Webcopywriting pro samouky Audiokniha (mp3)

Přehrát ukázku

00:00

00:00

Audiokniha (mp3)

  • Ihned ke stažení

Praktický návod, jak pomocí skvělých textů nakopnout váš web Provozujete e-shop nebo jiný on-line byznys a rozmrzele sledujete, jak vám to nefunguje? Konkurence je obrovská. Přebijete ji pouze hromadou peněz nasypaných do PPC reklamy, anebo originálním obsahem webu. Šetřete. Pokud totiž máte alespoň průměrné literární schopnosti, můžete si… Přejít na celý popis

Lars Kepler: Náměsíčník Nový děsivý případ v sérii Detektiv Joona Linna. Lars Kepler je zpátky! Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Praktický návod, jak pomocí skvělých textů nakopnout váš web Provozujete e-shop nebo jiný on-line byznys a rozmrzele sledujete, jak vám to nefunguje? Konkurence je obrovská. Přebijete ji pouze hromadou peněz nasypaných do PPC reklamy, anebo originálním obsahem webu. Šetřete. Pokud totiž máte alespoň průměrné literární schopnosti, můžete si prodejní texty napsat sami. Jen musíte vědět, jak na to. Víte, k čemu slouží CTA, jak se využívá AIDA, nebo proč zrovna headline je tak důležitý? Pusťte si myšlenky zkušeného copywritera do uší a zkuste si sami napsat texty, které prodávají. Přepište si svůj web jako profík a budujte svou značku, webovou identitu i svou lidskou autoritu. S vervou. Audiokniha Webcopywriting pro samouky vás krok za krokem provede uměním copywritingu. Osvojíte si základní terminologii a naučíte se, jaké osvědčené postupy při psaní využívat. Lidé sice na internetu obecně málo čtou, ale na dobrý text je pořád utáhnete. Vezměte slova do svých rukou a buďte sám svému webu copywriterem.

Sdílet

Nakladatel
ProgresGuru
datum vydání
25.01.2017
Vazba
mp3
jazyk
čeština
Délka
08:59:07

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

5.0 z 5 4 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení produktu

  • Anonym registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

    Pro začínající copywritery je tahle knížka jedinečným úvodem do problematiky s řadou konkrétních příkladů. Nikoli však příkladů vymyšlených, ale příkladů z praxe. Člověk tak získává erudovaný komentář k reklamám a webům, které vlastně zná. Nejde o žádnou suchopárnou teoretickou příručku. Šenkapoun tady ve velice čtivé podobě předává své know-how. Vřele doporučuji. Dlouho jsem nečetl knížku, která by šla přímo k věci a navíc k tomu používala naprosto srozumitelný jazyk ;)

    Přečíst více
Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 399 Kč Nápověda