4.2 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha
- Produkt je vyprodaný.
In his first book, Tony Hsieh - the widely-admired CEO of on-line shoe retailer, Zappos, explains how he created a unique culture and commitment to service that aims to improve the lives of its employees, customers, vendors and backers. Using anecdotes and stories from his own experiences and from other companies, Hsieh provides concrete ways… Přejít na celý popis
Je libo nové čtení pro vaši čtečku? Ulovte si e-knihu od Grady se slevou 33 %! Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Before the Coffee Gets Cold
-
Normal People
-
The Fountainhead
-
Christmas Shopaholic
-
Bridge of Clay
-
Everything I Know About Love
-
Simon´s Cat
-
A Kingdom of Souls
-
Book of Longing
-
For Whom the Bell Tolls
-
On the Road
-
Around the World in Eighty Days
-
The Jungle Book
-
Treasure Island
-
Call Me by Your Name
-
After Auschwitz
-
Shogun
-
Sweet Sorrow
-
Whirlwind
-
An Italian Christmas: Festive Tales for La Dolce Vita
-
Black Beauty
-
A Farewell to Arms
-
Amsterdam
-
Purgatory
In his first book, Tony Hsieh - the widely-admired CEO of on-line shoe retailer, Zappos, explains how he created a unique culture and commitment to service that aims to improve the lives of its employees, customers, vendors and backers. Using anecdotes and stories from his own experiences and from other companies, Hsieh provides concrete ways that companies can achieve unprecedented success. Even better, he shows how creating happiness and record results go hand-in-hand. He starts with the 'Why' in a section where he narrates his quest to understand the science of happiness. Then he runs through the ten Zappos 'Core Values' such as 'Deliver WOW through Service,' 'Create Fun and A Little Weirdness' and 'Build a Positive Team and Family Spirit' and explains how you and your colleagues should come up with your own. Hsieh then details many of the unique practices at Zappos that have made it the success it is today, such as the philosphy of allocating marketing money into the customer experience, thereby allowing repeat customers and word-of-mouth be their true form of marketing.He also explains why Zappos's main priority is company culture and his belief that once you get the culture right, everything else - great customer service, long-term branding - will happen on its own. Finally, Hsieh explains how Zappos employees actually apply the Core Values to improving their lives outside of work - and to making a difference in their communities and the world
- Nakladatel
- Hachette
- Rozměr
- 152 x 226 x 22
- jazyk
- angličtina
- Počet stran
- 272
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-0-446-58532-3
- Vazba
- Knihy - paperback
- datum vydání
- 21.11.2012
- ean
- 9780446585323
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Návrat do herního světa Zaklínače: Vše, co víme o 4. dílu legendární série
- Nadělení před Vánocemi: Výborně hodnocená romantická komedie plná sváteční atmosféry | RECENZE
- Státní svátky 2025 a dny pracovního volna. Kdy budeme mít čas číst?
- Wilder: Tahle sexy romance od autorky Čtvrtého křídla si vás naprosto podmaní | RECENZE
- Láska mezi vločkami – Načerpejte vánoční atmosféru! Uvnitř najdete recept na perníčky | RECENZE
- Už jste navštívili naši nejkrásnější pražskou prodejnu?
- Krev a zrada - Svižné pokračování ze světa měňavců, plné intrik a překvapení | RECENZE
- Rozhovor s Petrou Dobrovskou o jejím muži a společném podnikání. Část první
- Nevěsta: Romantasy plná jiskřivých scén, humoru, vlkodlaků a upírů | RECENZE
- 5 romantických knih, které vás naladí na vánoční atmosféru
- Co hledáš, najdeš v knihovně aneb 5 fascinujících příběhů o životních křižovatkách | RECENZE
- Binding 13 - emotivní příběh, který vám zlomí srdce, ale budete ho milovat | RECENZE