• Jana Kalibánová registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Dala bych 5 hvězdiček nebýt toho, ze mě tato knížka emocionálně vyčerpala. Příběh je to krásný, celá kniha je úžasně napsána a pocity jsou popisovány velmi do hloubky. Pokud hledáte ale romanticky roman, u kterého se i třeba zasmějete a celkově odlehčíte své dny, tak raději sáhněte po jiné knížce ;) Upřímně nechápu, kde vzala hlavní hrdinka sílu a pokračovat dal v životě a k tomu i hledat odpovědi. Možná pro tuto knihu nejsem dostatečně silná já, protože jsem všechno s hlavní hrdinkou prožívala, a to do poslední tečky a teď se cítím rozervana…. Ale kniha je opravdu nádherně zpracována

• Tereza Hasenöhrlová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Příběh, který Vám zlomí srdce. Knihy, které si zamilujete a nedají Vám spát. Za rok přečtu několik příběhů a je dost často těžké si pamatovat o čem úplně do detailu byly. Ale tohle je asi jediná série, kterou si pamatuji nazpaměť a nezapomenu žádné detaily. Kate Stewart píše neuvěřitelně a její příběh Vám doslova nedá spát. Moc se mi nestává, abych měla problém knihu odložit a jít spát, ale tady vždy čtu do noci a nemůžu pak usnout, protože se mi ten příběh neustále přetáčí v hlavě. Je až neuvěřitelné jak dokáže popsat emoce a vztahy, které Vám přijdou tak reálné, úžasné, ale zároveň bolestné, a vy máte pocit, jako byste byli součástí příběhu. Věděla jsem, že i tento díl bude dokonalý a zamiluji si ho, nicméně že to bude až taková horská dráha emocí, kde se hlavni hrdinové otevírají svým pocitům a snaží se je pochopit a vstřebat jsem nečekala. Neuvěřitelný vývoj jak Cecilie, tak Tobiáše. Byť jsem si myslela, že nás už autorka nemůže ničím dostat, tak tohle byl pravý opak. Posadila mě doslova na prdel a já to celé opět nemůžu dostat z hlavy a tleskám za tuto celou dokonalou sérii. ♥️ Bylo vynikající číst z pohledu Tobiaše a jeho dětství, kde se dozvídáme všechny jeho rozhodnutí, postupy a tahy, které učinil. Autorka nás neochudí ani o Doma a Seana, a to si troufám říct dodá příběhu tu správnou jiskru. Tohle bylo bravurní, dokonalé a já nechci aby to skončilo. Víte, málokdy se stává, že se čtenář do hlavních postav tak zamiluje, ale v tomto příběhu nemáte ani jinou možnost.♥️

• Eliška Bazalková - @thediaryofonebookworm registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Právě se stáváte svědky mé nové závislosti! Jako pardon, ale tohle potřebujete číst. V knize sledujeme Cecílii Hornerovou, dceru majitele továrny, ve které bude po celý rok Cecilie pracovat, aby získala od svého otce své dědictví. Zpočátku ji nejde o nic jiného, než celý tenhle rok přežít, odejít s penězi a pomoct své matce. To se změní hned prvním dnem v práci, kdy je Cecilie na úvodním školení a zde se setkává s tajemným Seanem. Sean ji po školení vezme na večírek, kterým se Cecilie dostává do úplně jiného světa. Světa tajemství, podivného bratrstva a možná ještě něčeho dalšího. Co se týká samotné postavy Cecilie, tak ze začátku jsem si ji opravdu oblíbila. Nicméně v druhé polovině knihy jsem měla maličko pocit, že ji občas nechápu, byla trochu otravná a docela tlačila na pilu. Za to Sean? Pane bože, přeneste ho někdo do reálného života a dejte mi ho! Ale teď vážně, Seana je totální Dream boyfriend. Choval se k Cecílii jako ke královně, byl milý, pozorný a velice velice trpělivý, vzhledem k tomu, jak se Cecilie občas chovala. No pak tu máme ještě Dominika. Týpek, který se na všechny furt mračí a vypadá to, že nenávidí celý svět. Ale jak postupujeme v příběhu, tak se ukazuje, že to není takový mrzout, jak se zdá. I tak jsem ale úplně na Seanově straně. Každopádně se zde dostáváme do zajímavé situace, kdy si Cecilie nemusí vybrat jak to tak bývá a dostaneme i nějaké ty peprnější scény . Styl psaní autorky jsem si opravdu oblíbila, kniha má tempo a protože se pořád něco děje, stránky rychle ubíhají. Myslím, že autorka i vhodné zvolila prostředí, vše mi do sebe zapadalo. Měla jsem z toho pocit jako z Royalů nebo Elitního klubu králů. A tyhle dvě série patří mezi moje Guilty pleasure už nějaký ten pátek. Takže určitě doporučuju a tímto oficiálně žadoním @knihydobrovsky o druhý díl co nejdřív . Už jen kvůli tomu konci!

• Jaroslava Čaradová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Myslím, že jsem našla novou oblíbenou autorku, od které chci přečíst všechno. První díl jsem četla 4x, než jsem ho konečně mohla přečíst bez emocí, které mě držely dlouhé dny v souznění v myšlenkách s knihou. Na druhý díl jsem čekala více jak půl roku a přečetla ho za 2 dny. Protože emocionální stránka mého já si žádala svojí potravu utrpení a pocitů, které známe každá z nás, od naprosté agónie štěští, až po dno nekonečného utrpení a pláče, kdy nám puká srdce. S každou další stránkou se nám tohle přesně dostává. Nemám knize co vytknout, hlavní hrdinka je lidská a dělá chyby jako my všichni reální lidé a tak to má být. A její muži budou navždy inspirace pro moje sny. Těším se na poslední díl a vím, že se k této trilogii budu navždy vracet a bude mít i za 20 let místo v mé knihovně.

• Václava Havlíková registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Prvni kniha ze serie... libi se mi seznameni s prostredim a hlavnimi postavami příběhu. Co bych vytkla ( a neni to jen u teto knihy) jsou proste preklady sexualnich scen.. ja chapu, ze je to tezky, ale vzdy mi krvaci oci ‍♀️ v te anglictine se to čte lepe a mnohem nenasileji... Jsem zvedava, jaky bude.druhy dil a jestli se dozvíme i neco o minulosti rodicu od Cec...

• Jana Dusilová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

No tak po prvním díle nemám absolutně slov… kniha mě roztrhala srdce na milion kousků tak jako Cecílii:) od půlky knihy doporučuji kapesníky:D a teď s chutí do 3dílu …. Opravdu tuhle sérii doporučuji….:)

• Katka registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Musím říct , že sérii jsem si hodně oblíbila a těšila jsem se na závěr a odhalení která přinese a bohužel jsem byla trochu zklamaná. Plné chápu, že autorka měla původně v plánu jen dvě knížky , takhle mi přijde dost na sílu. Možná to bude velkým očekáváním co jsem měla, ale bohuzel mě tolik neoslovila jako předchozí díly. Do půlky knížky se řeší jestli ho má Cecilie vzít zpátky či nikoliv, hodně se nepřímé v minulosti bez většího odhalení , závěr se snažil překvapit ale žeby to bylo to wow to ne. Kniha se pěkně četla, ale asi bych se spokojila jen se dvěmi díly

• Lucie Baňárová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Když začnete číst tuto knihu, už se nedá přestat. Po přečtení jsem okamžitě začala s dalším dílem

• Kaaway registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt Hodnoceno z aplikace

Poslední díl na který jsem byla opravdu zvědavá. A jsem ráda za ty flashbacky. Když se konečně Tobiáš rozhodne bojovat jsou z toho vtipné momenty, které mě opravdu rozesmály a srdce zalátaly.

