0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Skladem 3 ks
- Doručení V pondělí 25. 11. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
491 Kč s DPH
Běžně 549 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
We all try to influence others in our daily lives. We are all marketers, whether you are a manager motivating your team, an employee making a big presentation, an activist staging a protest or a company executive selling the next big thing. In For the Culture, Marcus Collins argues that the most powerful vehicle for influencing behaviour is… Přejít na celý popis
Albi Kouzelné čtení je skvělá zábava, která prostřednictvím knih a her plných dialogů, písniček a vědomostí, umožňuje zvídavým dětem se dále rozvíjet. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
The Power of Geography
-
The Performance Paradox
-
Pegasus: The Story of the World's Most Dangerous Spyware
-
The Power of the Powerless
-
Radical Candor
-
Abyss: The Cuban Missile Crisis 1962
-
Doom: The Politics of Catastrophe
-
How Tyrants Fall
-
And Then What?
-
The Future of Geography
-
The Future Is Asian
-
Stress-Free Productivity: A Personalised Toolkit to Become Your Most Efficient, Creative Self
-
Emotion by Design: Creative Leadership Lessons from a Life at Nike
-
One Minute Mentoring
-
The Children of the Anthropocene: Stories from the Young People at the Heart of the Climate Crisis
-
HR ROBO SAPIENS: Decoding Artificial Intelligence for Modern Recruitment and HR Marketing
-
Tyranny of the Minority
-
Gung Ho!
-
Power and Prediction: The Disruptive Economics of Artificial Intelligence
-
Like A Thief In Broad Daylight : Power in the Era of Post-Humanity
-
Making Sense of Chaos: A Better Economics for a Better World
-
How Economics Can Save the World: Simple Ideas to Solve Our Biggest Problems
-
On Tyranny: Twenty Lessons from the Twentieth Century (Graphic Edition)
-
Surrounded by Bad Bosses and Lazy Employees
We all try to influence others in our daily lives. We are all marketers, whether you are a manager motivating your team, an employee making a big presentation, an activist staging a protest or a company executive selling the next big thing. In For the Culture, Marcus Collins argues that the most powerful vehicle for influencing behaviour is true cultural engagement. To inspire communities, we first need to think hard about how we appeal to their values and what we will contribute to their culture.
With a deep perspective based on a century’s worth of data, Collins breaks down the many ways in which culture influences behaviour. Using captivating stories from his own life as a top marketer – including spearheading digital strategy for Beyoncé, working with iTunes and Nike+ on their collaboration, and designing ads for McDonalds – he shows readers how they can do the same. Full of memorable examples, from 1960s hippy culture to the enduring success of Patagonia, For the Culture offers the essential tools for creating lasting engagement and influence.
- kategorie
-
Knihy »
Cizojazyčná literatura »
English literature »
Nonfiction »
Economy, Politics and Business
- Nakladatel
- Pan Macmillan
- Rozměr
- 15,4 x 23,3 x m
- ean
- 9781035020027
- Počet stran
- 304
- jazyk
- angličtina
- Vazba
- měkká vazba
- isbn
- 978-1-03-502002-7
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Poslechněte si zajímavé tipy na vánoční dárky. Co letos potěší každého čtenáře? | Vánoce voní knihou #2
- Vesmírníček: Letíme dál aneb už zase usínáme s vědou - jak rodiče hodnotí populární dětskou knihu? | RECENZE
- 3 důvody, proč využívat osobní odběr v našich prodejnách: Je rychlý, pohodlný a vždy ZDARMA!
- Teorie lásky od Ali Hazelwood – návyková směs vášně, břitkého humoru a jiskřivých dialogů | RECENZE
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE