4.3 z 5 hvězdiček
E-knihaE-kniha
- Ihned ke stažení
-
Kniha je ve formátu PDF
356 Kč s DPH
Jsme transparentní
Publikace uznávaných českých autorek se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace, představuje model komunikačního mixu a jeho jednotlivé části, přehledně vysvětluje související témata a poukazuje na trendy v oblasti komunikace na počátku 21. století. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak… Přejít na celý popis
-
Nedostupné
Bryndza, Caplinová i Sigurđardóttir - to jsou jména autorů, jejichž vybrané e-knihy jsou součástí 100 zlevněných knih od GRADY o 33 % Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Marketingová komunikace
-
Teorie a praxe v marketingové komunikaci
-
Online marketing
-
Strategický marketing
-
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím
-
Tohle je marketing!
-
Emoce v marketingu
-
Internetový marketing
-
Marketing management
-
Marketing bez reklamy
-
Marketing na Facebooku a Instagramu
-
Základy marketingu
-
Marketing... je věda kreativní
-
Marketingový výzkum
-
Reklama
-
Obsahový marketing
-
Marketing neziskových organizací
-
Moderní retail marketing
-
Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod
-
Webcopywriting pro samouky
-
AKCE Marketingový plán na jednu stránku
-
Sklik Jednoduše
-
AKCE Jak na sítě
-
Řízení neziskových organizací
Publikace uznávaných českých autorek se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace, představuje model komunikačního mixu a jeho jednotlivé části, přehledně vysvětluje související témata a poukazuje na trendy v oblasti komunikace na počátku 21. století. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům vysokých škol. V knize se seznámíte s cíly a možnými strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Následuje objasnění specifik marketingové komunikace mezi firmami (na B2B trhu) a marketingové komunikace v mezinárodním prostředí. Posledn
í část knihy se zabývá marketingovou komunikací na internetu a novými komunikačními trendy, jako jsou guerillová komunikace, virální či mobilní marketing, buzzmarketing a další. Součástí každé kapitoly jsou případové studie ilustrující příklady řešení marketingové komunikace vybraných firem a v závěru naleznete barevnou obrazovou přílohu.
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení produktu
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Návrat do herního světa Zaklínače: Vše, co víme o 4. dílu legendární série
- Chemie lásky: Příběh plný trapasů, spalující přitažlivosti a nerdovských hlášek | RECENZE
- Státní svátky 2025 a dny pracovního volna. Kdy budeme mít čas číst?
- Wilder: Tahle sexy romance od autorky Čtvrtého křídla si vás naprosto podmaní | RECENZE
- Láska mezi vločkami – Načerpejte vánoční atmosféru! Uvnitř najdete recept na perníčky | RECENZE
- Už jste navštívili naši nejkrásnější pražskou prodejnu?
- Krev a zrada - Svižné pokračování ze světa měňavců, plné intrik a překvapení | RECENZE
- Rozhovor s Petrou Dobrovskou o jejím muži a společném podnikání. Část první
- Nevěsta: Romantasy plná jiskřivých scén, humoru, vlkodlaků a upírů | RECENZE
- Romantici ze záhrobí: Kouzelný příběh, který vám změní pohled na život i na smrt | RECENZE
- 5 romantických knih, které vás naladí na vánoční atmosféru
- Co hledáš, najdeš v knihovně aneb 5 fascinujících příběhů o životních křižovatkách | RECENZE