• Lenka registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Tahle kniha mě semlela asi ze všech knížek, které Colleen napsala nejvíc. Tuto knížku nečtete, ale prožíváte zároveň s hlavní hrdinkou. V knížce v podstatě dva milostné příběhy, které spojuje hlavní hrdinka a dvě etapy jejího života. Musím říct, že mě máloco rozpláče, ale tahle kniha to dokázala. Příběh mi tak blízký a k tomu milostná romance z dob dospívání je něco, na co budete hodně dlouho vzpomínat a rozhodně se ke knížce vrátíte. Tato kniha se nečte jen jednou.

• Julie registrovaný uživatel 1 z 5 hvězdiček

OVERRATED

• :) registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

5/5 realisticke zobrazeni domaciho nasili a jak jednoduse se clovek do takove situace muze dostat pribeh je plny emoci a ukazuje postavy, ktere nejsou ani 100% zle, ani dobre

• Michaela Mazáková registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Úžasný příběh ❤️ domací násilí a bezdomovectví jsou věci které se dějí všude a je dobře když se o tom mluví i prostřednictvím knih rozhodně doporučuji ❤️

• Šárka registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Strhující příběh, na jedné straně romantika, na té druhé odvrácená tvář vztahu, za zavřenými dveřmi. Naprosto geniálně propojeno a ukázano, jak se pohled na druhého človeka dokáže změnit tak snadno. A není cesty zpět. V mnohém jsem se poznávala. Minulost, přitomnost ... vše má dopad na naší budoucnost. A bohužel je to realita všedního dne. To, co si řekneme, že bychom nikdy nechtěli, to většinoi máme.

• Alena Kusáková registrovaný uživatel 2 z 5 hvězdiček

Měla jsem od knihy velké očekávání, protože je všemi tak moc oblíbená. Ale příběh mě docela zklamal.

• Michaela registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Doslova přečteno jedním dechem. Čekala ja jsem na dotisk několik měsíců a kniha splnila očekávání. Necítila jsem ani k jednomu hrdinovi nějakou ,,nenávist". Vlastně jsem i Ralymu fandila. Ale kniha má konec jaký si tento příběh zaslouží. Každý by měl znát své hranice. I když je to někdy těžké rozhodnutí. Krásný a pro mě trošku nevšední příběh oproti knihám, které většinou čtu. Rozhodně jedna z nejlepších knih, co jsem kdy četla :).

• adel registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

tahle knížka byla nejlepší co jsem četla uplně se ponoříte do příběhu a soucítíte s hlavní hrdinkou moc doporučuju

• Terys registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Jak autorka sama zmiňuje v úvodu knihy, tato kniha je o dost odlehčenější než ta první. Kniha pokračuje tam, kde první díl skončil a ukazuje nám dva úhly pohledu celého pribehu - Lili a Atlase. V této knize dostal Atlas daleko víc prostoru než v té první, Ryle už ho měl zase o dost méně. Zde se jedná už o čistou romantiku s minimem dramat, takže na odlehčení po prvním dílu doporučuji rozhodně. Ale pozor, rozhodně je třeba si první přečíst první díl.

• Amélie registrovaný uživatel 1 z 5 hvězdiček

2.díl mě zklamal ,čekala jsem víc. Knížka byla nudná a přišla mi nekonečná.

• Martina Renová registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Cekala jsem na ni ..objednala si ji jiz v predobjednavce. Ale pokladam ji s tim ..ze teda nic moc. Vetsinou to u pokracovani byva. Kniha mela zkoncit presne tam kde zkoncila v Nami to konci .. az na konci jsem pochopila, proc me tak nebavi a proc ji autorka popsala spis v happyendu.. protoze to po ni chteli. .protoze hl.hrdince chtela doprat stesti . Klid..ja jsem rada,ze to tak dopadlo..ale ocekavala jsem vic drsnosti..vic Ryla.. vic ataku konfliktu a bojacnosti...chybelo mi to tam, ale autorcin zamer je jasny a tak i ta kniha dopadla.

• Markéta Nicol Hrubá registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Přečteno jedním dechem. Autorka opět nezklamala. Do puntíku jsem dostala od knihy to, co jsem si přála.

