3.8 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Kniha prezentuje výsledky akčního výzkumu, jehož cílem bylo zavést dialogické vyučování do výuky na druhém stupni základní školy a zavádění změny systematicky zkoumat. Monografii otevírají dvě teoretické kapitoly. První přibližuje ústřední koncept dialogického vyučování jakožto komunikačního uspořádání výuky, jehož cílem je podněcovat myšlení… Přejít na celý popis
Blíží se bouře… a ne každý její běsnění přežije! Onyxová bouře v češtině od Receccy Yarros vyjde v dubnu a vy si ji již teď můžete předobjednat se slevou!
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Líný učitel: Cesta pedagogického hrdiny
-
Škola bez poražených
-
Učitel a syndrom vyhoření
-
Pedagogická psychologie pro učitele - Psychologie ve výchově a vzdělávání
-
Líný učitel: Jak učit dobře a efektivně
-
Pedagogika pro učitele
-
Formativní hodnocení ve výuce
-
Moderní pedagogika - brožovaná
-
Moderní didaktika
-
Moderní vyučování
-
Rozvoj učitele a péče o sebe
-
Metody pedagogického výzkumu - Základy kvantitativního výzkumu
-
Osobnostní a sociální rozvoj aneb Strom, mozaika a vzducholoď
-
Chytrozemě
-
Nebuď p*ča aneb jak (ne)pracovat s dětmi
-
Učení mučení
-
Didaktika matematiky - Jak učit matematiku zajímavě a užitečně
-
Kreativita učitele při práci s technickými materiály
-
Sebehodnocení jako nástroj rozvoje v pregraduální přípravě učitelů
-
Duševní zdraví ve škole
-
Dějepis mezi vědou a vyprávěním
-
Slavnosti a oslavy ve škole - Aktivity pro výuku lidových zvyků a tradic
-
Hry na rozvoj verbální komunikace - 107 nejlepších her z praxe
-
Vychovatelství - Učebnice teoretických základů oboru
Kniha prezentuje výsledky akčního výzkumu, jehož cílem bylo zavést dialogické vyučování do výuky na druhém stupni základní školy a zavádění změny systematicky zkoumat. Monografii otevírají dvě teoretické kapitoly. První přibližuje ústřední koncept dialogického vyučování jakožto komunikačního uspořádání výuky, jehož cílem je podněcovat myšlení žáků a prohlubovat jejich porozumění výukovému obsahu. Druhá pojednává o tom, jakým způsobem se učitelé mohou v rámci profesního rozvoje učit proměňovat svoji práci, a to za pomoci videonahrávek vlastní výuky, jejich následné analýzy a reflexe. Těžištěm knihy je výzkumné šetření, v jehož centru stál rozvojový program pro učitele, skládající se ze složky teoretické, zkušenostní a reflektivní. Ve třech kapitolách představujících výsledky výzkumu nejprve ukazujeme, nakolik se učitelům povedlo prosadit změnu a jak ji jejich žáci vnímali. Posléze prostřednictvím mozaiky příběhů učitelů popisujeme přechod od klasického vyučování k vyučování dialogickému a dokumentujeme nejen to, jak se učitelé vyrovnávali se zažitými způsoby svého jednání a s potenciálními problémy, které jim v realizaci dialogického vyučování bránily, ale také ukazujeme schopnosti učitelů reflektovat vlastní výuku. Sedmero kazuistik uzavírá syntéza, která vypovídá zejména o tom, jak obtížné je změnit vlastní jednání, zvláště má-li jít o komplexní a hlubokou proměnu.
- Nakladatel
- Munipress
- Rozměr
- 161 x 231 x 20
- datum dotisku
- 14.08.2017
- ean
- 9788021084629
- Počet stran
- 325
- Vydání
- 1
- jazyk
- čeština
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 10.05.2017
- isbn
- 978-80-210-8462-9
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.