0.0 z 5 hvězdiček
E-knihaE-kniha
- E-kniha je momentálně nedostupná
Jak se zákazníci chovají? Jak zjistit, co si myslí? Jak vybírat zaměstnance, kteří s nimi jednají? Jak řešit stížnosti a spory? Jak nákladné jsou odchody zákazníků? Autor s dlouholetými zkušenostmi, ředitel péče o zákazníky renomované společnosti, popisuje budování organizace zaměřené na zákazníka. Na praktických situacích vymezuje dobré a… Přejít na celý popis
Divoké kopce a zlaté pláže Ibizy, naděje a síla nových začátků!
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Rukověť začínajícího prodejce
-
Stroj na peníze II.
-
Skvělé služby
-
Rudolf II
-
Event marketing
-
Velký šéf
-
První pomoc pro každého
-
Olší, Nusperg, Růžodol
-
Vědomí a realita
-
Zeptej se astronauta
-
Hrady Čech a Moravy
-
Mezi mořem a řekou
-
Českokrumlovské domy vyprávějí
-
Medailonky českých lékařů - spisovatelů
-
Skautské století - historie
-
Obchodem k bohatství
-
Noc, kdy se potopil Titanic
-
Když jdou ryby rybařit
-
Jak to vidí Václav Cílek
-
Zápisky z Vůdcova Hlavního stanu
-
Zkázy a zázraky
-
Vynálezy
-
Případ Ľudmily Cervanové
-
O čem sní ženy 1
Jak se zákazníci chovají? Jak zjistit, co si myslí? Jak vybírat zaměstnance, kteří s nimi jednají? Jak řešit stížnosti a spory? Jak nákladné jsou odchody zákazníků? Autor s dlouholetými zkušenostmi, ředitel péče o zákazníky renomované společnosti, popisuje budování organizace zaměřené na zákazníka. Na praktických situacích vymezuje dobré a špatné přístupy v péči o zákazníky a ukazuje, jak je důležité seznámit každého s jeho rolí a s rolí ostatních při uspokojování zákazníka.
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení produktu
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.