• Dominika Mátyásiová registrovaný uživatel 2 z 5 hvězdiček

Knihy od CoHo jsem už dlouho chtěla vyzkoušet. Autorka, jejíž knihy všichni milují a navíc píše o těžkých tématech? To zní jako něco přesně pro mě. Jenže se mi to vůbec nelíbilo. Kniha začala slibně. Lily vyrůstala v problematické rodině, což v ní zanechalo trauma a rozhodla se, že jako její matka nikdy žít nechce. Byla silná, sama se někam dokázala vypracovat a jít si svou cestou, za což jsem ji obdivovala. Docela rychle se zde objeví i Kyle, který se mi instantně znechutil, což bude asi i jeden z důvodů, proč jsem se do knihy nedokázala vcítit. Co nemohu knize upřít, je čtivost a také fakt, že minulost se zde dozvíme skrze dopisy, což se mi i líbilo. Tyto kapitoly jsem měla ráda, jelikož mě hodně zajímalo, co se stalo a ráda jsem si postupně skládala střípky. Postava Atlase mi přišla relativně sympatická, ovšem úplně neschvaluji jedno autorčino rozhodnutí v jeho a Lilyně vztahu, které za mě bylo velmi nezodpovědné (Atlas byl dospělý, musím říkat něco víc?). Kdo mě ovšem učaroval, tak Alyssa. Skvěle napsaná postava, jejíž scény mě bavily a užívala jsem si je. Asi jediná normální v celé knize? Velmi opěvovaná romantická linka se mi naopak nelíbila ani za mák. Bylo to toxické, ošklivé a od Lily neuvěřitelně naivní, místy až hloupé. Vy, kdo jste knihu četli, tak nesouhlasím, jak se hlavní hrdinka zachovala. Celkově mi to celé přišlo neskutečně uspěchané, když si čtenář vezme, že během toho uplynul rok? Jsem vlastně jen ráda za to, jak celá kniha dopadla, ale ve finále jsem prostě zklamaná z toho, jak na mě kniha působila a co jsem od ní naopak čekala.

• Kočkas registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

JSEM SE ZAMILOVALA

• Kristýna Bártová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Velmi hezká a čtivá knížka. Příběh mě velmi zaujmul. Byla to moje první knížka od Colleen a vážně mě to překvapilo. Toto jsem nečekala a takový konec už vůbec ne.

• Anežka registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Tohle pokračování je naprosto fenomenální. Colleen proste valí. Kniha je napsaná, tak, ze jsem ji měla přečtenou za 2 dny. Čte se úplně sama. Naprosto úžasný příběh. Miluju a doporucuju.

• Veronika Enochová registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Druhý díl začíná tam, kde první skončil. Autorka hned v samém začátku vysvětluje, že pokračování si vydupali fanoušci, kteří chtěli vědět, jak to a trojúhelníkem Lily - Ryle - Atlas bylo dál. A také zmiňuje, že po tom, co si zažili v prvním dílu, už jim nechtěla tolik nakládat. Takže velké upozornění - je to moc fajn čtení, ostatně autorka to podle mě ani jinak neumí, ale nečekejte žádnou emocionální smršť, na kterou jsme běžně u autorky zvyklé. Můžete ale spokojeně 'achat' nad tím, jak je Atlas naprosto dokonalý, a snít o tom, že někde po světě opravdu běhá a čeká na vás.

• Nikol Králíčková registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček

(kdyby to šlo dala bych 4,5) Tahle kniha pro ty kteří nevědí je 2 díl ke knize námi to končí. Že začátku knihy jsem byla malinko skeptická že jsem si myslela že jí ani nedočtu ale po čase jsem se do toho opět začetla začínala tam být zajímavá zápletka která celý příběh posunula o level výš. Pro lidi který mají rádi první díl téhle menší série můžu říct přečtěte si to stojí to za to a počkejte si na konec téhle knížky!! Ale pro ty který moc nezaujal první díl bych řekla že by vás druhý díl nějak nezaujal více jak ten první.

• Nikol Králíčková registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Za mě nejlepší knížka! Někteří lidé říkají že je tahle kniha hrozná nebo něco na ten princip. Za mě je to vážně jedna z nejlepších knížek co jsem četla. Vyskytuje se tam domácí násilí ale zároveň se tam prolíná láska a láska z dětství v některých částech je to velmi dojemné a celý děj prožíváte společně s Lily je to neskutečná knížka.

• Anhii registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Moje první kniha od téhle autorky a wow.. Nemám slov, nevím jestli je to špatně anebo dobře. Opravdu silný kafe.