Péče o zákazníky E-kniha

E-kniha

  • Ihned ke stažení

Jak se zákazníci chovají? Jak zjistit, co si myslí? Jak vybírat zaměstnance, kteří s nimi jednají? Jak řešit stížnosti a spory? Jak nákladné jsou odchody zákazníků? Autor s dlouholetými zkušenostmi, ředitel péče o zákazníky renomované společnosti, popisuje budování organizace zaměřené na zákazníka. Na praktických situacích vymezuje dobré a… Přejít na celý popis

Novoroční knižní výprodej. Čtení se slevou až 95 % Co nám přinese nový rok, to ještě nevíme, ale rozhodli jsme se, že je třeba ho začít novým čtením! Desítky knížek jsme na e-shopu i v prodejnách zlevnili až o 95 %. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Jak se zákazníci chovají? Jak zjistit, co si myslí? Jak vybírat zaměstnance, kteří s nimi jednají? Jak řešit stížnosti a spory? Jak nákladné jsou odchody zákazníků? Autor s dlouholetými zkušenostmi, ředitel péče o zákazníky renomované společnosti, popisuje budování organizace zaměřené na zákazníka. Na praktických situacích vymezuje dobré a špatné přístupy v péči o zákazníky a ukazuje, jak je důležité seznámit každého s jeho rolí a s rolí ostatních při uspokojování zákazníka.

Sdílet

Nakladatel
Grada
jazyk
čeština
Počet stran
116
datum vydání
1.01.2002

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení produktu

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 97 Kč Nápověda