0.0 z 5 hvězdiček
E-knihaE-kniha
- Ihned ke stažení
-
Kniha je ve formátu PDF
119 Kč s DPH
Jsme transparentní
Kvalita zdravotnických služeb je v poslední době velice žhavým a přetřásaným tématem. Proto vznikla kniha Jak přežít pobyt ve zdravotnickém zařízení, která přehledně zpracovává všechna témata, týkající se kvalitní péče ve zdravotnickém zařízení. Základem každého dobrého vztahu mezi lidmi je správná komunikace. Mnoho neshod a nedorozumění ve… Přejít na celý popis
Nadaná houslistka Julie nenávidí sovětské skladby, které musí hrát kvůli svému otci – komunistickému funkcionáři. Co bude ochotná obětovat pro svoji svobodu, pro lásku a pravdu? Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
100+1 otázek a odpovědí o krevním tlaku
-
Kardiologie pro obor ošetřovatelství
-
Řízení rizik ve zdravotnických zařízeních
-
Naše zdravotnictví a lékárenství v EU
-
EKG pro sestry
-
100+1 otázek a odpovědí o prevenci nejčastějších onemocnění
-
Paliativní péče ve zdravotnických zařízeních
-
Kardiologie pro obor ošetřovatelství
-
Zdravotnická psychologie
-
Zdravotnická dokumentace v praxi
-
Pacient a zdravotnický pracovník
-
Zdravotnická etika od A do Z
-
Klinická propedeutika pro střední zdravotnické školy
-
Ošetřovatelské postupy pro zdravotnické záchranáře II
-
Manažerská etika ve zdravotnické praxi
-
Zdravotnická psychologie
-
Kardiologie pro nelékařské zdravotnické obory
-
Anatomie pro nelékařské zdravotnické obory
-
Pediatrie pro nelékařské zdravotnické obory
-
Etika pro lékařskou, zdravotnickou a záchranářskou praxi
-
Motivace sester a pracovní spokojenost ve zdravotnictví
-
Komunikace s dětským pacientem
-
Medicína katastrof
-
Farmakologie
Kvalita zdravotnických služeb je v poslední době velice žhavým a přetřásaným tématem. Proto vznikla kniha Jak přežít pobyt ve zdravotnickém zařízení, která přehledně zpracovává všechna témata, týkající se kvalitní péče ve zdravotnickém zařízení. Základem každého dobrého vztahu mezi lidmi je správná komunikace. Mnoho neshod a nedorozumění ve zdravotnictví vzniká právě z nedostatečné komunikace a z nesprávného dojmu pacienta, že zdravotnický personál je neomylný a dokonalý. Kniha má proto pacienta upozornit na to, že komunikace je dialog, který vedou dva partneři - zdravotnický personál a pacient. Má především ukázat, jak lze provádět kvalitní zdravotnickou péči za účasti dobře informovaného pacienta.
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení produktu
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- 6 tipů, jak si vychovat malého knihomola
- Zpovědní klub – máte rádi med? Tahle kniha je ještě sladší! | RECENZE
- Romance plná britského humoru a další knižní novinky | Vůně nových knih 33
- Naše matka – dusivé pokračování, které zraje k dokonalosti | RECENZE
- Poslechněte si Dobrý rozhovor se Štěpánem Kozubem a poznejte jeho duši i postoj k umění
- Epizody 2084 – orwellovská povídková divočina, která odhaluje temné stránky pokroku | RECENZE
- Děkujeme za vaši podporu! Chaos na farmě získal 2. místo v soutěži Hračka roku
- Dárkové knižní poukázky: Ideální firemní dárek pro zaměstnance nejen na Vánoce
- Nenasytní mrtví pokračují v nastavených kolejích, jen svižněji a lépe | RECENZE
- Pohádková young adult romantasy od Stephanie Garber a další knižní novinky | Vůně nových knih
- 4 nejčtivější kousky od značky RED pro měsíc říjen
- Bylo nebylo jedno zlomené srdce – magie, intriky, krutý princ a jedna naivní dívka | RECENZE