0.0 z 5 hvězdiček
E-knihaE-kniha
- Ihned ke stažení
-
Kniha je ve formátu PDF
119 Kč s DPH
Jsme transparentní
Kvalita zdravotnických služeb je v poslední době velice žhavým a přetřásaným tématem. Proto vznikla kniha Jak přežít pobyt ve zdravotnickém zařízení, která přehledně zpracovává všechna témata, týkající se kvalitní péče ve zdravotnickém zařízení. Základem každého dobrého vztahu mezi lidmi je správná komunikace. Mnoho neshod a nedorozumění ve… Přejít na celý popis
Extrémy vzrušují! Nestyďte se přiznat, že jste zvědaví. Dark romance, která rozdělila internet je tady!. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
100+1 otázek a odpovědí o krevním tlaku
-
Kardiologie pro obor ošetřovatelství
-
Řízení rizik ve zdravotnických zařízeních
-
Naše zdravotnictví a lékárenství v EU
-
EKG pro sestry
-
100+1 otázek a odpovědí o prevenci nejčastějších onemocnění
-
Paliativní péče ve zdravotnických zařízeních
-
Kardiologie pro obor ošetřovatelství
-
Zdravotnická psychologie
-
Zdravotnická dokumentace v praxi
-
Pacient a zdravotnický pracovník
-
Zdravotnická etika od A do Z
-
Klinická propedeutika pro střední zdravotnické školy
-
Ošetřovatelské postupy pro zdravotnické záchranáře II
-
Manažerská etika ve zdravotnické praxi
-
Zdravotnická psychologie
-
Kardiologie pro nelékařské zdravotnické obory
-
Anatomie pro nelékařské zdravotnické obory
-
Pediatrie pro nelékařské zdravotnické obory
-
Etika pro lékařskou, zdravotnickou a záchranářskou praxi
-
Motivace sester a pracovní spokojenost ve zdravotnictví
-
Komunikace s dětským pacientem
-
Medicína katastrof
-
Farmakologie
Kvalita zdravotnických služeb je v poslední době velice žhavým a přetřásaným tématem. Proto vznikla kniha Jak přežít pobyt ve zdravotnickém zařízení, která přehledně zpracovává všechna témata, týkající se kvalitní péče ve zdravotnickém zařízení. Základem každého dobrého vztahu mezi lidmi je správná komunikace. Mnoho neshod a nedorozumění ve zdravotnictví vzniká právě z nedostatečné komunikace a z nesprávného dojmu pacienta, že zdravotnický personál je neomylný a dokonalý. Kniha má proto pacienta upozornit na to, že komunikace je dialog, který vedou dva partneři - zdravotnický personál a pacient. Má především ukázat, jak lze provádět kvalitní zdravotnickou péči za účasti dobře informovaného pacienta.
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení produktu
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Poslechněte si zajímavé tipy na vánoční dárky. Co letos potěší každého čtenáře? | Vánoce voní knihou #2
- Vesmírníček: Letíme dál aneb už zase usínáme s vědou - jak rodiče hodnotí populární dětskou knihu? | RECENZE
- 3 důvody, proč využívat osobní odběr v našich prodejnách: Je rychlý, pohodlný a vždy ZDARMA!
- Teorie lásky od Ali Hazelwood – návyková směs vášně, břitkého humoru a jiskřivých dialogů | RECENZE
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE