Business Model Generation

Kniha ( měkká vazba )

Do košíku

827 Kč s DPH
Běžně 924 Kč Nápověda Jsme transparentní

E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Business Model Generation is a handbook for visionaries, game changers, and challengers striving to defy outmoded business models and design tomorrow''s enterprises. If your organization needs to adapt to harsh new realities, but you don''t yet have a strategy that will get you out in front of your competitors, you need Business Model… Přejít na celý popis

Karin Krajčo Babinská: Čarodějky Příběh dvojčat Debory a Táni vás vtáhne do světa magie, bylinek a rodinných tajemství. Jak těžké může být udržet rodinné pouto, když mezi členy existují velké rozdíly v povahách, názorech a životních volbách? Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Business Model Generation is a handbook for visionaries, game changers, and challengers striving to defy outmoded business models and design tomorrow''s enterprises. If your organization needs to adapt to harsh new realities, but you don''t yet have a strategy that will get you out in front of your competitors, you need Business Model Generation. Co-created by 470 "Business Model Canvas" practitioners from 45 countries, the book features a beautiful, highly visual, 4-color design that takes powerful strategic ideas and tools, and makes them easy to implement in your organization. It explains the most common Business Model patterns, based on concepts from leading business thinkers, and helps you reinterpret them for your own context. You will learn how to systematically understand, design, and implement a game-changing business model--or analyze and renovate an old one. Along the way, you''ll understand at a much deeper level your customers, distribution channels, partners, revenue streams, costs, and your core value proposition. Business Model Generation features practical innovation techniques used today by leading consultants and companies worldwide, including 3M, Ericsson, Capgemini, Deloitte, and others. Designed for doers, it is for those ready to abandon outmoded thinking and embrace new models of value creation: for executives, consultants, entrepreneurs, and leaders of all organizations. If you''re ready to change the rules, you belong to "the business model generation!"

Sdílet

Nakladatel
John Wiley & Sons Inc
Hmotnost
714 g
isbn
978-0-470-87641-1
Počet stran
288
datum vydání
20.08.2010
ean
9780470876411
Vazba
měkká vazba
jazyk
angličtina

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 827 Kč Nápověda