Buďte vidět E-kniha

E-kniha

  • E-kniha je momentálně nedostupná

Americká společnost Forrester provedla v roce 2012 na svých klientech zajímavý průzkum. Zkoumala, kolik lidí chodí na stránky jejich klientů z jakých zdrojů.    Výsledky byly následující: 30 % lidí v průměru chodí na weby klientů z vyhledávačů 25 % lidí přichází ze sociálních sítí 12… Přejít na celý popis

Rebecca Yarros: Wilder Rebecca Yarros, autorka Čtvrtého křídla, si pro nás opět připravila pořádnou romantickou jízdu! Na devítiměsíční plavbě plné vzrušení a nebezpečných kaskadérských kousků se rozvíjejí city, které mění všechno. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Americká společnost Forrester provedla v roce 2012 na svých klientech zajímavý průzkum. Zkoumala, kolik lidí chodí na stránky jejich klientů z jakých zdrojů. 
 
Výsledky byly následující:
  • 30 % lidí v průměru chodí na weby klientů z vyhledávačů
  • 25 % lidí přichází ze sociálních sítí
  • 12 % lidí se dostane na stránky přes různé odkazy
  • 25 % lidí vstoupí na stránky přímo zadáním adresy webu
  • 8 % lidí přivede na stránky reklama
Ano, pouze 8 % lidi přichází na stránky přes nějakou formu reklamy – PPC ve vyhledávačích, bannery, placené emailingy, affiliate programy. Podle Forresteru v roce 2012 investovaly americké firmy právě do těchto kanálů více než 40 miliard dolarů. 
Naproti tomu, když sečteme všechny ostatní zdroje, tedy vyhledávače, sociální sítě či odkazy, dostaneme se na úctyhodných 65%. Za tuto návštěvnost z těchto zdrojů přitom firmy nikomu neplatí. Jde jen o to, jak svůj čas investují do optimalizace pro vyhledávače, na vytváření zajímavého obsahu odkazovaného uživateli sami, jak jsou s uživateli v kontaktu na sociálních sítích. Náklady na takový čas přitom Forrester odhadl v celku na 4 miliardy dolarů. 

Vidíte ten nepoměr? 40 miliard = 8 % návštěvnosti. 4 miliardy = 65 % návštěvnost.

Sdílet

Nakladatel
H1.cz
jazyk
čeština
Počet stran
48
datum vydání
1.01.2013

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení produktu

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda