4.2 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
In his first book, Tony Hsieh - the widely-admired CEO of on-line shoe retailer, Zappos, explains how he created a unique culture and commitment to service that aims to improve the lives of its employees, customers, vendors and backers. Using anecdotes and stories from his own experiences and from other companies, Hsieh provides concrete ways… Přejít na celý popis
Užijte si autorský koncert Evžena Bočka plný zábavy, socialistických kulis a nezapomenutelných postav. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Before the Coffee Gets Cold
-
Normal People
-
The Fountainhead
-
Christmas Shopaholic
-
Everything I Know About Love
-
Bridge of Clay
-
A Kingdom of Souls
-
You´re Next
-
On the Road
-
Book of Longing
-
Prince of Fire
-
For Whom the Bell Tolls
-
Pride and Prejudice
-
Mother Tongue
-
The Satanic Verses
-
Call Me by Your Name
-
The Odyssey
-
Around the World in Eighty Days
-
Treasure Island
-
The Jungle Book
-
The Happy Prince & Other Stories
-
After Auschwitz
-
Noble House
-
Shogun
In his first book, Tony Hsieh - the widely-admired CEO of on-line shoe retailer, Zappos, explains how he created a unique culture and commitment to service that aims to improve the lives of its employees, customers, vendors and backers. Using anecdotes and stories from his own experiences and from other companies, Hsieh provides concrete ways that companies can achieve unprecedented success. Even better, he shows how creating happiness and record results go hand-in-hand. He starts with the 'Why' in a section where he narrates his quest to understand the science of happiness. Then he runs through the ten Zappos 'Core Values' such as 'Deliver WOW through Service,' 'Create Fun and A Little Weirdness' and 'Build a Positive Team and Family Spirit' and explains how you and your colleagues should come up with your own. Hsieh then details many of the unique practices at Zappos that have made it the success it is today, such as the philosphy of allocating marketing money into the customer experience, thereby allowing repeat customers and word-of-mouth be their true form of marketing.He also explains why Zappos's main priority is company culture and his belief that once you get the culture right, everything else - great customer service, long-term branding - will happen on its own. Finally, Hsieh explains how Zappos employees actually apply the Core Values to improving their lives outside of work - and to making a difference in their communities and the world
- Nakladatel
- Hachette
- Rozměr
- 152 x 226 x 22
- jazyk
- angličtina
- Počet stran
- 272
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-0-446-58532-3
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 21.11.2012
- ean
- 9780446585323
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE
- Křtu knihy o palubním střelci, Jaroslavu Fiedorovi, se zúčastnil i prezident Petr Pavel
- Poslední letošní Vůně nových knih! Ať vám neunikne!
- Zmámeni - příběh, který je romantický i surový zároveň | RECENZE
- 6 tipů, jak si vychovat malého knihomola