Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě

Autor Seth Godin

Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě

Autor Seth Godin

Kniha ( měkká vazba )

Do košíku

312 Kč s DPH
Běžně 349 Kč Nápověda Jsme transparentní

E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE!  V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající… Přejít na celý popis

Petra Soukupová: Marta děti nechce Petra Soukupová ve své nové knize bravurně zkoumá psychiku ženy, která se musí vypořádat s vlastním životem i očekáváními okolí. Jak moc naše představa o štěstí podléhá tlaku společnosti? Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! 

V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku.

Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět.  Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce.

Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou.
 

  • Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte.
  • Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí.
  • Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky.
  • Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat. 

Sdílet

Nakladatel
Grada
Rozměr
169 x 230 x 16
datum dotisku
18.07.2024
ean
9788027125678
Počet stran
208
Vydání
1
jazyk
čeština
Vazba
měkká vazba
datum vydání
31.10.2019
isbn
978-80-271-2567-8

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

5.0 z 5 2 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Další knihy autora

Další knihy autora

Všechny knihy autora

Všechny knihy autora

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 312 Kč Nápověda