Úvod do studia médií
Úvod do studia médií - Graeme Burton,Jan Jirák Nedostupné

Kniha ( pevná vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Kniha shrnuje poznatky ze studia medií a na příkladech z českých i světových médií vykládá, jakou roli média sehrávají v životě jednotlivce i společnosti. Vysvětluje, proč je třeba média studovat, jak je možné je studovat, jak analyzovat mediované obsahy, jak přistupovat k chování médií a jak kvalifikovaně uvažovat o jejich účincích. Kniha je… Přejít na celý popis

Rebecca Yarros: Železný plamen Violet přežila první ročník na Basgiathské válečné akademii, ale skutečný boj teprve začíná... Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Kniha shrnuje poznatky ze studia medií a na příkladech z českých i světových médií vykládá, jakou roli média sehrávají v životě jednotlivce i společnosti. Vysvětluje, proč je třeba média studovat, jak je možné je studovat, jak analyzovat mediované obsahy, jak přistupovat k chování médií a jak kvalifikovaně uvažovat o jejich účincích. Kniha je společným dílem Graeme Burtona, odborníka na filmová a mediální studia, a teoretika médií Jana Jiráka a je první česky psanou učebnicí mediálních studií, která se opírá o výklad české mediální krajiny a o domácí tradici studia médií.

Sdílet

Nakladatel
Barrister & Principal
Rozměr
150 x 215 x 40
jazyk
čeština
Počet stran
392
datum vydání
30.05.2001
isbn
978-80-85947-67-0
Vazba
pevná vazba
datum dotisku
1.01.2008
ean
9788085947670

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Další knihy autora Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda