Internetový marketing E-kniha

E-kniha

  • Ihned ke stažení

Zvyšte profit díky SEO, Skliku, Google Adwords, Facebooku či YouTubeMarketing na Internetu vyžaduje připravené lidi! Marketérům už nestačí pouze znalosti marketingu. Musejí mít povědomí o technických aspektech, aby věděli, jak nejlépe tento marketing provádět.Zkušený lektor a vyučující vám vysvětlí všechny technické aspekty úspěšné propagace na… Přejít na celý popis

Děkujeme všem čtenářům skvělou audioknihou ZDARMA Jako poděkování, že jste tu pro nás, jsme pro vás připravili Pět neděl v baloně od Julese Vernea v audioverzi ke stažení ZDARMA! Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Zvyšte profit díky SEO, Skliku, Google Adwords, Facebooku či YouTube

Marketing na Internetu vyžaduje připravené lidi! Marketérům už nestačí pouze znalosti marketingu. Musejí mít povědomí o technických aspektech, aby věděli, jak nejlépe tento marketing provádět.

Zkušený lektor a vyučující vám vysvětlí všechny technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Kniha je tak vhodná nejenom pro všechny tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty. Dozvíte se mimo jiné:
- Jak marketing na Internetu funguje
- Jak provádět optimalizaci webů pro vyhledávače (SEO)
- Jak tvořit text orientovaný na zákazníka (copywriting)
- Jak budovat zpětné odkazy
- Jak na inzeráty a reklamní kampaně v PPC systémech
- Jak na podporu prodeje v e-shopu a ve vztahu B2B
- Jak se prosadit na sociálních sítích
- Jak na virální marketing a e-mailing

Praktické ukázky zahrnují tyto technologie a služby: Seznam Sklik, Google Adwords, AdFox, ETARGET, Google Analytics, Facebook, YouTube, Twitter, Lidé.cz, SEO, RSS a další. DVD obsahuje:
- Videotutoriály, přednášky a školení v češtině
- Výukové materiály a přehledové studie
- Softwarové nástroje pro blogování, e-mailing či PPC kampaně
- Užitečné odkazy na blogy a další zdroje informací o marketingu

O autorovi:
Viktor Janouch je konzultant a lektor v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Vyučuje na Univerzitě Pardubice a pořádá otevřené i firemní semináře a kurzy. Věnuje se také řízení projektů, optimalizaci a copywritingu. Jako autor má na svém kontě řadu odborných článků a knihu Internet marketing.

Sdílet 0

Nakladatel
Computer Press
jazyk
čeština
Počet stran
305
datum vydání
1.01.2015

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení produktu

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 199 Kč Nápověda