4.0 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Mark Twain once observed, “A lie can get halfway around the world before the truth can even get its boots on.” His observation rings true: Urban legends, conspiracy theories, and bogus public-health scares circulate effortlessly. Meanwhile, people with important ideas–business people, teachers, politicians, journalists, and others–struggle to… Přejít na celý popis
Zase se nám urodilo! Thrillerové hrozny od Vendety dozrály a vy si je můžete koupit v tištěné i elektronické verzi za 99 Kč!
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Úzkostný pacient
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Královna děsu aneb Panická porucha
-
Jak nás mozek klame
-
Usmát se a poodstoupit
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Nevzdoruj svému štěstí
-
Strach a učení
-
Odpustit druhým, odpustit sobě
-
Nedostatečný pocit vlastní hodnoty
-
Nová řada přednášek k úvodu do psychoanalýzy
-
Král, Válečník, Kouzelník, Milovník
-
Krize v životě, život v krizi
-
Jak si lidé hrají
-
Hojivý proces při traumatu u dětí
-
Alchymie
-
Jsem holka? Jsem kluk?
-
Hypnoporod
-
Vědění pro nejisté časy - Průvodce věkem úzkosti
-
Mozková mlha
-
Úzkost a obavy
-
Psychologie sebeobrany
-
Holky to někdy nemaj lehký
-
Jak neztratit rozum v nerozumné době - O falešných představách, iluzích a předsudcích
Mark Twain once observed, “A lie can get halfway around the world before the truth can even get its boots on.” His observation rings true: Urban legends, conspiracy theories, and bogus public-health scares circulate effortlessly. Meanwhile, people with important ideas–business people, teachers, politicians, journalists, and others–struggle to make their ideas “stick.” Why do some ideas thrive while others die? And how do we improve the chances of worthy ideas? In Made to Stick, accomplished educators and idea collectors Chip and Dan Heath tackle head-on these vexing questions. Inside, the brothers Heath reveal the anatomy of ideas that stick and explain ways to make ideas stickier, such as applying the “human scale principle,” using the “Velcro Theory of Memory,” and creating “curiosity gaps.” In this indispensable guide, we discover that sticky messages of all kinds–from the infamous “kidney theft ring” hoax to a coach’s lessons on sportsmanship to a vision for a new product at Sony–draw their power from the same six traits. Made to Stick is a book that will transform the way you communicate ideas. It’s a fast-paced tour of success stories (and failures)–the Nobel Prize-winning scientist who drank a glass of bacteria to prove a point about stomach ulcers; the charities who make use of “the Mother Teresa Effect”; the elementary-school teacher whose simulation actually prevented racial prejudice. Provocative, eye-opening, and often surprisingly funny, Made to Stick shows us the vital principles of winning ideas–and tells us how we can apply these rules to making our own messages stick.
- Nakladatel
- Random House
- Rozměr
- 140 x 206 x 20
- jazyk
- angličtina
- Počet stran
- 323
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-0-8129-8200-8
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 22.01.2013
- ean
- 9780812982008
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
5.0 z 5 1 hodnocení čtenářů
1× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.