0.0 z 5 hvězdiček
E-knihaE-kniha
- Ihned ke stažení
-
Kniha je ve formátech mobi ePUB
203 Kč s DPH
Jsme transparentní
Předložená publikace je jednoznačně nejucelenější prací zabývající se problematikou komunikace v oboru hotelnictví. Dává velmi srozumitelný návod, jak teorii využit v praxi. Věřím, že bude velkým přínosem jak pro studenty a akademické pracovníky, tak pro manažery hotelů a pensionů v jejich každodenní praxi. Ilja Šedivý předseda… Přejít na celý popis
-
Nedostupné
Knižíšek pro vás přichystal ty nejlepší tipy na knižní dárky! Omrkněte je. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Moderní hotelový management
-
Marketingová komunikace
-
Finanční management
-
Leadership & management development
-
Systém managementu bezpečnosti informací
-
Strategický marketing
-
Revenue management v ubytovacích službách. Výstavba stochastického optimalizačního modelu
-
Moderní řízení hotelového provozu
-
Moderní marketingová komunikace
-
Sociální vztahy v organizaci a jejich management
-
Sociologické aspekty managementu
-
Marketing v cestovním ruchu
-
Management
-
Velký slovník marketingových komunikací
-
POP - In-store komunikace v praxi
-
Marketing management
-
Projektový management
-
Marketing služeb - efektivně a moderně
-
Žena a muž v marketingové komunikaci
-
Mediální komunikace pro management
-
Moderní marketingová komunikace
-
Projektový management
-
Jak na marketingovou komunikaci
-
Kreativní management v praxi
Předložená publikace je jednoznačně nejucelenější prací zabývající se problematikou komunikace v oboru hotelnictví. Dává velmi srozumitelný návod, jak teorii využit v praxi. Věřím, že bude velkým přínosem jak pro studenty a akademické pracovníky, tak pro manažery hotelů a pensionů v jejich každodenní praxi.
Ilja Šedivý
předseda představenstva Regata Čechy, a. s.
předseda Správní rady Vysoké školy hotelové v Praze 8, spol. s r. o.
Komunikace dokáže přesvědčit o pravdě, pomáhá šířit nepravdy, posiluje nebo tlumí emoce a formuje postoje. Stala se důležitým marketingovým nástrojem. Souvislost mezi komunikací a změnou životního stylu můžeme pozorovat v celém sektoru HORECA. Kapitoly obsahují řadu nových myšlenek anebo známé skutečnosti představují v novém pohledu. Součástí této části jsou i fenomény posledních let jako je mobbing a bossing. Pro manažery může být přínosem závěrečná kapitola zabývající se komunikací v mezinárodním prostředí, především s hosty z evropské unie a vybranými světovými národy navštěvující Českou republiku.
doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.
Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
5.0 z 5 1 hodnocení čtenářů
1× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení produktu
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE
- Křtu knihy o palubním střelci, Jaroslavu Fiedorovi, se zúčastnil i prezident Petr Pavel
- Poslední letošní Vůně nových knih! Ať vám neunikne!
- Zmámeni - příběh, který je romantický i surový zároveň | RECENZE
- 6 tipů, jak si vychovat malého knihomola