• Jitka registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Nepíšu recenze často, ale tato kniha a vlastně celá série si to sakra zaslouží. Nevím, kde začít. Nemám slov. Myslím, že ještě dlouho budu knihy zpracovávat. Tak dlouho jsem čekala na pokračování, až jsem z toho tak rozhozená jako ještě nikdy z žádné knihy. Vystřídaly se u mě všechny emoce. Pláč , nenávist , láska, souznění..... Bože, vůbec bych nečekala nic z toho, co se stane. Vůbec. Od začátku až do konce u všech 3 dílů pekelná jízda... Knížky čtu již podruhé a jsou lepší a lepší.. už se nemůžu dočkat, až si je přečtu znova. Moc prosím o další překlady od této autorky. NEJLEPŠÍ KNIHA ,KTEROU JSEM ČETLA ❤ MILUJU... MILUJU... MILUJU...

• L.V. registrovaný uživatel 1 z 5 hvězdiček

Odpad. Tohle tedy nebylo moc sexy. Proč si dělat srandu z Belly ze Stmívání když existuje hlavní hrdinka jako Cecilie. Hloupá a slabá žena, které nevadí když se k ní lidi(muži) chovají jako k pytli odpadků. Sean je typický "fuckboy", absolutně nechutný macho/alfa muž který si myslí ze je cool a lepší než ostatní. Pokud bych si chtěla přečíst něco pro guilty pleasure bude to nějaká fantazie, něco o mužích jak bych je ráda viděla/potkala ale neexistuji, nebo jen v malém počtu, a Sean je stejný jako každý druhý hetero chlap na planetě. Auta, tetování, tráva, ani jeho vkus literatury z něj nedělají nikoho zajímavého. Dominik mohl být zajímavá postava ale objevuje se málo. Příběh o ženě která má toxický vztah s násilnickým mužem který se na ni dívá spatra není můj šálek čaje, ani moje vize dobře stráveného času čtením. Na konci má člověk pocit že je kniha vlastně o ničem. Nic moc se nestalo, děj se vlekl a chybělo napětí.

• t.spidlenova registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Tahle kniha me zaujala uz ze zacatku, necekala jsem ze bude az tak skvela, kazdopadne jsem si ji zamilovala, nejprve jsem byla prekvapena jak se pribeh Cecilie a Seana vyvrbi, a posledni co bych cekala je ze pujdou do trojky.. Druha kniha krasne navazuje na otevreny konec této, coz je za me velmi dobre, celkove jsem si cteni teto knihy uzila, takze doporucuji

• Marie Dlabalová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Jedním slovem neskutečné. Kniha plná zvratů, nešla odložit. Už se nemůžu dočkat, co se dozvím v 2. díle!

• Barbucha registrovaný uživatel 2 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt Hodnoceno z aplikace

Můj šálek kávy by to byl tak před čtvrt stoletím. Možná. Aktuálně mi to přišlo spíš blbé. Přitom námět fajn.

• Ad registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt Hodnoceno z aplikace

Potřebovala bych těch hvězdiček šest. Super jízda.

• Barbora Zajcová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Četla se perfektně. Nemohla jsem se dočkat pokračování Hejna havranů, ale nakonec to čekání stálo za to

• Michaela Tomková registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Naprosto souhlasím s posledním komentářem - rozervanost, to je pocit, který jsem z knížky měla. Pokud jste někdy zažily zlomené srdce, tady ho zažijete třikrát, ta bolest je faktická. První díl jsem začala číst, když už byl na světě druhý, tak jsem nemusela čekat a byla to tedy dvojitá nálož emocí přečtená během tří dnů. Kniha je skvělá, probudí ve vás přesně to, co by měla. Těším se na další díl

• Zuza registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Kniha byla dobrá. Byly pasáže, které mě bavili víc a ty, které mě přišli příliš zdlouhavé, ale celkově příběh má spád je zajímavý, ale zápletka ke konci pro mě byla trochu nesrozumitelná, ale na další díl se těším. Závěrem bych dodala, že za mě milé čtenářky jsem si více oblíbila Dominika =)

• Brooklyn registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt Hodnoceno z aplikace

Za mě nejslabší díl z celé série.. Trvalo mi dlouho knihu dočíst, byly tam pořád momenty, které se dokola opakovaly. Konec byl dost předvídatelný. Opravdu škoda, oproti předchozím dílům je tohle nuda.

Zatím co první díl mi srdce nalomil. Tenhle mi ho rozdrtil a zadupal do země. Tohle jsem opravdu nečekala.