňte své profesní dovednosti na vyšší úroveň.
- Nakladatel
- Fragment
- Rozměr
- 166 x 235
- isbn
- 978-80-253-2196-6
- Počet stran
- 216
- datum vydání
- 1.05.2015
- ean
- 9788025321966
- Vazba
- pevná vazba
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.