0.0 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
V populaci je minimálně 5 % dospělých, kteří trpí jednou z poruch učení, stejné procento je mezi dospívajícími a studenty. Práce s nimi je zatím v počátcích – jsou vytvářena diagnostická kritéria a formy intervence (pomoci). Děti i dospělí s dyslexií často zažívají pocity zahanbení a neúspěch, což představuje dlouhodobou zátěž. Vlivem poruchy… Přejít na celý popis
Kritikou i čtenáři oceněný příběh o představivosti, slunných i stinných stránkách přátelství, dokonalých i nedokonalých světech a o videohrách.
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Reedukace specifických poruch učení u dětí
-
Znevýhodněný žák - Deficity dílčích funkcí a oslabení kognitivního výkonu
-
Specifické poruchy učení
-
Dítě s dyskalkulií ve škole
-
Pracovní sešit pro žáky se specifickými poruchami učení 2. díl
-
Tvorba individuálních vzdělávacích plánů - Pro žáky s poruchami autistického spektra
-
Předcházíme poruchám učení
-
Dítě s ADHD a ADD doma i ve škole
-
ADHD
-
Dítě s postižením zraku
-
Dyslektická čítanka pro 8. - 9. ročník
-
Povím vám o dyslexii
-
Aspergerův syndrom
-
Šest kroků ke zvládnutí ADHD
-
Inkluzivní speciální pedagogika
-
Věcné učení - Pracovní sešit 1
-
Není čert jako čert
-
Cvičení pro rozvoj čtení
-
Žák s SVP - Matematika a pozornost
-
Dyslexie
-
Speciální pedagogika
-
Superhrdinové V TOBĚ - Podpora silných stránek žáků (nejen) s dyslexií
-
Aspergerka
-
Máme dítě s handicapem
V populaci je minimálně 5 % dospělých, kteří trpí jednou z poruch učení, stejné procento je mezi dospívajícími a studenty. Práce s nimi je zatím v počátcích – jsou vytvářena diagnostická kritéria a formy intervence (pomoci). Děti i dospělí s dyslexií často zažívají pocity zahanbení a neúspěch, což představuje dlouhodobou zátěž. Vlivem poruchy podávají výkony horší, než odpovídá jejich možnostem, přestávají si věřit nejen v rizikové oblasti, ale i v těch, v nichž byli dosud úspěšní. Hlavním cílem knihy je pomoci čtenáři se specifickými poruchami učení orientovat se ve svých obtížích, uvědomovat si její příčiny a projevy, hledat cesty, jak projevy poruchy překonávat. Publiakci uvítají rovněž středoškolští a vysokoškolští pedagogové, zaměstnavatelé a další zájemci, kteří chtějí lépe pochopit projevy a potíže osob s poruchami učení. Doc. PaedDr. Olga Zelinková, CSc., je speciální pedagožka zabývající se především problematikou specifických poruch učení. Je autorkou řady knih, v Portálu vyšly Poruchy učení, Dyslexie v předškolním věku?, Pedagogická diagnostika a individuální vzdělávací program, Pomoz mi, abych to dokázal. PhDr. Miloslav Čedík je zkušený psycholog a speciální pedagog – etoped.
- kategorie
-
Knihy »
Odborná literatura »
Společenské vědy »
Pedagogika »
Speciální pedagogika
Knihy » Odborná literatura » Společenské vědy » Pedagogika
- Nakladatel
- PORTÁL
- Rozměr
- 130 x 200 x 10
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 144
- datum vydání
- 1.01.2013
- isbn
- 978-80-262-0349-0
- Vazba
- měkká vazba
- datum dotisku
- 7.11.2018
- ean
- 9788026203490
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.