0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( pevná vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Kniha Philipa Kotlera je poprvé přizpůsobena podmínkám na evropském, a tedy i českém trhu! U nás navíc tato publikace, která se komplexně zabývá všemi důležitými oblastmi marketingu, vychází zcela poprvé. Marketingoví manažeři, podnikatelé a studenti získají výborný přehled o principech, praktických nástrojích, metodách a postupech… Přejít na celý popis
Skvělý výběr bestsellerů, které do konce prosince zakoupíte se slevou až 50 %! Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Marketingové strategie
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Marketingové myšlení
-
Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta
-
Moderní retail marketing
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
Internetový marketing
-
Marketingová komunikace: nové trendy 3.0
-
Jak na marketingovou komunikaci
-
Image a firemní identita
-
Webcopywriting pro samouky
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
-
Strategický marketing - Strategie a trendy
-
To nejlepší z Nejlepšího copywritera
-
Tvorba strategie a strategické plánování - Teorie a praxe
-
Internetový marketing s YouTube
-
Anatomie rozhodování
-
Základy úspěšného podnikání - Průvodce začínajícího podnikatele
-
Řízení lidských zdrojů - Moderní pojetí a postupy
-
Průvodce síťového marketingu - 8 kroků k vybudování stabilního týmu
-
Marketing
-
Úspěšná realizace strategie a strategického plánu
Kniha Philipa Kotlera je poprvé přizpůsobena podmínkám na evropském, a tedy i českém trhu! U nás navíc tato publikace, která se komplexně zabývá všemi důležitými oblastmi marketingu, vychází zcela poprvé. Marketingoví manažeři, podnikatelé a studenti získají výborný přehled o principech, praktických nástrojích, metodách a postupech marketingového řízení - od marketingového výzkumu, přes strategický marketing, B2B marketing, společenskou zodpovědnost, etiku marketingu až po marketingový mix, který tvoří podstatu knihy. Publikaci doplňuje množství fotografií, obrázků a grafů.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 177 x 247 x 58
- datum vydání
- 1.10.2007
- isbn
- 978-80-247-1545-2
- Počet stran
- 1048
- Hmotnost
- 1000 g
- datum dotisku
- 20.02.2020
- ean
- 9788024715452
- Vazba
- pevná vazba
- Vydání
- 1
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE
- Křtu knihy o palubním střelci, Jaroslavu Fiedorovi, se zúčastnil i prezident Petr Pavel
- Poslední letošní Vůně nových knih! Ať vám neunikne!
- Zmámeni - příběh, který je romantický i surový zároveň | RECENZE
- 6 tipů, jak si vychovat malého knihomola