Web ostrý jako břitva

Autor Jan Řezáč

Web ostrý jako břitva - Jan Řezáč Nedostupné

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

„Webdesign není jednoduchý, jen podceňovaný. A právě nadešel čas to změnit. Napsal jsem totiž první českou knihu o návrhu webu. Začínajícím webdesignerům ukáže cestu, zkušeným doplní mezery a zadavatelům ušetří statisíce za špatně navržený web nebo nesmyslný tendr.“ Zastavme perpetuum mobile na mizerné weby I zkušenější webdesigner občas… Přejít na celý popis

Rebecca Yarros: Železný plamen Violet přežila první ročník na Basgiathské válečné akademii, ale skutečný boj teprve začíná... Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

„Webdesign není jednoduchý, jen podceňovaný. A právě nadešel čas to změnit. Napsal jsem totiž první českou knihu o návrhu webu. Začínajícím webdesignerům ukáže cestu, zkušeným doplní mezery a zadavatelům ušetří statisíce za špatně navržený web nebo nesmyslný tendr.“ Zastavme perpetuum mobile na mizerné weby I zkušenější webdesigner občas podlehne Dunning-Krugerovu efektu. Tedy „netuší, že netuší, že netuší“. Zadavatelé omezí výběrové řízení na grafiku hlavní strany a výsledek hodnotí jako líbí/nelíbí. Kniha Web ostrý jako břitva to změní. A pomůže oběma stranám najít společnou řeč. Webdesigneři Po přečtení knihy budete rozdýchávat ztrátu iluzí o webdesignu. Ale zamyšlení nad svým procesem návrhu a doporučená literatura v každé kapitole vás vystřelí na dráhu úspěšného webdesignera. Inspirujte se tipy, které jsem sbíral 10 let. Technika WBS usnadní nacenění webu, začnete brát vážně projektový trojimperativ a k návrhu přiberete metody Zlatých kruhů, Design studia nebo See-Think-Do framework. Sepsal jsem svůj rámec pro návrh webu, který vás provede malou zakázkou i projektem za statisíce. Webdesigneři, grafici, analytici, kodéři a copywriteři tak lépe pochopí kontext své práce v týmu a celém procesu. Zadavatelé projektů Ujasníte si obchodní strategii, vlastní branding a archetyp značky. Lépe pak internetovou prezentaci zasadíte do svého marketingu a připravíte dokonalé podklady pro webdesignera. Dozvíte se, proč příprava webu trvá déle než 3 měsíce a jak nastavit projektový rámec. Hodnocení webu změníte z posuzování grafiky na měření KPI a snížíte rizika, která by váš projekt ohrozila. Navrhuje vám webdesigner uživatelský výzkum a vám to připadá zbytečné? Díky knize si i jako laik snadno ověříte, že váš dodavatel odvádí profesionální práci. A stačí k tomu jen pár kapitol, které vám dají potřebný rozhled. Řekli o knize: „Už jsem myslel, že se toho nedožiju, ale povedlo se. Po 15 letech existence oboru jsme se dočkali první české knihy o webdesignu, ze které se skutečně jde začít učit webdesign.“ Marek Prokop konzultant „Honzovu knihu Web ostrý jako břitva jsem měl to potěšení číst a připomínkovat, ještě než vyšla. Rozhodně ji mohu vřele doporučit nejen webdesignérům, ale i jejich klientům, kteří se chtějí stát informovanými zadavateli. Ale pozor, Honza je ostrý a pravděpodobně vás připraví o roky hýčkané představy, jak by měl moderní web vypadat a co by měl umět. Takže zacházet v rukavičkách a nepokládat v dosahu dětí!“ Robert Vlach podnikatelský poradce, zakladatel www.NaVolneNoze.cz

Sdílet

Nakladatel
House of Řezáč
Rozměr
15x285x215mm
isbn
978-80-270-0644-1
Počet stran
216
datum vydání
13.11.2016
ean
9788027006441
Vazba
měkká vazba
jazyk
čeština
  • Marek Prokop Marek Prokop

    „Už jsem myslel, že se toho nedožiju, ale povedlo se. Po 15 letech existence oboru jsme se dočkali první české knihy o webdesignu, ze které se skutečně jde začít učit webdesign.“

  • Robert Vlach Robert Vlach

    „Honzovu knihu Web ostrý jako břitva jsem měl to potěšení číst a připomínkovat, ještě než vyšla. Rozhodně ji mohu vřele doporučit nejen webdesignérům, ale i jejich klientům, kteří se chtějí stát informovanými zadavateli. Ale pozor, Honza je ostrý a pravděpodobně vás připraví o roky hýčkané představy, jak by měl moderní web vypadat a co by měl umět. Takže zacházet v rukavičkách a nepokládat v dosahu dětí!“

  • Jan Kvasnička Jan Kvasnička

    „Konečně! To je to slovo, kterým se dá kniha jednoduše vyjádřit. Konečně existuje návod, jak přemýšlet nejen u návrhu webu. Perfektně bortí mýty o celkovém přístupu a ukazuje, kolik práce stojí za opravdu kvalitním webem. Nechte si zbořit své iluze a ponořte se do návrhu webu z jiného pohledu, díky kterému budou Vaše weby pro klienta opravdu velkým přínosem. Klienti, nebuďte pasivní, je to především o Vás. Šířit, šířit a šířit tuto knihu, ať vzniká co nejvíce úspěšných webů.“

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

4.2 z 5 14 hodnocení čtenářů

10× 5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

  • Anonym registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

    Super přehled o tom, jak přemýšlet nad návrhem webu.

    Přečíst více
  • Milda registrovaný uživatel 1 z 5 hvězdiček

    Web ostrý jako břitva... Název pěkný, realita jiná. Čekal jsem, že se z knihy naučim nějaké vychytávky, ale opak je pravdou. Po přečtení jsem se koukl na jeho stránky a vzhledem k tomu jaké UX jsem zde viděl a jaké chybičky jsem ve validátoru našel, tak spíš bych (já být na jeho místě) knížku nevydával. Normálně bych recenzi nepsal, ale vzhledem k jeho samochvále mi to nedalo :-D . Nejsem jeho konkurent, mám to pouze jako koníček...no, čekal jsem od něj (když je takový profík) a od knížky více..

    Přečíst více
  • ANONYM registrovaný uživatel 2 z 5 hvězdiček

    Dle hodnocení usuzuji, že hodnocení 4+ mu dali pouze jeho kolegové a příbuzní, protože by opravdový wedesigner (který jen nemluví, ale i opravdu dělá webdesign a má s ním zkušenosti) by tuhle knihu tak nadšeně nehodnotil ( už vzhledem k odbornosti). Ano, není o programování a kódování, ale i tak si myslím, že když je to pro webdesignery, tak by tam HTML a CSS mohlo být, pokud to má zkušenému opravdu něco dát...anebo to snad autor neumí? Některé části byli poučné, to ano, ale že bych o této knize říkal, že je to konečně pořádná kniha o webdesignu (tak, jak v popisku tvrdí sám autor), tak to rozhodně ne. Knihu mi dal kdysi bratr, jelikož mě velmi zajímala. Přečetl jsem ji nedávno s očekáváním, že opravdu bude taková pecka, jak se o ní všude psalo...no, myslím si, že šest stovek, je za několik listů s obrázky až až...

    Přečíst více
  • Anonym registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

    Skvělá kniha pro webové designéry, kodéry i markeťáky a vlastně všechny, kteří se o tvorbu webů jen trochu zajímají. Kdyby ji všichni znali, tak bychom měli jen krásné weby jako např. knihydobrovsky.cz

    Přečíst více
  • Simona registrovaný uživatel 2 z 5 hvězdiček

    Přidávám se k několika hodnocením níže – do knihy jsem investovala na základě dobrých hodnocení, realita však jiná. Obsahově nejde do hloubky, jsou to za mě spíš jen takové poznámky. Co se týče formátu – značné typografické nedostatky, člověk neví, kde má začít, musí neustále s knihou manipulovat kvůli poznámkám natočeným o 90 stupňů. Vazba naprosto nekvalitní; kniha se mi po zhruba týdnu začala celá rozpadat. Za přínos považuji odkazy na literaturu za každou kapitolou.

    Přečíst více
Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda