0.0 z 5 hvězdiček
E-knihaE-kniha
- Ihned ke stažení
-
Kniha je ve formátech mobi ePUB PDF
305 Kč s DPH
Jsme transparentní
Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno zejména s ohledem na tvorbu obsahu pro marketingové kampaně, popisky zboží v e-shopech, atraktivní posty pro sociální sítě, ale také aplikace pro generování grafiky, videí a podcastů … Přejít na celý popis
-
321 Kč s DPH Skladem
O životních lekcích i humoru. O tom, kým je Štěpán Kozub bez scénářů a kostýmů. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Jak uspět na internetu
-
Windows 11
-
Mýty a naděje digitálního světa
-
Umělá inteligence
-
Proč se nebát umělé inteligence?
-
Outlook 2003
-
Access 2003
-
Deep learning v jazyku Python - 2., rozšířené vydání
-
Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod
-
Microsoft Excel pro techniky a inženýry
-
Nezadržitelná vlna
-
Vývoj aplikací pro iOS
-
Porty, bajty, osmibity
-
333 tipů a triků pro SEO
-
Internetový marketing
-
Život v době robotů
-
Efektivní správa dokumentů
-
Outlook 2007
-
Informační gramotnost
-
Konec éry Google
-
PowerPoint 2007
-
Programování WWW stránek pro úplné začátečníky
-
1001 tipů a triků pro PHP
-
Vývoj aplikací pro Android
Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno zejména s ohledem na tvorbu obsahu pro marketingové kampaně, popisky zboží v e-shopech, atraktivní posty pro sociální sítě, ale také aplikace pro generování grafiky, videí a podcastů (Midjourney, CANVA, Deeply).
Autorka knihy vám pomocí názorných příkladů ukáže, jak zúročit přínosy umělé inteligence a nezaspat v dynamické době plné inovativních nástrojů. Mimo jiné se seznámíte s tím, jak funguje ChatGPT a jak efektivně zadávat prompty pro dosažení těch nejlepších výsledků.
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
1.0 z 5 1 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 1× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení produktu
Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5
-
Yuliia Kuznetsova registrovaný uživatel 1 z 5 hvězdiček
Kniha je spíše vhodná pro nováčky jak v marketingu, tak pro seznámení se s existecí AI (umělá inteligence) a obzvláště nástroje ChatGPT. Pojednává o několika základních pojmech z teorie marketingu a o tom, jak napsat své první prompty pro ChatGPT.
Přečíst více
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Poslechněte si zajímavé tipy na vánoční dárky. Co letos potěší každého čtenáře? | Vánoce voní knihou #2
- Vesmírníček: Letíme dál aneb už zase usínáme s vědou - jak rodiče hodnotí populární dětskou knihu? | RECENZE
- 3 důvody, proč využívat osobní odběr v našich prodejnách: Je rychlý, pohodlný a vždy ZDARMA!
- Teorie lásky od Ali Hazelwood – návyková směs vášně, břitkého humoru a jiskřivých dialogů | RECENZE
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE