4.7 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
In the second edition of this award winning book, leading advocates Jeff Gothelf and Josh Seiden expand on the valuable Lean UX principles, tactics, and techniques covered in the first edition to share how product teams can easily incorporate design, experimentation, iteration, and continuous learning from real users into their Agile process.
Prožijte s Harrym Potterem jeho první rok v Bradavicích jako nikdy předtím! Toto okouzlující vydání obsahuje kompletní původní text J.K. Rowlingové, přes 150 barevných ilustrací a 8 interaktivních prvků. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Leaders Eat Last
-
The Laws of Human Nature
-
One Minute Mentoring
-
Thinking, Fast And Slow
-
The Great Transformation
-
Emotion by Design: Creative Leadership Lessons from a Life at Nike
-
Radical Candor
-
Principles : Life and Work
-
Adam Smith : What He Thought, and Why it Matters
-
Success Habits : Proven Principles for Greater Wealth, Health, and Happiness
-
Řeč ikon: Design a tvorba účinných vizuálních symbolů
-
Dare to Lead
-
Centennials: 12 Habits of Great, Enduring Organisations
-
Prisoners of Geography
-
Skvělý ScrumMaster
-
The Holy Grail of Investing
-
The Concise Laws of Human Nature
-
An Ugly Truth : Inside Facebook´s Battle for Domination
-
Kraď jako umělec
-
The Social Brain
-
Choose Your Own Apocalypse With Kim Jong-un & Friends
-
TAXTOPIA: How I Discovered the Injustices, Scams and Guilty Secrets of the Tax Evasion Game
-
Myšlení, rychlé a pomalé
-
Beat Stress at Work: How to Balance Your Ambition with Your Anxiety
In the second edition of this award winning book, leading advocates Jeff Gothelf and Josh Seiden expand on the valuable Lean UX principles, tactics, and techniques covered in the first edition to share how product teams can easily incorporate design, experimentation, iteration, and continuous learning from real users into their Agile process.
- kategorie
-
Knihy »
Cizojazyčná literatura »
English literature »
Nonfiction »
Economy, Politics and Business
- Témata
- UX design
- Nakladatel
- O'Reilly Media
- Rozměr
- 161 x 238 x 22
- jazyk
- angličtina
- Počet stran
- 186
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-1-4919-5360-0
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 1.01.2016
- ean
- 9781491953600
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
5.0 z 5 1 hodnocení čtenářů
1× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Poslechněte si zajímavé tipy na vánoční dárky. Co letos potěší každého čtenáře? | Vánoce voní knihou #2
- Vesmírníček: Letíme dál aneb už zase usínáme s vědou - jak rodiče hodnotí populární dětskou knihu? | RECENZE
- 3 důvody, proč využívat osobní odběr v našich prodejnách: Je rychlý, pohodlný a vždy ZDARMA!
- Teorie lásky od Ali Hazelwood – návyková směs vášně, břitkého humoru a jiskřivých dialogů | RECENZE
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE