5.0 z 5 hvězdiček
E-knihaE-kniha
- Ihned ke stažení
-
Kniha je ve formátu PDF
246 Kč s DPH
Jsme transparentní
Ať už jste manažer nebo majitel malé či střední firmy, nahraďte konečně pouhý dlouhodobý plán své firmy skutečnou podnikatelskou strategií, která vám pomůže úspěšně a dlouhodobě působit na trhu a zvítězit nad konkurencí. Autor s mnohaletými zkušenosti ve vedení malých a středních firem ukazuje, proč a jak vytvořit a zavést úspěšnou firemní… Přejít na celý popis
-
Nedostupné
Nekupujte dárky na pumpě! Elektronické dárkové poukázky vás zachrání i 24. prosince ve čtyři odpoledne!
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Strategické řízení podniku
-
Podnikatelský plán a strategie
-
Úspěšná realizace strategie a strategického plánu
-
Základy podnikání a podnikatelský proces
-
Základy strategického řízení a rozhodování
-
Jak z dobré firmy udělat skvělou
-
Velká kniha o řízení firmy
-
Od nápadu k podnikatelskému plánu
-
Finanční řízení podniku
-
Image a firemní identita
-
Tvorba strategie a strategické plánování
-
Podniková ekonomika - klíčové oblasti
-
Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu
-
Podnikové informační systémy
-
Scénáře pro strategické rozhodování a řízení
-
Zahájení podnikání (právní, ekonomické, daňové, účetní aspekty), 2. vydání
-
Konkurenceschopný podnik
-
Realitní fair play
-
Podnikové procesy
-
Od nuly k jedničce
-
Bohatství národů (Pojednání o podstatě a původu bohatství národů)
-
Kvalita podnikatelského prostředí, regionální konkurenceschopnost a strategie regionálního rozvoje České republiky
-
Image a firemní identita
-
Udržitelné podnikání v praxi
Ať už jste manažer nebo majitel malé či střední firmy, nahraďte konečně pouhý dlouhodobý plán své firmy skutečnou podnikatelskou strategií, která vám pomůže úspěšně a dlouhodobě působit na trhu a zvítězit nad konkurencí. Autor s mnohaletými zkušenosti ve vedení malých a středních firem ukazuje, proč a jak vytvořit a zavést úspěšnou firemní strategii, na které se shodne celý vrcholový management a ztotožní se s ní i ostatní pracovníci. Srozumitelně a jasně dokládá, že pro budoucí ziskovost a úspěch firmy je dobrá strategie nezbytná. Nabízí možná řešení procesu tvorby strategie, začínající popisem stávající reality a končící implementací s použitím nástroje řízení projektů LogFrame. Na konkrétních příkladech podchycuje problémy českých firem v českém prostředí a předkládá jejich řešení. Zvláště malé a střední firmy v Česku nemají často vytvořenou správnou firemní strategii nebo její význam podceňují.
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení produktu
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.