4.9 z 5 hvězdiček
knihaKniha ( pevná vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Proč některé nápady, myšlenky či zprávy okamžitě zaujmou a jiné nikoli? Čím to je, že něco si lidé zapamatují tak snadno? Proč jedna reklama zabere a druhá zapadne? A jak vlastně podat informaci tak, aby ostatní upoutala? Autoři zábavnou formou a pomocí nepřeberného množství příkladů z praxe dokumentují, jaké náležitosti musí prezentace… Přejít na celý popis
-
399 Kč s DPH Ihned ke stažení
Evangelína Ryšavá věří v lásku. Její srdce je ale zlomené, a tak uzavře dohodu se Srdcovým princem, která ji zavede na nebezpečnou cestu plnou magie a intrik. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Myšlení, rychlé a pomalé
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Úspěšně s kůží na trh
-
Kniha, kterou by si měl přečíst každý, koho máte rádi
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Emoce jako náš životní kompas
-
Emoční inteligence
-
Krize mého středo-věku
-
Jak mi dneska je?
-
Jak se vzájemně chápat
-
Nevratné poškození - Jak naše dcery propadají transgenderové mánii
-
Osobnosti úžasné i porouchané
-
Transformace emoční bolesti v psychoterapii
-
Jsme rozdvojeni
-
Cesty z nemocné společnosti
-
Odpustit druhým, odpustit sobě
-
Jak odhalit skryté narcisty a bránit se jim
-
Kuraši doma podle Marie Kondo
-
Sebeanalýza
-
Psanci této země - Postkoloniální myšlení V.
-
Přehled psychoterapeutických technik pro práci s dětmi a rodinou
-
Léčba zraněného srdce
-
Když nejste v pohodě
-
Zneužití
Proč některé nápady, myšlenky či zprávy okamžitě zaujmou a jiné nikoli? Čím to je, že něco si lidé zapamatují tak snadno? Proč jedna reklama zabere a druhá zapadne? A jak vlastně podat informaci tak, aby ostatní upoutala? Autoři zábavnou formou a pomocí nepřeberného množství příkladů z praxe dokumentují, jaké náležitosti musí prezentace myšlenky splňovat. V šesti kapitolách své celosvětově úspěšné příručky seznamují čtenáře s tím, co tvoří jádro informace, jak upoutat pozornost nečekaným zvratem, proč uvádět konkrétní fakta a jména jednotlivců, jak přesvědčit lidi, aby zprávě uvěřili, jak vyvolat emoce a vyprávět příběh, který si každý zapamatuje rozhodně lépe než suchou statistiku nebo poučku. Naučte se psát a prezentovat své myšlenky jako skuteční profesionálové!
- Nakladatel
- Ikar
- Rozměr
- 135 x 210 x 24
- isbn
- 978-80-249-1316-2
- Počet stran
- 280
- datum vydání
- 1.12.2009
- ean
- 9788024913162
- Vazba
- pevná vazba
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE
- Křtu knihy o palubním střelci, Jaroslavu Fiedorovi, se zúčastnil i prezident Petr Pavel
- Poslední letošní Vůně nových knih! Ať vám neunikne!
- Zmámeni - příběh, který je romantický i surový zároveň | RECENZE
- 6 tipů, jak si vychovat malého knihomola