4.7 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha
- Produkt je vyprodaný.
Mark McCormack, dubbed 'the most powerful man in sport', founded IMG (International Management Group) on a handshake. It was the first and is the most successful sports management company in the world, becoming a multi-million dollar, worldwide corporation whose activities in the business and marketing spheres are so diverse as to defy… Přejít na celý popis
Měla to být idylická dovolená v horách, která udělá tečku za nešťastnou životní etapou... Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Leaders Eat Last: Why Some Teams Pull Together and Others Don't
-
21 Lessons for the 21st Century
-
The Power of the Powerless
-
Employers versus Employees
-
Surrounded by Idiots: The Four Types of Human Behavior and How to Effectively Communicate with Each in Business (and in Life)
-
Zero to One : Notes on Start Ups, or How to Build the Future
-
Thinking, Fast And Slow
-
The Penguin Book of Modern Speeches
-
Emotional Intelligence
-
Sapiens: A Brief History of Humankind
-
One Minute Mentoring
-
Dare to Lead
-
Little Women
-
The Power of Geography : Ten Maps That Reveal the Future of Our World
-
Adam Smith : What He Thought, and Why it Matters
-
Principles : Life and Work
-
How Emotions Are Made
-
The Rise and Fall of Communism
-
And Then What?
-
Good Economics for Hard Times : Better Answers to Our Biggest Problems
-
Emotion by Design: Creative Leadership Lessons from a Life at Nike
-
The Children of the Anthropocene: Stories from the Young People at the Heart of the Climate Crisis
-
50 Political Ideas You Really Need to Know
-
Beat Stress at Work: How to Balance Your Ambition with Your Anxiety
Mark McCormack, dubbed 'the most powerful man in sport', founded IMG (International Management Group) on a handshake. It was the first and is the most successful sports management company in the world, becoming a multi-million dollar, worldwide corporation whose activities in the business and marketing spheres are so diverse as to defy classification. Here, Mark McCormack reveals the secret of his success to key business issues such as analysing yourself and others, sales, negotiation, time management, decision-making and communication. What They Don't Teach You at Harvard Business School fills the gaps between a business school education and the street knowledge that comes from the day-to-day experience of running a business and managing people. It shares the business skills, techniques and wisdom gleaned from twenty-five years of experience.
- kategorie
-
Knihy »
Cizojazyčná literatura »
English literature »
Nonfiction »
Economy, Politics and Business
- Nakladatel
- Profile books
- Rozměr
- 114 x 197 x 21
- isbn
- 978-1-78125-339-7
- Počet stran
- 256
- Vydání
- 1
- ean
- 9781781253397
- Vazba
- Knihy - paperback
- jazyk
- angličtina
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE
- Křtu knihy o palubním střelci, Jaroslavu Fiedorovi, se zúčastnil i prezident Petr Pavel
- Poslední letošní Vůně nových knih! Ať vám neunikne!
- Zmámeni - příběh, který je romantický i surový zároveň | RECENZE
- 6 tipů, jak si vychovat malého knihomola