Marketing 3.0 : From Products to Customers to the Human Spirit
Marketing 3.0 : From Products to Customers to the Human Spirit - Philip Kotler Nedostupné

Marketing 3.0 : From Products to Customers to the Human Spirit

Kniha ( pevná vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Báchorky blanického rytíře

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 699 Kč dárek zdarma v hodnotě 299 Kč

Báchorky blanického rytíře

Understand the next level of marketing The new model for marketing-Marketing 3.0-treats customers not as mere consumers but as the complex, multi-dimensional human beings that they are. Customers, in turn, are choosing companies and products that satisfy deeper needs for participation, creativity, community, and idealism. In Marketing 3.0,… Přejít na celý popis

Tomáš Šebek: Objektivní nález Dětství v nefunkční rodině, osobní i profesní selhání, odhodlání, vděk a touha vzít život do svých rukou. Více informací

Popis

Understand the next level of marketing The new model for marketing-Marketing 3.0-treats customers not as mere consumers but as the complex, multi-dimensional human beings that they are. Customers, in turn, are choosing companies and products that satisfy deeper needs for participation, creativity, community, and idealism. In Marketing 3.0, world-leading marketing guru Philip Kotler explains why the future of marketing lies in creating products, services, and company cultures that inspire, include, and reflect the values of target customers. * Explains the future of marketing, along with why most marketers are stuck in the past * Examines companies that are ahead of the curve, such as S. C. Johnson * Kotler is one of the most highly recognized marketing gurus, famous for his "4 P's of Marketing" In an age of highly aware customers, companies must demonstrate their relevance to customers at the level of basic values. Marketing 3.0 is the unmatched guide to getting out front of this new tide sweeping through the nature of marketing. 

Sdílet

Nakladatel
John Wiley & Sons
Rozměr
159 x 236 x 22
jazyk
angličtina
Počet stran
208
Vydání
1
isbn
978-0-470-59882-5
Vazba
pevná vazba
datum vydání
2.06.2010
ean
9780470598825

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Další knihy autora

Další knihy autora

Všechny knihy autora

Všechny knihy autora

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda